Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/mwb/v2303_mwb_l.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/misc/vt304_stadler_a.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/vectus/vt260_vectus_a.jpg
1
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/peg/vt65001_peg_f.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/hzl/vt241_hzl_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/eeb/t1_eeb_c.jpg
2
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt21_rbg_a.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/ome/0010_ome_c.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt27_rbg_a.jpg
3
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt24_rbg_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt27_rbg_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt24_rbg_c.jpg
KABINKA VODICA-
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt24_rbg_d.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt22_rbg_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/rbg/vt37_rbg_a.jpg
x
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/vbg/01_vbg_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/eib/vt201_eib_a.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/lausitzbahn/vt618_lausitzbahn_b.jpg
xx
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/lausitzbahn/vt618_lausitzbahn_c.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/connex/wagenkasten_connex_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/vbg/desiro_vbg_b.jpg
xxl
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/lausitzbahn/vt561_lausitzbahn_a.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/vbg/15_vbg_a.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/vbg/44_vbg_a.jpg
cca
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/lausitzbahn/vt_lausitzbahn_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/vbg/33_vbg_b.jpg
http://www.railfan.de/images/photos/?dat=nebahn/bbg/5081561_bbg_d.jpg
complette
http://www.railfan.de/images/photos/new/
Odpoveď na príspevok #43212

Odpoveď na príspevok #43212

Reakcia na: FERDo #43212:
jedine ty si tu taky. ale to tvoj mysaci mozocek nepochopi...zato ukajat sa pri pisani takychto blbosti dokazes ? ? ?
Reakcia na: Trepko #43164:
Ty tu s kym kavu miesas ty sulin ☠
Reakcia na: fobust #43200:
Hovoríme o výlukovom stave alebo o prevádzkovom? Nikdy som nemal problém sa na Vazovovej otočiť ani v plnej premávke a nikoho som nezdržiaval.. Ani nie je dôvod, keď je jedno rameno toho triangla len manipulačné (čo by teda po presmerovaní 7 a 11 nebolo, ale tie by zase nemuseli jazdiť práve v okamihu výluky).
Reakcia na: občan Jozef #43202:
Myslíte konvencie alebo konzekvencie, prípadne máte na müsli nejaký úplne iný termit?
Reakcia na: Papyr #43198:
A len tak mimochodom, 60 nie je deliteľné 8,5 s celočíselným zostatkom:
Máš tam interval 9+8+8+9+8+9+9.
Keď už, dáme 00 09 17 26 34 43 51, ale aj tkabudeme mať dvakrát po sebe 9:-P.
Reakcia na: občan Jozef #43202:
Tak tu nadriadeny akosi neradi chodia ?
Už niekoľký raz sa mi stalo, že vodiči linky č. 70, odchádzajúci zo zastávky "Nový most" (smer Mlynské Nivy a ďalej), neumožnia nastúpiť dobiehajúcim cestujúcim (najčastejšie z električiek) do ešte stojaceho autobusu. Dňa 13.4.2005 vodič tejto linky (odchod 07,15 hod.) úplne arogantne zatvoril dvere vtedy, keď dobiehjúci chceli vstúpiť do autobusu a napriek tomu, že musel čakať z odchodom pretože sa nemohol zaradiť do prúdu idúcich vozidiel, nastúpenie neumožnil.
Jeho majestát "vodič MHD" dal cestujúcej verejnosti jasne na javo, že nie doprava je pre ľudí, ale ľudia pre dopravu.
Myslím, že vodič s takýmto postojom k svojim "živiteľom" patrí "pod báger" (voziť zeminu) a nie na autobus.
V mene bezradne (ale aj pohoršene) odmietnutých cestujúcich mu ďakujem. Dúfam, že si tento príspevok všimnú aj jeho nadriadení a vyvodia voči nemu ( aj voči vyskytovaniu sa tejto primitívnej arogancie) zodpovedajúce konvencie.
no myslim ze keby tie 2 vyradene SADisticke plynove vrakosy venovali DPB, tak by sa celkom pozdvihla uroven cestovania, vyzeraju (aspon karoseriou) vyrazne lepsie ako 3600 s hrdzavou strechou 😃
Reakcia na: Vševedko samofandivý #43171:

To sa predsa nikdy tak nerobilo. ? Ale teraz vazne: Ono je to trosku ine tocit na triangli vozy uprostred mesta a ak este k tomu na triangli blokuju vozy tade ibe prechadzajuce. Ine je mat niekde na prdeli mesta triangel.
Papyr:Lebo sa mi nepáči?.
Reakcia na: Vševedko samofandivý #43197:
Interval 8-9 minut zodpoveda 7 spojom za hodinu, cize int. 8,5 minuty. Opakuje sa kazdu hodinu, napriklad takto:

00 09 17 25 34 42 51
00 atd

Este raz - preco teda 7,5 min. int. ano a 8,5 nie?
Martin Fundárek:Však v pripade intervalu 7-8 minút sa v skutočnosti jedná o interval 7,5 minúty,zaokrúhlený na celé minúty.To je súčasne aj odpoveď Andymu na otázku,prečo 7-8 minút áno a 8-9 minút nie.A na záver otázka:Čo to bolo,toten POINT?
Reakcia na: ufo #43194:
Ja som celé leto cestoval v tom úseku načierno, ale vždy som mal zlý pocit, keď som v Petržalke čítal ten oznam, že v prípade, že nemám lístok po hranicu pri kontrole, tak musím zaplatiť stonásobok prvého tarifného pásma, čiže 1000 Sk na IC. 🙂
Martin Fundárek

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.