re:Papyr-mal som na mysli prvú myšlienku na vybudovanie podzemky od L. Rotta z roku 1898 a do roku 1966, kedy sa začalo s realizáciou podzemnej električky, ktorej koncept sa zmenil na metro je 68 rokov. K skutočnej relizácii dalo by sa povedať číslo jedna došlo v období tridsiatich rokov, no tá bola zastavená.
re:Ámos Keynes-Čo sa týka tých prírastkov obyvateľstva, aj pri tomto som mal na zreteli skôr toto časové obdobie, aj keď samozrejme že v súčastnej dobe je ten prírastok veľmi slabý, ak vôbec nejaký je.
re:Ámos Keynes-Čo sa týka tých prírastkov obyvateľstva, aj pri tomto som mal na zreteli skôr toto časové obdobie, aj keď samozrejme že v súčastnej dobe je ten prírastok veľmi slabý, ak vôbec nejaký je.
Kami
Ake su ciele stavby?
1. kapacitna preprava - aj vyhladovo (10 rokov) staci obycajna elektricka
2. rychlost prepravy - mimo centra, na segregovanej trati je rychlost prakticky rovnaka. Co sa tyka centra, za kolko prejde cetrom elina a za kolko podzemka? Nespochybnujem vyznam zakopania pod zem, len to netreba precenovat.
3. prechod cez Dunaj - ci tunel, alebo most, to nie je take dolezite.