Minule som čítal jednu knihu, kde sa spomínal územný plán Trnavy zo začiatku 20. storočia a na pláne bolo vybudovať električku v Trnave, cool ne ??? ? ? ?
dobre, tak mi skus povedat co taky ten tvoj vysnivany autobus stoji a kolko by sa ich asi tak za rok kupilo... potom si skus zratat ze tych autobusov po meste jazdi nieco vyse 500, pokial nechces aby vyzerali ako totalne vraky, tak ich nemozes prevadzkovat na nasich cestach viac ako 10 rokov ani pri neviem akej udrzbe a porovnaj si to s tym kolko autobusov by bolo za rok treba.
A skus sa zamysliet nad tym, ako sa ti bude o takych 10 rokov cestovat, ked budes mat sice v meste neakych mozno 15 tvojich vysnivanych volv, ale zato tu bude premavat dalsich 490 vrakov ktore budu o 10 rokov starsie ako su dnes a taktiez si skus zratat pravdeodobnost ze ti na zastavku pride to tvoje zboznovane volvo a nie neaky 25 rokov stary vrak.
Neplatiacich cestujucich by bolo asi najidealnejsie riesit sposobom zverit kontorlu cestovneho neakej externej firme, ktorej by DPB nic neplatil ale by sa zivila z vybranych pokut; cim viac pokut by vyzbierala, tym viac penazi by mala (teda by bola motivovana aby vykonavala co najviac kontrol); pripadne by za obdobnych podmienok mohli fungovat aj jednotlivci (len by ich bolo treba kontrolovat pomocou licencii alebo niecoho podobneho), akurat pri jednotlivcoch je problemom 1. bezpecnost - aby chodili po skupinkach a pripadne s CBSkou, 2. prinutit ich vyhadzovat tebou spominanych bezdakov...
Bezdomovci su (nielen) vo vozidlach MHD problem, ale riesenie typu ze na nich ma striehnut vodic nie je dobre riesenie, vodic moze a ma byt napomocny pri rieseni problemov s bezdakmi, avsak nie je vsemocny; rovnako si napriklad ty chranis byt/auto pred vykradnutim, ale nemozes stale len dohliadat na strazeny objekt a pokial budu vsetcia okolobyvajuci a iduci "slepy" ked budu tvoj byt/auto vykradat, tak ty sa budes moct hoc aj na hlavu postavit a nedokazes sa tomu ubranit...
Na druhej strane, bedzakov by mozno nebolo od veci vytlacit aj von z mesta, nemyslis ?
urcite ze je to terno ked tam maju zastarale pristroje a niaky predpotopny autobus.Ale co by na to povedali obyvatelia dublinu ze to ide.Hovorim este raz malo by sa k tomu postupne prejst.Najprv kupit jeden autobus zaviest tam tento system,samozrejme taky ako je v Dubline a nie v niakej tupej dedine.neporovnavaj stare technologie s novymi
vsetkych sa urcite neda vychytat.Ale povedzme si na rovinu drvivu vacsinu bezdomovcov rozoznas ze su bezdomovci z velkej dialky a ze smrdia detto.S tymito by sa malo nieco robit
vidim ze sa dost vyznas.Viem ze autobusy tam nie su hlavny dopravny prostriedok ale funguje to tam a fungovalo by to aj tu.Viem ze so nepredlozil ziadnu ucelenu koncepciu ktora by vyriesila dnesnu neunosnu situacia v mhd.Ja som totiz to v tomto laik.Ale aj tak si dovolim tvrdit ze situacia v mhd bratislava je velmi zla.A za to moze vedenie.ja som tu nechcel vystupovat ze predkladam niake zazracne riesenie,ale da sa to vyriesit.Vsak nech vo vedeni je ten kto sa to mu rozumie.Ja som skor chcel ludi motivovat aby sa zacali stazovat,ja nie som ziadny odbornik ale viem ze par opatreni by tomu urcite pomohlo.Urcite ma nemalu zasluhu na tomto stave nedostatok financi.Kde sú?Je vela ludi ktory sa vozia na cierno.Preto navrhujem system nastupovania prednymi dverami.Samozrejme by sa to nezrealizovalo naraz.Napriklad nakupil by sa jeden poriadny autobus ktory by mal Spy camery,nizkozdvizny,v predu zariadenie do ktoreho sa vhodia peniaze a hned vyda listok a citacka elektriceniek.A co sa tyka bezdomovcov to by sa malo riesit hned.Vodici by nemali pusti bezdomovcov ale aj cestujuci keby nastupil bezdomovec tak by to mali oznamit vodicovi keby si ho on nevsimol.To je asi vsetko co chcem svojimi vstupmi dosiahnut,ale tento narod je ...Minule nastupil bezdomovec ako obvykle a smrdel totalne a nechcelo sa mi ist za vodicom a tak som mu povedal nech vystupi alebo sa posunie.stale smrdel a tak som mu povedal nech vystupi.Vsetci ludia pozerali ako dubaci ale jeden kreten sa ozval ze nech necham toho bezdomovca na pokoji.Je toto normalne?toto je vizitka slovakov.Preto proti tomu bojujem a budem bojovat.
S pozdravom
za návrh riešenia trás NDS klobúk dole. Vážne si tak skalopevne presvedčený o tom, že súčasné vedenie električkových tratí (a to nové do Petržalky) je skutočne také ideálne, že je vhodné na ňom postaviť podobu NDS ?
Neviem, či je možné nazývať dublinské riešenie LUAS nosným systémom, z hľadiska trasovania, či z hľadiska podielu na prepravných výkonoch, myslím, že tam dopravu "nesú" najmä autobusy. V každom prípade má svoje problémy a preto sa v Dubline ide stavať metro (ktorého súčasťou sa môže stať aj LUAS):
"The Chamber has welcomed Transport Minister Seamus Brennan's statement that the Metro will eventually take over from LUAS as the major rail transport mode in Dublin, and has urged the Government to proceed as quickly as possible with the Metro construction....
Chamber Chief Executive, Gina Quin, said that while there were many aspects of the current LUAS project which were unsatisfactory, the imperative now was to learn from those mistakes, and press on with the extension of rail transport for the city."
hovoril som zatial o autobusoch.Vsetky opatrenia by mali prejst pomaly nemusi vsetko prist naraz.Skratka situacia v Mhd je na rit a musi sa stym nieco robit ale vsetci su spokojny ako korytnacky.Tu sa s tym musi nieco robit.situacia je neunosna a mentalita slovakou este viac
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
yale
http://www.dubchamber.ie/press_release.asp?article=385
"The Chamber has welcomed Transport Minister Seamus Brennan's statement that the Metro will eventually take over from LUAS as the major rail transport mode in Dublin, and has urged the Government to proceed as quickly as possible with the Metro construction....
Chamber Chief Executive, Gina Quin, said that while there were many aspects of the current LUAS project which were unsatisfactory, the imperative now was to learn from those mistakes, and press on with the extension of rail transport for the city."