Reakcia na: fobust #41742:
Trosku upresnim: 1) v Prahe nemalo byt metro vobec, mala tam byt podpovrchova elektricka. Podla toho sa aj staval usek Vysehrad-Florenc a napriklad "ostrovnost" stanice Hlavni nadrazi je toho produktom.2) ked bolo politicky rozhodnute o stavbe tazkeho metra, bola vyvinuta jednotka R1 pre toto tazke metro. Bola sice tazka, ale nie taka tazka, ako mytiscinske ingoty. Slo tam hlavne o Nuselsky most, ktory bol povodne projektovany pre lahku elektricku a boli obavy, co s nim urobi tazke metro, tak sa vymyslela "polotazka" R1.
3) Rusi sem napchali svoje Mytisciny.
4) po 25 rokoch od zaciatku premavky uz musel byt Nuselsky most opakovane vyluceny z dopravy.
5) Opat kvoli Nuselskemu mostu boli vymenene stare Mytisciny za nove jednotky M1, ktore su lahsie. Tieto jednotky sice maju v buducnosti jazdit vsade, dnes jazdia iba na linke C a zaroven na linke C nejazdi nic ine.
Jonny
Mám len taký pocit, že vela ludí chce za každú cenu aby sa už len rýchlo rýchlo dačo spravilo, ale že tá električka bude nedostačujúce riešenie, ktoré sa skôr či neskôr prejaví to už nikoho nezaujíma.
A p. Ďurkovský chce svojou horúcou ihlou rýchlo dačo stihnut počas svojho volebného obdobia, aby bolo vidno, že ako jediný tu po rokoch tunelovania niečo začína rozbiehat. Bohužial osobné ambície v politike postavil pred dobrú vec a Bratislava na to doplatí v podobe nekapacitného nosného systému, ktorý sa aj tak nikdy nedostane popod Dunaj...........................