Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
22. -24. 02. bude 61 mat konecnu az na letisku, alebo ju odstavia pri Hypernove?
Reakcia na: Jonny #40929:
elektrickova trat na Barrandov = 2,7 MILIARDY CESKYCH KORUN.

A intervaly sa predsa menia podstatne jednoduchsie, ako sa realizuje akakolvek dopravna stavba 🙂
prečo pri vyhľadávaní spojenia nie sú pri linke 96 smer ŽST Nové Mesto použité všetky linky z cestovného poriadku? ❓
Reakcia na: Vševedko #40939:

Pre uplnost, v 17 tich mestach v byvalom Ceskoslovensku boli tramvaje. V 11 tich z toho na 1000 mm rozchode. ?
Reakcia na: Vševedko #40931:

Ano, zle som si to precital...
Reakcia na: Jonny #40925:

V Liberci si uspesne rozbili siet na dve casti a jedna trat ostane aj na tisicke. A takisto ich to stalo obrovkse peniaze, ze nemali ani ne elektricky, tak pokovali vyradene T2 z Ostravy. U nas mame problemy s financovanim sucasnej MHD, takze akakolvek zmena neprichadza do uvahy.
Na zastavke Sturovo namestie je v pristresku nainstalovany telefonny automat na kartu. Je zaveseny na stojane, o ktorom sme sa tu pred casom bavili. (Ktora bola ta druha zastavka, kde to tiez bolo?)
Reakcia na: Nndro #40916:
Roku 1894 sa rozhodlo, prečo????
Reakcia na: Jonny #40907:
Nezmysly hlásaš. Najväčšie stúpanie na trati na Barrandov je 60%o, problém je v dĺžke úseku s rozhodným spádom. A jazdiť tam môže všetko, akurát KT8 trochu viac kúria, T6A5 aj T3RP tam normálne jazdia, žiadne tyristory sa neprehrievajú.
Reakcia na: si #40897:
NAŠŤASTIE nikto nedovolí prekopávať existujúcu trať s napájaním 15 kV/16,7 Hz na nejaké zvrátené 3 kV ani 1,5 kV. Takéto napájanie aj tak do mesta nesmie.
A ten Multikon je Praha-Kolín, nič s Plzňou to nemá:-P.
Reakcia na: No name #40888:
Akým jazykom hovoríš/píšeš?
Reakcia na: nndro #40877:
Ale ono je to úplne jedno, či si to Ty vieš predstaviť.
Reakcia na: Jonny #40864:
A vôbec, čo tu stále máš s tými Ikarusmi? Stále lepší Ik435 ako B741.
Reakcia na: Jonny #40864:
A aké majú nevýhody?
Reakcia na: Kami #40854:
Aj s nejakým 200 kW trakčným alternátorom? Cursor je označenie typového redu motorov Iveco s pomerne širokou paletou počtu valcov, objemu a výkonu.
Reakcia na: fobust #40853:
Čo? Cito? Si nepletieš s Citarom?
SME: príloha BRATISLAVA 8.2.2005
Business centrum rešpektuje plánovanú trasu metra
http://www.ba.sme.sk/clanok.asp?cl=1921861
No tak takto to dáko bude s električkami na Barrandov...Je to trochu odlišná trat ako inde po meste, myslím na tej estakáde. Ale spravene to je skoro dokonale. Mne sa hádam ale aj tak lubi interval, je genialny po celý den ?
Reakcia na: Valec #40919:
Aha, tak ze by 21Tr nebolo az take super vozidlo? 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.