Reakcia na: Vševedko samofandivý #42394:
z rovnako nepodlozeneho predpokladu ale vychadzas aj ty. brnkni si na SAV a popytaj sa na demograficku strukturu mesta o cca 20rokov. vacsina ti to povie asi tak „na zaklade trendu, ktory mozeme pozorovat v tychto etapach…“, prip. niektori dokonca pridaju na zaver dlhsej diskusie „…ale nemozno vylucit, ze…“. takze: to, ze BA neporastie, nie je vobec iste. a preco nerastie? lebo ludia uprednostnuju zivot mimo centra mesta, kde je to jednak lacsnejsie, ale tiez, autom su zo svojej dedinky v praci za 30 minut a mhd im trva 30 min len z nejakeho „blbeho“ sidliska. zial, aj mhd prispieva k tomuto „upadku“. a co turisti, nemyslime na ich priliv/odliv dost malo?
Ámos Keynes
A hlavne ďrukovský hovoril o jednom pruhu pre autá. V tom prípade by viac priestoru nebolo treba. Ale skús napísať koladovi ( namko (zavinac) bratislava.sk ) a spýtaj sa ho na to.
Re #42327 Vševedko: Nie, ja som mal taký názor vždy, len som ho inak prezentoval. Vždy som si uvedomoval potrebu financovania východu, ale vždy ma dokázal naštvať a vytočiť do zúrivosti postoj východu, dajte ešte viac veď Bratislava nepotrebuje. Čo bolo napríklad aj zmenenie veľkostného koeficientu z 2,53 na 2,35. Je to ako keď mi raz vynadal bezdomovec (tým nechcem prirovnávať východ krajiny k bezdomovcovi ide len o paralelu) za to, že som mu dal cca 35 korún v haliernikoch. Že či nemám normálne peniaze.
Re #42328 Vševedko: Neviem. Viem len, že keď sa babrú do politiky nedá sa to čítať(napr. postoj k USA=niečo ako Šebej), keď rozoberajú ostatné veci sú veľmi vyvážení a dokážu pomenovať veci správnymi slovami.
Re #42363 Bradacova: A prečo ste vy čakajúc na konečnej zastávke nešla za vodičom a nespýtala sa ho či nemôžete umyť autobus? Autobus vodičovi nepatrí a vodiči nie sú platení za to, aby ho umývali. Máte však pravdu, že vozidlá by mohli byť čistejšie. Hlavne by mali byť čistejšie tie vypravované z Petržalky. Ale to sme už niekde inde.
Re #42371 BMko: Ale tá firma sa moc nečiní. Teda po novom výberovom konaní je to lepšie ako to bolo, ale aj tak. Veď napríklad ak bus príde z P1 alebo P2 mal by byť kompletne vyčistení. Ale aký je stav? Prichádzajú často ešte špinavšie.
Re #42389 sommelier: Keď stavali električku v Bratislave za koľko rokov kapacitne nestačila a jednokoľajné úseky sa prebudovávali na dvojkoľajné? Ale raz začali a potom bolo lahšie to prerábať. A o 110 rokov sa ten istý systém električky ide prerábať aby mal v sebe výhody metra (rýchlosť, bezkolíznosť,...) Tak nevidím dôvod prečo by sa o ďalších 70 rokov nemohol tento navrhovaný prerábať na niečo zase lepšie. (Nevidím dôvod prečo by sa o 70 rokov nemohla Petržalská trať prebudovávať. O 70 rokov bude takmer potrebovať totižto už tretiu rekonstrukciu.)