A kdeze je v Ziline Masarykova ulica??? To, co sa v prvej vlne porevolucneho nadsenia premenovalo na Masarykovu, sa po prichode Slotu premenovalo na Narodnu.
Pozrite si verejné obstarávanie na www.dpb.sk - zaujímavé. Je tam:
Preprava materiálu vozidlami s obsluhou pre opravy električkových tratí
Pokládka panelov pre opravu električkovej trate
Prenájom špeciálneho stroja s obsluhou na opravy električkových tratí DPB a.s.
Dodávka košieľ s krátkym rukávom
Chemické ničenie burín na električkových tratiach
Kosenie trávnatých plôch
Nooo, my to tak väčšinou robíme, ale ak ideš zničený z toho ako si musel zájsť do každého obchodu s handrami a všetko zaujímavé si polovička musela vyskúšať a ty si trpezlivo čakal, tak potom už nemáš chuť ju ešte aj na kolenách voziť. ? Ale ako riešenie sa to zdá byť pri väčšine prípadov najlepšie. ☺
Problém je však v tom, že električky v KV a Dúbravke majú problém brať ľudí už teraz a čo potom keby sa knim pridali ešte aj ľudia z DNV. Treba vybudovať S-bahn z DNV s novými zastávkami aj v DNV a v Lamači, na Patrónke a potiahnuť to až do P. Biskupíc. Samozrejme začínať by mohol už pri VW alebo niekde na Záhorí a končiť až v DS. To by bolo lepšie riešenie, ako voziť ľudí z DNV až do Dúbravky. Autobusy by zvážali ľudí z DNV ku dvom zastávkam.
1. Kdeže majú v Žiline Tisovu sochu?
2. Ulica SNP bola v Žiline premenovaná na Masarykovu hneď v prvej vlne porevolučného nadšenia, keď sa vesla chopili vápenkári, nie až za Slotovej "hrôzovlády".
Posledna veta: Nuz, mas si ju posadit na kolena, a budete mat obaja po probleme - tvoje stehna nebudu trpiet, jej duplom (lebo bude na makkom), ty budes mat vyhrievanie obojstranne, a ona tiez aspon zospodu ?
Tak ma napadlo že to čo chcu spraviť v Petržalke môžu spraviť všade.Autobusové linky budú privážať cestujucich iba k električkovým zastávkam a odtial budu všetci chodiť električkou.(Napr z DNV autobusmi do Dubravky a odtial všetci električkou)
OT ale neodpustím si.
Dnes som po dlhom čase stretol známu. Rozprávali sme sa ako sa jej darí, dostali sme sa k práci a dozvedel som sa toto. Robí v IBM pri Poluse. IBM tu má cca 1400 zamestnancov. Časť je IBM Slovensko, časť ISC (International Servis Center). ISC robí servis pre polovicu Európy, tú druhú má ISC v Madride. Madrid robí južnú Európu a Škandináviu. Bratislava má Anglicko, Nemecko, Švajčiarko a celú strednú európu, balkán,... okrem Čechov, tí si to robia v Prahe. Takisto Francúzi si robia servis sami. A tak sa pýtam ďalej: "A centrála pre strednú Európu je v Prahe?" A ona: "Nie, to máš odkiaľ, tá je tu."
Takže by som to nazval ako lož má krátke nohy, či pražský syndróm. Po SONY, Philips ani IBM.
Inak, system podprdelneho vykurovania je to jedine, co na laminatovych sedackach v T3 vysoko ocenujem. Akurat "podprdelne" vykurovanie ma v priemere kazdy stvrty voz T3, ktorym sa veziem, ostatne maju vykurovanie "prdelne" - sedadlo si musis ohriat vlastnym zadkom
Ale aj tie kolesá tu sú už niekoľko rokov, vieme aké sú snimi problémy a zrejme niekto dostáva do vrecka za to, že ich DPB berie. Prečo tu to a teraz nepomenovať a nie zarkývať ľudí, ktorí nerobia veci tak ako majú.
Re #41350 Papyr: Neviem teda, ktoré sú sedačky Arianne, ale horšie ako náš T3 laminát sú sedačky v ULF-och. Na ničom horšom som nesedel. Po jednej zastávke som sa radšej postavil.
Re #41353 Vševedko: Mojej priateľke sa laminát v T3 začal páčiť, až keď som ju minulú zimu upozornil na vyhrievanie sedadiel. (teda ak funguje) Vtedy pripustila, že nie sú až také hrozné. A dokonca cez zimu skúša, ktorá kúri ☺ aby jej nebola zima.
Ja osobne keď cestujem sám tak mi to je jedno, ale keď idem s priateľkou tak pri usporiadaní 1+1 moje stehná trpia, ke´d sa k nej chcem otočiť bokom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr