Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fobust #39941:
heh... 😉 ale uz to je smiesne, ako po kazde sprdnete dost nevyberanym sposobom tych, co sem pisu (podobne vulgarne) prispevky na adresu DPB. 😉 Akoze to donekonecna ked sem niekto napise staznost na DPB bude podobna reakcia ? Mi to pripada, ze to beriete ako idealnu prilezitost si tiez zanadavat. Ze to je dobry podnet. 😉 Akoze, je jasne, ze toto nie su stranky patriace DPB, ale kedze toto je najlepsi web o MHD vobec (lepsi ako ma samotny DPB), tak je jaksi logicke, ze najviac ludi objavi toto tu. A nedojde im hned ze to nema nic spolocne s podnikom. Na druhej strane - ta kritika sem myslim nepada celkom na neurodnu podu... Cita to tu DOST ludi z DPB !
Reakcia na: peter #39940:
Hehe, no skoda, ze ta nemozme brat za slovo, lebo by si uz bol davno beztetny 🙂
Reakcia na: peter #39940:

Vies ty vobec kam pises? Toto nie je DPB. Toto su nezavisle stranky o doprave. Prosim adresuj svoju staznost na DPB, pripadne bratislavsky magistrat.
Dopravny podnik spolok magorov!
Dakujem za zmenu autobusu c.20 je to super ze ste posunuli harmonogram o 2min. ale naco to je dobre ked sa tym nic nememi? Ved od Saratova chodil spoj s 5min. meskanim a je to tak zas. Ale vy to urcite chapete lebo to tak robite stale skoda len ze ludia tomu nechapu a musia hadat ci bude spoj meskat 5 alebo aj viac minut.Ak raz spravite zmenu ktora bude riesit problem k prospechu nas cestujucich tak od radosti si dam odrezat gule! Lucim sa s magormi a prajem nech vas sprostost neopusta a vymyslite ete vela stupidit. ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠ ☠
Reakcia na: Vševedko #39931:
Pred dvoma týždámi to nebolo, bolo to 13.1 a boli to 2mld v rokoch 2004 - 2006 na modernizácie a nákup nových vozov, nie aj na bežné výdavky. Ak minulý rok bolo na kapitálové výdavky 392mil, v tomto roku to bude 398 tak v roku 2006 by to podľa nich malo byť 1,21miliardy Sk. Uvidíme. Oproti minulému roku dostane DPB na dotáciách o 37 mil viac, takže strata pre DPB skrz FD neprišla.
Reakcia na: TeBeCe #39937:
Vdaka za linky! Preletel som si ten web a co ma zaujalo...

Pisu ze to treba menit kazdych 90 hodin resp. kazdych 8000 km (5000 miles). Som zvedavy ako to bude fungovat pri (ne)udrzbe DPB. Za aku dlhu dobu najazdi bus 8000 km ?

Pisu ze to zariadenie ma odber 10-14A... Pri palubnom napati 24V je to 240-340 W. Vie niekto odhadnut ake mnozstvo vodika sa da vyrobit elektrolyzou vody za urcity cas pri takomto prikone... ???

Mozno ze to je naozaj len velmi cista (kvalitne destilovana) voda kt. sa elektorlyzou premeni na vodik & kyslik a to sa potom v malych mnozstvach primiesa do nasavaneho vzduchu...
Reakcia na: tulenique #39933:
to vyzera byt nie cista voda, ale nejaky JetFuel, ktory sa do toho leje 🙂 ktovie co to je a kolko to stoji...
Reakcia na: Neuveritelne #39932:
Ak by taketo individua nahodou skoncili na vozicku, tak im prajem, aby si ich nikto nevsimal, ked budu potrebovat nalozit do nasich vysokopodlaznych prepravnych prostriedkov ?
Reakcia na: tulenique #39933:
tu je prezentacia ako to funguje
http://www.dynamicfuel.com/presentation.html
Reakcia na: tulenique #39933:
tu je stranka vyrobcu http://www.dynamicfuel.com/
system sa vola JetStar a nie Hydrogen Power ?
Reakcia na: Ámos Keynes #39928:
Takze prispevok nacrtavajuci podstatu systemu Hydrogen Power je tu #39814.

