dnes okolo 14:00 nabúralo auto do električky smerom do Dúbravky stalo sa to tesne pár metrov od zastavky Nad Lúčkami cez priecestie cez cestu!!!!!!!!!!!!!!§ ? ? ? ?
Pretoze v case, ked sa vyrabala, este CKD nemalo ukonceny vyvoj podvozkov typu PCC na 1000mm, a ked ho ukoncili a vyrobili prve funkcne, tak ich osadili rovno druhemu prototypu T2 s prazskym ev.c. 6002, ktory potom jazdil u nas
Marfa: Trnavske myto, elektricky liniek 1, 4 a 9, smer Dubravka, resp. Karlova Ves, vystup v zastavke Park kultury a hore briezkom napravo po strmych schodoch pesibus. Doporucujem v mape vyhladat, pri Parku kultury pred schodami sa jedna nachadza v presvetlenom stojane spolocne s reklamou. Kto to tam nepozna, tomu sa to moze zdat zlozite, ale nie je to tak. Ak potrebujes listok, 30min Ti staci.
Z Rače do Ružinova je treba použiť tangenciálne linky ako 75, resp. Električky na Račianskej s prestupom na zastávke "Riazanská" na linku 50 ? O električkovú linku v relácii Rača - Ružinov by bol iba minimálny záujem, nakoľko z tejto linky by väčšina cestujúcich (ak nie všetci) vystúpili na zastávkach Račianske Mýto (pri jazde z/do Rače), resp. Vazovova, resp. Trnavské Mýto (pri jazde do/z Ružinova). Vami navrhovaná električková linka linka by mala opodstatnenie iba po sprevádzkovaní trate po Bajkalskej, alebo Tomášikovej, kde existujú návrhy aj na trolejbusovú trať.
Od 9.4.2005 je z dôvodu výluky električkovej trate presmerovaná linka č.8 ( z Rače do Ružinova a opačne ).
Zaujímalo by ma, či nie je možné ponechať túto trasu aj po
skončení výluky. Z Rače je totiž problém dostať sa v krátkom čase do oblastí ( ružinovská nemocnica, Ružinov atď) a naopak, z Račianského mýta nie je žiaden problém dostať sa
promtne na hlavnú stanicu nakoľko je tam nespočetne mnoho
spojov.
Eee. Myslíš, že by to boli skutočne efektívne využité peniaze ?
A myslíš, že tager checkuje, že sa vyzabával v takej 7787 alebo 7112 či čokoľvek iné a či to v tej 7787 alebo 7112 zostalo deň alebo týždeň prípadne pol roka ? Ako často sa odvezie v tej istej ? Je mu to úplne jedno.
Snažím sa ti povedať, že mu ide o ako to post-puberťáci nazývajú adrenalín... Aspoň dúfam. A je mu jedno kedy sa to zlikviduje. Rád to totiž robí na čisté a nepoškvrnené plochy, kde ešte nikto pred ním nebol. ?
Logika mi hovorí, že interval 8-9 je tak kvôli tomu, aby tam tá linka vôbec mohla premávať. Lebo ak by to tak nebolo, potom by bola 210 konfliktná aj s 202 aj s 205 a neviem ako by prechádzala cez Rajskú.
Ich hoffe deine Begeisterung hält lange an. Bratislava und Wien sind wirklich sehr nah aneinnader. Wenn wir in einingen Jahren im Schengen sind, dann wird es noch besser. Bis dahin werden auch die Preise, auch für dienste (wie z.B. Öffentlicher Personenverkehr) auf der selben Ebene sein, was eine Integrazion ermöglicht. Heute ist es Zunkunftsmusik, aber bis 2015 kann ich es mir gut Vorstellen.
ufo:
Tie topanky som kupil na Mariahilferstraße v obchodiku, okolo ktoreho sa kruti tramvaj linky 5. Topanky su Josef Seidel, neviem ci sa tak volala aj predajna. Kazdopadne boli zlacnene najprv zo 100 na 80, potom na 50. A to som bol ochotny zaplatit. Je to presne na rohu, ako je zastavka Kaiserstraße. Ak tam pojdes, tak odporucam vystuput uz na Simmeringu a odtial metrom U3. Ak si fanda povrchovej dopravy, tak samozrejme na Südbahnhof a odtial Tram 18 - ale pozor, aj ta ide pod zemou, ako U-Strab. ?
A ešte jedna poznámka k výluke - na linke 210 je v prac.dňoch zavedený pseudointerval 8-9 minút. Znamená to síce preklad s linkou 201, ale odchody sa nedajú zapamätať. Zdá sa, že kvalitu grafikonov som pred časom chválil predčasne.
Dnes som si na linke 9 všimol, že výlukové smerové tabule majú modré písmo na bielom podklade. Opäť jedno malé zlepšenie služieb MHD. Zato na emteste na hlavnej stanici svietilo naďalej 210 - AS Mlynské nivy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
nndro