Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
dokelu!! som si dnes nastavil notifikaciu a teraz mi v kuse chodia smsky...nemozte sa rozpravat na chate???
d3k0: Tie clanky sa vratia alebo ich tam mam hadzat znova?
ha-ha-ha-ha, asi 10 prispevkov podo mnou som pisal ze 370 tiic pristupov, teraz 400 tisic...
uznavam ze to prebehlo pomerne rychlo, ale nie az tak hladko 😮
aha, uz viem co... inak som pridal niekolko clankov a zrazu tu nie su, hovorim si coze coze a zrazu vidim vlavo dole ze pi******ko.sk
co? a mohol si povedat, ze sa stahujeme...
COLOR: Aj ja som bol vtedy o 03.15 nastvany :)))
sorry deko, bol som dost (DOST!) nastvany... a aj tak si myslim ze niekto tu ma neslusnejsie prispefky ako ja 🙂 Trochu som chcel prispiet tymi rieseniami k tomu, aby sa to uz neopakovalo a aby ten text vyzeral menej emocionalne. Ak ti to teda vadi, sorry, no plne to vyjadruje moje stanovisko.
Dve veci pre diskutujucich: 1. niektorym by som odporucil precitat si text v uplne dole na tejto stranke. Je tam cosi o medziach slusnosti... 2. tym, ktori nam posielali maily, v ktorych boli virusy, bohuzial neodpovieme, nakolko som ich musel zmazat.
Zrebec: Co bolo na tej besede o metre? Bol som chory, nemohol som ist.
Maly postreh z 25.11.2001. Isiel som s Turbom odfotit 516ku o 03.20. Aj ked si o nocnej doprave v Bratislave myslim svoje, ocakaval som, ze aspon prestupy su spravene inteligentne. Ale hlboko som sa mylil. Nastupili sme na 515 pri Zvaracskom ustave, ktora mimochodom meskala 5 minut a nesvietil jej celny a prvy bocny transparent (c. 4823). Odhliadnuc od toho, ze DPB vypravil na nocnu linku vozidlo, na ktorom z dialky ani nie je vidiet, na akej linke vlastne je, sme sa potesili a odviezli sa na Mierko. Tam sme ocakavali, ze v pohode chytime nasu 516. Ale nie. Prisli sme tam 03.16 a 516ka odisla 03.15. Rad by som sa spytal, na co je potom komu takyto nocak, ktory odide este pred tym ako pridu ostatne? A to este nehovorim, ze niektore nocaky v smere na Hlavnu stanicu ani cez Hodzovo namestie nejdu. Potom su cestujuci liniek 501, 502, 505, 509, 514 a 518 pekne okaslani. Tak sme sa nazureni postavili na druhu stranu a cakali na 515, ktora mala ist spat. Kym prisla, tak sme si stihli vsimnut, ze ani 510 nesvietia transparenty, 512 sa ani neunuva zastavit na zastavke, ale rovno uprostred cesty a 511 neotvara cestujucim predne dvere. A este k tomu musim zobrat spat pochvaly, co som adresoval DPB, ze uz nocaky konecne ukazuju nasledujuce zastavky. Uz zase ich totiz neukazuju (cest vynimkam). A tak ma opat DPB hlboko sklamal.
COLOR : Nie, kedysi takto jazdilo i viac vozov... Na nu sa vsak zabudlo... Ostatne uz dostali odvtedy mozno i dve opravy s novym lakom (7078 dostala novy lak posledne v roku 1998)
370 000 pristupov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Suhlas: 7078 je hrozne skareda. A ten kriklavy nater... co to robili zvyraznovackou??? 🙂
COLOR : Musis si uvedomit, ze v Bratislave nejde o zakaznikov, ale o peniaze. Preto su vozokilometre dolezitejsie ako cestujuci. Elektricka vypravena na linke cislo 7 najazdi menej kilometrov, ako patka, ktora okrem dvojnasobnej trate ma aj dlhsi cas premavky. Preto sa setri tym, ze na 5 a 9 nasadzuju kacice - v poslednej dobe az prilis casto vidim 7078 na linke cislo 5 a pritom je to ten najskaredsi vozen (vazeny... ide o 7046 po prepise... )... A co sa tyka tych odstavenych suprav... Uz sme sa na to pytali. Existuje nieco take ako povinna zaloha (je udavana v percentach ... myslim, ze okolo 30% vypravenych vozidiel, ale vazne som si nie je isty.... Preto tie vozy su tam. Ale co tak na zalozaky vypravit supravy ? To by az taky problem snad nebol...

ALL : Co bude s 8431 ? Ak ostane nadalej stat, rozpadne sa nam...
o5 minut sa hlasim o5: moj diar blbol, asi ho vratim:
-MRS ma skoro zrazil su supravou 794(do paze, co je ARDO? 7941+42?) na prechode pri Kominarskej.
-Spoluziakovi dnes spravila "bodicek" 7717. Vodic si to ani nevsimol.
-Pre nasich cestujucich by sa nemali robit plynove karosy, ani kupovat nizkopodlazaky. Zasluzia si jedine CHAVDAR!
Heh, tie plynofikovane karosy vyrabaju jak na beziacom pase teraz :o)) Alebo ich cely rok robili a teraz ked sa blizia vianoce tak nam ich setky daju ako darcek :o)
Kebyze uz mozem volit, (o take styri rocky), by som volil asi Benusku, ale jednine preto, ze sa narodil v Blawe :-(( ten vyber kandidatov je naozaj smiesny.


