Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Bigmac #43247:
vo vlaku na BID je ten doklad jediná možnosť, ako preukázať platnosť električenky. ?
TeBeCe: ale kupon uz nie je kuponom v povodnom zmysle slova. Uz to nie je cenina a cestovny lístok ale iba danovy doklad a potvrdenka o zaplateni. Oficialne by to revizor nemal uznat, normalny to vsak akceptovat bude.
Vsevedko: a kam by sme liali investicie, ked nie do samospasitelneho turbotarifneho infosystemu, ktory nam umoznuje buzerovat cestujucich, ha? Ved aby sa zaplatili citacky, tak predavame karty o 20 ci 30 Sk drahsie ako SADka. Tie iste karty... Ale nikde to radsej nezverejnime. Pre istotu.
Peon: ale ta karta asi bude v poriadku, ked ju ina citacka nacitala. Velmi jednoducho si to mozes overit v hocktorej predajni DPB, tam sa infocitacky nachadzaju, staci len prilozit a funguju aj mimo otvaracich hodin, su totiz vonku. Ak by bola vadna, treba zakupit novu kartu. Kup si ju vsak u SADistov, tam je asi o dvacku lacnejsia, prines fotku a daj si ju personifikovat u DPB, su totiz rovnake a v ramci BIDu plne kompatibilne. Nahratie udajov by malo byt bezplatne.
Reakcia na: ufo #43243:
Veď hej, ale čo keby náhodou, raz mi niekto hovoril, alebo sa mi snívalo, že vraj tam raz kontrolovalo ZSSK... 🙂
Pohraničné stanice som neskúšal (vlastne som neprešiel veľa, spolu asi len takých 3000 km), viem, že do Passau sa dá ísť, lebo tam je hranica taríf. Ostatné nejak musíme pozisťovať. Tento rok ten lístok musím využiť poriadne. 🙂
Reakcia na: Andy #43196:
a kto by ti tu pokutu dal, keď tam nechodia slovenskí sprievodcovia? ?
Toto leto tam aj ja tak budem chodiť. ?
Ako je to s JFNK na tratiach Gysev, tam platí JFNK, že? Máš aj skúsenosti s cestovaním do pohraničných staníc? Napr. Passau, Sopron, Hegyeshalom, Břeclav,Lindau, Buchs...?
Reakcia na: TeBeCe #43238:
Potom netreba drahé čipové karty a drahé čítačky:-P.
Reakcia na: Martin Fundárek #43234:
Aha, tak to som si vždfy myslel, že ot je len dôsledok chaotickej tvorby grafikonbov v DPB a ono to bolo dokonca aj vedecky podložené ?.
Nndro:http://buszok.freeweb.hu/
USA:je ikarus 286,416,436 ci premava neviem
Ja som tiez mal nefunkcnu, niekedy sla, niekedy nie. Raz ju overovali telefonicky cez rodne cislo. Problem sa vyriesil, ked som ju stratil vo Viedni. 🙂
Reakcia na: Peon #43236:
to je take tazke zasunut ten kupon do obalu cipovej karty?
občan Jozef:preco dobiehaju maju tam byt načas.co sa čudeje zato že ich tam výpravca buzeruje tak taky su.
nadriadení sa nato vykaslu . ☺ ☺
"KVALITNÉ" ČIPOVÉ KARTY
Dnes poobede ma v 1-ke na začiatku trasy pri ŽST Nóvé Mesto kontrolovali revízori. Pri nástupe boli fakt "nenápadní".

Boli slušní, no jednému z nich nešla načítať moja čipová karta. Hovorí: "Mladý muž, pôjdete do obchodnej kancelárie, viete kde to je?" Povedal som, nech to dá skontrolovať kolegovi, ktorému sa to po chvíli napokon podarilo.

Čo myslíte, mám so sebou nosiť originál alebo kópiu papierika z električenky? Ak by sa im to nepodarilo načítať, musel by som na Olejkárskej alebo revízorom zaplatiť manipulačný poplatok 140,- Sk? A dostal by som ho späť alebo nie?

Podľa mňa, každá električenka by mala mať nejaké špeciálne číslo, na základe ktorého by si mohol revízor zistiť aj po telefóne alebo nejak inak či je tá električenka platná (v prípade, že mu ju čítačka nenačíta).

