Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vševedko #40849:

Mne sa zda ze mal 4-stupnovu prevodovku s hydraulickym menicom. ?
Reakcia na: Vševedko #40843:
Vidis a ty si na klobasach radsej jazdil ☺
Reakcia na: Andy #40838:
Prečo? Po dostavbe diaľnice v Mlynskej doline by to nemal byť až taký problém. Alebo existuje iná prekážka?
Reakcia na: d3k0 #40814:
Chceš oklamať fyziku? To sa ešte nikdy nikomu nepodarilo. PowerPack v 24Tr má výkon 100 kW. Väčší výkon má aj Š706RTO:-P.
Reakcia na: Beus #40816:
Taký autobus Mercedes Cito asi podľa Teba nebude autobus, keď má elektrický prenos výkonu???
Reakcia na: Beus #40816:
Hlásaš nezmysly.
Reakcia na: d3k0 #40809:
Čiže zlepšenie pre cestujúcich bude 0,00%. A nebudú to duobusy, to sa len zase nejaký opitý inžinier v BEÚSe zamiloval do toho názvu.
Reakcia na: nndro #40836:

Moj nazor je uplne opacny.
Reakcia na: Beus #40802:
Stihomamy???
Reakcia na: nndro #40781:
Ja by som bol veľa rád, keby po BA magyarské škatule Ik412T jazdili... Ale tie sa už tiež nevyrábajú...
Reakcia na: nndro #40761:
V 14Tr0 boli nejakí krajší vodiči alebo čo:-D?
Reakcia na: Beus #40816:

Takze napr. brejlovec je masina s pomcnym naftovym pohonom? Podla mna je uplne jedno, ci mas presnos vykonu elektricky alebo mechanicky. O ucinnosti toho ktoreho systemu mozeme tiez debatovat. Elektricky prenos vykonu je dobrou alternativou k mechanickemu, akurat predrazuje vozidlo. Ale ked ma ist o vozilo, ktore je schopne ist aj zavislo pod vedenim, tak to je uz jedno, nakolko musi mat schopnost ist vylucne na elektirnu. A ked chces aby ti islo aj na naftu, tak je jednoduchsie dat tam motorgenerator a je to. Alebo by si chcel montovat tam dalsiu prevodovku s menicom, etc...? To by bolo strasne neekonomicke, vozidlo by bolo este tazie.
Reakcia na: Jonny #40737:
No - a kde je ČKD? ČKD je v Janoviciach nad Úhlavou, zožraté Siemensom. A súdruhovia z NDR by nám terazky nejaké minigumometro VAL vnucovať chceli...
Reakcia na: Verusha #40732:
Já bych si dovolil upřesnit - není rozhodující způsob přenosu výkonu od dieselu. Rozhodující pro definici pojmu duobus je, zda je vozidlo schopno jezdit jako PLNOHODNOTNÝ autobus. Toto žádný trolejbus české produkce nesplňuje. Ani 21TrACI se svým 55 kW traktorovým motůrkem, ani 24/25Tr se svým 100 kW PowerPackem.
Na hlavnej stanici otvorili novú predajňu cestovných lístkov. Nachádza sa pod dispečermi. Cesta k nej je dobre vyznačená 🙂
ASpojenie Patronka - Dlhe Diely nebude mozne vobec
Tipujem , ze to nikto nebude vediet. Co by stalo spojenie PATRONKA - DLHE DIELY trolejmi ? A co stoji 1 km tolej vedienia oboj stranne ❓
Ja som za 24/25 Tr.... ziadne Trollina ?
Reakcia na: Jonny #40832:
No a teda ake nove trolejbusy chces kupovat, ked sa ti tamtie zdaju drahe? Uved sem aspon jeden dnes vyrabany typ, ktory by sa ti do Bratislavy pacil a nebol by "zapadoeuropsky". Som zvedavy, co najdes.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.