Re #39814 Unspecified:
Napisane je to zaujimavo, s mojimi stredoskolskymi (nie nadmieru hlbokymi) znalostami chemie a fyziky si myslim ze by to aj mohlo fungovat ALE ...

... nikde sa tam nepise akym sposobom sa tam disociuje voda na vodik (hydrogen) a kyslik (oxygene). Ja si pamatam ze tato disociacia je velmi energeticky narocna - odkial sa v tom buse berie na to energia (nebodaj nejakym sposobom z odpadoveho tepla motoru - ale to je uz imho sci-fi)... Vie to niekto ?
cerstva prihoda z autobusu 86, ktora sa stala pred 20 minutami. na zastavke Prievozska nastupila starsia pani, ktora mala znacne tazkosti s pohybom a v rukach drzala nejake tasky. Miesta na sedenie boli obsadene. Preto poprosila sediaceho mladeho muza (moj odhad - 20 rokov), ktory cital Novy cas a nevsimal si ju, ci by bol taky ochotny a uvolnil jej miesto, pretoze sa jej tazko stoji na nohach. Mladik zacal vykrikovat, ze preco poziadala jeho a nie niekoho ineho (na vsetkych okolitych sedadlach sedeli osoby starsie ako 60 rokov). Nakoniec so znacnou nevolou vstal a uvolnil miesto. Ostatni cestujuci vratane mna iba zarazene pozerali a neverili vlastnym ociam a usiam.

CO SI MYSLITE O PODOBNYCH HOVäDACH???
Reakcia na: Ámos Keynes #39927:
Ešte pred týždňom to boli 2 mld.. Teraz 1,5. Z toho 398 mil. kapitálových výdavkov. Z toho niečo zožerú modernizácie tramvají, niečo devrakizácia Vrakos, ak zostane na 20 nových busov, tak to bude veľa. To budú tie jednoznačne pozitivne výsledky FD.
Reakcia na: Ámos Keynes #39928:
pises tu sprostosti a potom prehliadnes to, ze sa tu uz o tom pisalo...
Viete mi niekto povedať na akom princípe funguje zariadenie Hydrogen Power kanadskej firmy Jetstar,ktoré bolo zabudované do 2515. Malo by to ušetriť 15-percent paliva a nižšia dymivosť vozidla.
Reakcia na: Johny D #39925:
Ja som to tak robil, ale potom wapisti písali, že napíšte o čom to je, ja si to nemôžem prečítať.

http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=73670
tu je bilancia príjmov mestského rozpočtu. Na MHD pôjde celkovo 1,4831 miliardy Sk.

Re #39926 galiyosha: Možno a možno nie. ?
Reakcia na: m@rtin #39918:
ROTFL

Re #39907 Ámos Keynes: Mozno to je dovod, preco tak rad citas a dufas v pravdivost tlacovych sprav roznych politickych stran maskovanych za novinove clanky. ?
Ámos: Nebolo by jednochusie na tie tvoje clanky napisat odkaz na stranku, kde sa ten clanok nachadza, pripadne k tomu JEDNOU vetou napisat nazov o com to je aj s tym odkazom?? Kto chce si na to klikne a precita. Ak sa jedna o clanok z novin, ktore nie su na nete, staci ked napises, ze je taky a taky clanok, ak mate niekto zaujem dajte mi vediet na mail a ja vam ho spatne poslem. A hotovo.
Reakcia na: m@rtin #39918:
Už len poslednú vec, MAN bol na skúšku v Bratislave vo februári 2004, takže som ti o ňom nemohol hovoriť v lete roku 2003. Len dôkaz tvojho vymýšľania a prekrúcania.
Sľubujem, že už sem nebudem dávať nič čo nesúvisí s bratislavou a jej MHD. Som zvedavý koľko ďalších sa pridá.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement