Reakcia na: fobust #41742:
Trosku upresnim: 1) v Prahe nemalo byt metro vobec, mala tam byt podpovrchova elektricka. Podla toho sa aj staval usek Vysehrad-Florenc a napriklad "ostrovnost" stanice Hlavni nadrazi je toho produktom.2) ked bolo politicky rozhodnute o stavbe tazkeho metra, bola vyvinuta jednotka R1 pre toto tazke metro. Bola sice tazka, ale nie taka tazka, ako mytiscinske ingoty. Slo tam hlavne o Nuselsky most, ktory bol povodne projektovany pre lahku elektricku a boli obavy, co s nim urobi tazke metro, tak sa vymyslela "polotazka" R1.
3) Rusi sem napchali svoje Mytisciny.
4) po 25 rokoch od zaciatku premavky uz musel byt Nuselsky most opakovane vyluceny z dopravy.
5) Opat kvoli Nuselskemu mostu boli vymenene stare Mytisciny za nove jednotky M1, ktore su lahsie. Tieto jednotky sice maju v buducnosti jazdit vsade, dnes jazdia iba na linke C a zaroven na linke C nejazdi nic ine.
fobust
Ukaz mi vypocet tej prepravnej kapacity ako aj odovodnenie ze treba na to metro. Totiz co si napisal jeiba to co sa tebe zda. Ja som sa zaoberal kapacitou uz davno a dospel som k zaveru, ze metro by sa denne vyuzilo max na pol hodiny v spicke a to medzi zastavkou Kamenne nam. a prvou v Petrzalke. Vsade inde by bolo stratove, o preprave v sedle, nebodaj vikendoch nevravim. Chces mat interval 25 minut vecer?