6604: KOKOS! TAK KONECNE VIEM ZE TIE HNUSNE STARE PONORKY (rozumej: Ik280) NEROBIA TAKY HLUK KVOLI MOTORU ALE KVOLI NAPRAVE! Lebo som fcera isiel s fotrikom po Americkom namesti, zrazu len pocujem Ik280 a si pomyslim ze co tu ten robi? Otocim sa a vidim 6604!
Vážení, celé je to NAHOVNO!
Idem si dnes po Račianskej do školičky, pozerám okolo seba na krásne zasnežené stromy, len zrazu sa obzriem a náhodou som kútikom oka zhliadol záložák sólo T3 na linke 5!!!. Niežeby bol napráskaný, vôôôôôôôbéééééééc niéééééé, ALE V PROTISMERE SI TO ŠINULA NA PÄŤKE KAČICA!, v najnapráskanejšom úseku o ktorom viem, teda Ursínyho - Račianske mýto, tí ľudia takmer trčali von z okien, stavím sa, že keby mohli, tak vylezú na strechu, alebo si zo zberača spravia hojdačku. Už som totiž bol na Račku na nástupnom ostrovčeku a tak som tie sardinky, och, pardón, tých ľudí, počul. Ešte aj jedno malé detsko asi taký prváčik-druháčik to bol, nadáva "do p**e", ľudia, to je už moc... sami si predstavte zmes najhorších slovenských a anglických nadávok! To by ale odo mňa ešte nebolo všetko, keby som neobjasnil príčinu: CELÝ TENTO SYSTÉM JE NA PAŽU! Pretože za tou poondiatou kačicou dohrmotala súprava T6-tiek a ĎALŠIA KAČICA! No a za ňou ešte jedna, no nie sme na SLovensku? Tá posledná ešte musela čakať pred zastávkou, lebo jednoducho nemala kde vyklopiť ľudí! A teraz mi vysvetlite, prečo chudáci cestujúci (niketorí možno aj platia) museli na Ursínyho čakať 8 minút, ak zmeškali tú púoslednú K2? LEBO JE TO NA ZADKOVÝ PLOD! (pardon, ale jemnejšie to nešlo :-|) Niekto to celé zle naplánoval a tak to aj vyzerá! Áno, priznávam, možno mal šofér prvej eliny nejaké problémy, ale to by asi tie posledné dve neboli skoro prázdne, však ?! Riešenia:
Nevypravovať K2 na linku 5! Linka 7, na ktorej premávajú súpravy sú tak prázdne, že by linku zvládla aj K2, v sedle možno aj sólo T3. Vozokilometre sú iná vec...
V Juráku stojí aj cez špičku niekoľko súprav, nech ich preradia do Krasňan, tam majú niekedy súprav málo. Bordel je iná vec 🙂
Linkám premávajúcim z Rače zmeniť grafikon (ak je to tak, sorry) na 3-minútové rozdiely medzi odchodmi, alebo 2(linka 3),3(5),2(11),3(7).
Prednostne vypravovať súpravy na linky 5 a 9.
Ďalej ma naštvalo, že na linke 5 bol záložák zo stanice a zo školy som videl, ako T3 zo stanice ťahal nejakú K2 z linky 3 (tiež zo stanice, so stiahnutým zberačom). Keďže jeden záložák bol na päťke, druhý ťahal K2, tretí na linku 3 už neostal. No čo je toto za systém, Slováci? Veď my nasadneme do tankoch a zrovnáme Olejkársku so zemou :-)))))))) Prečo nemôžu byť záložáky pripravené aj vo vozovniach? V Krasňanoch na linky 3,5,7,11,9 a 14 v prípade dostatku vozov, inak by 9 mohlabyť zálohovaná z Juráku. Ostatné linky 1,2,4,6,8,(9) a 12 by teda mohli byť zálohované z Juráku. Stanovištia ZV by mohli byť (niektoré aj sú) nasledovne: Hlavná Stanica, Zlaté Piesky, vozovne, odstavné koľaje v Ružinove a v Karlovke, Astronomická, ŽST Nové Mesto. V prípade mečnšej rekonštrukcie aj v Dúbravke (žeby sci-fi?). Snáď jediná vec, ktorá ma dnes potešila, je že CITY POINT 7837+38 dostal konečne normálnu tabuľu "7", na ktorej je číslo čiernym a nie ornamentálne vyrezané (vtedy prd vidieť). Oh, práve som zbadal ZV kačicu na 11! Chválim! Asi mi Dibusti čítajú myšlienky 🙂
---
Poznamka: toto bolo pisane v skole, ked som sa nedostal na net. Tusim to bolo v stredu, den po snehovej nadielke.
K tomu intervalu na elektrickovych tratiach: K tomuto by vedel dost vela povedat Ing.Vingalik a mozno aj Ing.Kajdi, raz sme s nimi aj o tejto teme rozpravali, a pamatam si ze interval vozidiel (nie liniek) ktory je schopna bezna elektrickova trat zvladnut, sa pohuboval radovo v desiatkach sekund...uz neviem ci to boo 90 alebo 50 ;-))

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement