Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dobrý den mam pre vas jednu informaciu a jednu otazku. Zacnime tou info-pred pol hodinou na zaciatku pristav mosta smerom z mesta sa stala nehoda ktorej som bol ocitym svetkom kedze sam sedel na sedadle pri mieste kede iste auto naburalo .jedna sa o Ikarus 435 na linke 198 bohuzial nezaregistroval som ev cislo.Stalo sa to takto-autobus vchadzal na most ,vedla nas islo z pripojneho pruhu auto bielej farby vodic rychlostou asi 15km/h isiel k autobusu z boku a nezastavoval ,pomyslel som si kam asi ide?a zrazu buchhhh.pri nohach som citil ohnutie plechu a náraz.Na vine bol 100% vodic auta .Auto bolo dost poskodene a autobus som nevidel ako bol poskodeny.
A teraz k tej otazke kedze som milovnik elektriciek a videl som istu divnu vec chcel by som vediet co sa stalo.Vcera o 10,30h vecer ma zobudili zablesky v smere z krcec do karlovky myslel som ze je burka ale ked som pozrel hore tak som videl ze ide asi 10 elektriciek zza sebou a vsetkym slahaju z o zberacov ostre modre zablesky.kedze byvam hore v karlovke tak mam dubravku ako na dlani videl som to velmi dobre .Preto by som chcel vediet co to bolo a preco sa to dialo.
DAKUJEM PRECITAJTE SI TO A PROSIM ODPOVEDZTE.
DAKUJEM PRECITAJTE SI TO A PROSIM ODPOVEDZTE.
DAKUJEM PRECITAJTE SI TO A PROSIM ODPOVEDZTE.
DAKUJEM PRECITAJTE SI TO A PROSIM ODPOVEDZTE.
? ? ? ? ?
Reakcia na: Vrtacik #39002:
Za chvilu uz nebudeme hovorit ZELEZNICA, ale SIEMENS.. Tak ako sa od pana Tram-a hovori tramway.. Budu mat podchytene vsetko: Stroje, zabezpecovacky, trate, komunikaciu, .. ?
Reakcia na: Vrtacik #38996:
Tam NEbude Zímens, tam bude AŽD. Zímens je na NMnV-Vrbové a PO-Plaveč a výsledky príliš neohromujú. Okrem toho je staničné ZZ Zímens v Engerau, ktoré nezodpovedá žiadnym našim normám ale schválilo sa, bo vreckovéí bolo pridelené. V CA sa pre zmenu už asi 10 rokov buduje staničné a traťové smerom na Zwadoň od Ericssona.
Súdruhovia od ŽSR boli totiž na poučnej exkurzii v DPmŠ a tam získali inšpiráciu na vybudovanie čo narpestrejšej zbierky zabezpečovacích zariadení v SR.
Reakcia na: galiyosha #38997:
1) ETCS - áno, je, kľudne ho môže implementovať aj EVPÚ New Oaktown ale obával by som sa spoľahlivosti:-P.
2) Je to zvrátená konštrukcia. V PU upravujú odkedy dostali prvú ale zmysluplného výsledku sa zatiaľ nedobrali. Ideálne by bolo strhováky namontovať na dekel a bolo by.
Reakcia na: galiyosha #38998:
Taký, že AHr má maximálne jedno oddielové návestidlo v medzistaničnom úseku.
Reakcia na: Vševedko #38994:
Doplnujuca otazka, na ktoru som v rychlosti nenasiel odpoved (a keby som aj nasiel, asi by som jej nerozumel) -- aky je rozdiel medzi AHr a stavajucim liniovym zabzar? Ci pletiem hrusky s jablkami?
Reakcia na: Vševedko #38994:
ETCS Level 2 nie je len nejaky vseobecny standard pre zabezpecovacie zariadenia, ktory moze implementovat hocikto vratane AZD? (Neviem, pytam sa.) A OeBB 1216 uz nema nerusit? Ci prave preto sa na tejto stranke http://www.student.io.tudelft.nl/io1043722/R/es64u3/TAURUS1216_frame.html pise, ze "finally there will be three sub types, approved for: (...) D, A + Slovakia; D, A + Czech Republique"? U nas nebodaj rataju s tym, ze budeme mat ine tratove zabzar nez v CR? ? Ale tak ci tak -- pokial to ma jazdit v Cechach... Kazdopadne parametrami sa 1216 moc nelisi od CD 380. Ak bude Skodovka lacnejsia...

Re #38991 Vševedko, #38993 Bigmac: A to sa tie trolejbusy nedaju nejako upravit? Pripada mi chore, aby najmodernejsia cast vozoveho parku sla cez vyhybky najpomalsie...
Reakcia na: galiyosha #38990:
Siemens prave preto, lebo _BRATISLAVA_ - Trnava ?
Pada sniezik pada ej ale ho ma MHD rada ?
Reakcia na: Bigmac #38993:
Budú tam kódujúce AHr od AŽD, bo súdruhovia od ŽSR a ZSSK sa musia do riti pchať súdruhom od Zímensa s ich Taurusmi, ktoré neľúbia koľajové obvody. Až neskôr ETCS Level 2. Staničné zabezpečovačky budú ESA od AŽD, bo Zímens po tom, ako predviedol svoju vrcholnú sdebilitu v Petržlenke, už asi zákazku na staničné ZZ nedostane, jedine na traťové.
Galiyosha: ad 21Tr.: lebo spagaty a kladky spagatov. Ad zabzar: a ci Ty nevies, ze najlepsia zabezpecovacka je od Zímensa? Keby Werner videl, tak sa v hrobe na bachor obrati! ETCS level 2 tam pojde, AŽD tolko nenamazala hlboke vrecuska modrogumnej generality
Reakcia na: PV #38989:
U sPRASených modernizácií zo Žumperka bežný jav...
Reakcia na: galiyosha #38990:
Bo stupídne vedenie lán od strhovákov pod deklom sústavou kladiek.
Reakcia na: Vševedko #38967:
Preco to obmedzenie pre 21Tr?

Re #38963 Juro: Na minikoridor BA - Trnava sa dava/ide davat zabezpecovacie od Siemensu? To dufam nie...
Na 7107 sa momalinky odliepa bocny plech pri prvych dverach a spod neho vykukuje krasna hrdza :))
Reakcia na: Mikimaus #38985:
Treba do vedenia 25 kV pustiť (1,5 kV je málo, Cigáni dobre izolujú, bo sú z pertinaxu, čo je vidieť podľa farby).
Reakcia na: trt #38977:
Jaj ano, za to moze prevadzkovatel MHD, ze sa na ceste zrazili 2 auta a jedno z nich skoncilo na kolajniciach, ze? Keby som rozmyslal ako ty, tak to mozem rovno rovnakym stylom vynadat ja tebe, pretoze za to mozes asi tak rovnako ako DPB. Okrem toho by som rad vedel, ci si siel zo Safka do Dubravky cez Podunajske Bisk ****, alebo si sa niekde zastavil v krcme, lebo nahradna doprava bola zabezpecena, takze ti to rozhodne 3 hodiny nemohlo trvat, ani 2 a ani 1. ☠
Reakcia na: Mikimaus #38984:
T3P 7799+7800

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.