A ešte ma zaujíma, koľko sa platí za vydanie duplikátu pri strate, resp. poškodení? Nemám čas to teraz čítať v podmienkach ?
Reakcia na: Martin Fundárek #43234:
... chcel som povedať "jednotlivé spoje tej istej linky".
Reakcia na: Vševedko samofandivý #43197:
POINT, t.j. POlojednotný INTerval, bol chabým pokusom VÚD o vyriešenie problému žilinských mnohouholníkov. Ak sa dobre pamätám, riešenie spočívalo v tom, že na koordinovanom úseku sa zobral najmenší spoločný násobok (NSN) intervalu, do neho sa napchali spoje jednotlivých liniek a podľa akéhosi algoritmu sa optimalizovali. Ďalšie odchody sa už urobili pripočítaním tohto NSN. Výsledok bol, že na koordinovanom úseku síce bol spoločný interval slušný, ale jednotlivé linky boli rozhádzané až hrôza (ak sa dobre pamätám, rekord bol od 10 do 21 minút).
Havária?
Dnes som zažil nahoršiu nehodu v živote ... Isiel som v 59-ine v smere do petrz a pri Novom moste naburala do auta.Autobusu naprv zhasol motor a potom ho nastartoval.Isel dalej a pri odbocke v smere do Karl. Vsi na moste odbacalo auto autobus do neho sikmo nabural auto sa prevratilo a autobus ho tlacil pred sebou asi 5 metrov vodic zacal brutalne brzdit a vsetci leteli do predu .Nikto nebol zraneny ja som bol vzadu a bolo to dost brutalne
Tomáš Samko ?
Prerokovanie návrhu zmien a doplnkov Aktualizácie územného plánu hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy, rok 1993 v znení neskorších zmien a doplnkov
http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=74261

Z návrhu zmien vyberám:
RUŽINOV
- lokalita č.11 – priestor Ružinov – územná rezerva nosného systému mestskej hromadnej dopravy, rezerva koridoru v šírke 20 m. Môj komentár: vedená v predĺžení Ružinovskej, potom za diaľnicou D1 doľava ponad trať, paralelne s D1 a na letisko, podrobnejšie v grafickej prílohe. Podľa smerového vedenia to vyzerá na predĺženie systému rýchlodrážnej električky na letisko.

LAMAČ
- lokalita č.4 Rajtáková – pod Zečákom – zrušenie vedenia MHD, preradenie komunikácie do funkčnej triedy C2
-lokalita č.5 - doplnenie novej trasy komunikácie funkčnej triedy C1 s vedením MHD

DEVÍN
- nová trasa komunikácie funkčnej triedy C3 s vedením MHD - do územia na východ od súčasnej zástavby

PETRŽALKA
- nová poloha autobusovej a trolejbusovej vozovne pri čističke
- zachovaná vozovňa NS Janíkov dvor, ale redukované ďalšie rozvojové plochy (v severozápadnej časti Janíkovho dvora)
Reakcia na: Mikimaus #43230:
dalsie stanoviste ZV je pri hribikoch v KV 🙂
V ostatnych dnoch som si vsimol ze ZV elektriciek stoji pred Tunelom. Je to sposobene vylukou na floriane? Je to dost nestastne miesto, nikde ziadne WC ani bufet ?
Reakcia na: Bigmac #43222:
1. necestuvavam spod noveho mostu casto, skor z inych konecnych a ked vidim na obratisku sa susit voz ktory potom nastartuje a pride, tak to asi nebude oneskoreny predchadzajuci odchod (ak ano a pritom vodic sa susi vo voze, tak nech ho duplom skefuju (pochopil by som ak by mal sracku a musel sediet na WC))
2. Tento pripad poznam, bohuzial ja ho ako overit nemam, v kazdom pripade dispeceri to uz ako overit maju a predpokladam ze aj overia (ved vidia podla karty vodica). S nesynchronnym casom vo vozidlach sa ale neak velmi casto nestretavam...
3. to sa tiez nie vzdy da 🙂

Re #43221 AAA: nuz, mal... a kedze chronometraze su castokrat na .... tak to vyzera tak, ze autobus sa na linke vlecie ako slimak a aj tak ma este nadbehnute... a cestujuci dnu su nespokojni rovnako pri pomalej jazde ako ked by minutu - dve vetral na zastavke...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.