Martin> Plne súhlasím s tým, že ide o údržbu. V Prahe si nemáte na čo sťažovať, ale ja dávam do kontrastu neudržiavané 280 a neudržiavané Karosy. Bohužiaľ, 280 toho vydržia určite viacej. Na radu 900 sa pozerám dosť skepticky. Nejde prakticky o nič nové, iba o šikovný zásah do starej konštrukcie. Na koncového zákazníka to iste zaberie, ale v konečnom dôsledku je to to isté a celá tá konštrukcia je takisto rozpadávajúca sa, ako rada 700. O tom, že Citybus je omnoho lepší, ako 412 sa nebudem hádať, pretože 412 je dosť na hovno. Ja som sa viezol ale napríklad Solarisom, alebo aj 21Trkou a to je o úplne niečom inom, takže v princípe súhlasím, že 412ky v takom stave, ako jazdia napr. u nás sú šmejdy. Rovnako tu však platí, že by stačila ruka šikovného človeka, a pretvoril by 412ku na nepoznanie. V Ikaruse sa totižto nenaučili to, ako urobiť vozidlo príťažlivé aj pre širokú verejnosť.
Takže.... Aj s Karosami sa to dá, ale musí byť dokonalá údržba (inak sa to rozpadne), dokonalé cesty (bohužiaľ, konštrukčné riešenie Karosy nie je na offroady) a hlavne dokonalá hustota spojov (ani kapacitne na tom Karosa nie je najlepšie)
Zhrnutie: Ak mi kúpia 500 nových Karôs B9xx, ktoré budú jazdiť s intervalom 2 min. a budú mať údržbu ako sa patrí, nepoviem ani slovo.......
Takže.... Aj s Karosami sa to dá, ale musí byť dokonalá údržba (inak sa to rozpadne), dokonalé cesty (bohužiaľ, konštrukčné riešenie Karosy nie je na offroady) a hlavne dokonalá hustota spojov (ani kapacitne na tom Karosa nie je najlepšie)
Zhrnutie: Ak mi kúpia 500 nových Karôs B9xx, ktoré budú jazdiť s intervalom 2 min. a budú mať údržbu ako sa patrí, nepoviem ani slovo.......
d3k0
Turbo: Ja Karosy, Ikarusy a TAMy nevidim cierno-bielo. Kazdy voz ma svoje vyhody aj nevyhody.
Si: Ja som sice tiez videl nejeden rozpadnuty Ikarus, ale ovela viac Karos - naposledy napr. 2106 (bol som v nej so Spectrem a Petom Durajom a po nastupeni sa podomnou podlaha nahle prepadla... A to vazim len nejakych 60 kg... A to este nehovorim o vraku s ev. c. 3181. Na druhej strane rovnako stare klbove Karosy su zvonka menej hrdzave ako Ikarusy, o Tam-Busoch nehovoriac (cest vynimkam, ktore boli x rokov odstavene). Jedna vec su vsak hrdzave vonkajsie plechy, ktore sa daju vymenit a druha vec je chora konstrukcia...