Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vrtacik #38996:
Tam NEbude Zímens, tam bude AŽD. Zímens je na NMnV-Vrbové a PO-Plaveč a výsledky príliš neohromujú. Okrem toho je staničné ZZ Zímens v Engerau, ktoré nezodpovedá žiadnym našim normám ale schválilo sa, bo vreckovéí bolo pridelené. V CA sa pre zmenu už asi 10 rokov buduje staničné a traťové smerom na Zwadoň od Ericssona.
Súdruhovia od ŽSR boli totiž na poučnej exkurzii v DPmŠ a tam získali inšpiráciu na vybudovanie čo narpestrejšej zbierky zabezpečovacích zariadení v SR.
Reakcia na: galiyosha #38997:
1) ETCS - áno, je, kľudne ho môže implementovať aj EVPÚ New Oaktown ale obával by som sa spoľahlivosti:-P.
2) Je to zvrátená konštrukcia. V PU upravujú odkedy dostali prvú ale zmysluplného výsledku sa zatiaľ nedobrali. Ideálne by bolo strhováky namontovať na dekel a bolo by.
Reakcia na: galiyosha #38998:
Taký, že AHr má maximálne jedno oddielové návestidlo v medzistaničnom úseku.
Reakcia na: Vševedko #38994:
Doplnujuca otazka, na ktoru som v rychlosti nenasiel odpoved (a keby som aj nasiel, asi by som jej nerozumel) -- aky je rozdiel medzi AHr a stavajucim liniovym zabzar? Ci pletiem hrusky s jablkami?
Reakcia na: Vševedko #38994:
ETCS Level 2 nie je len nejaky vseobecny standard pre zabezpecovacie zariadenia, ktory moze implementovat hocikto vratane AZD? (Neviem, pytam sa.) A OeBB 1216 uz nema nerusit? Ci prave preto sa na tejto stranke http://www.student.io.tudelft.nl/io1043722/R/es64u3/TAURUS1216_frame.html pise, ze "finally there will be three sub types, approved for: (...) D, A + Slovakia; D, A + Czech Republique"? U nas nebodaj rataju s tym, ze budeme mat ine tratove zabzar nez v CR? ? Ale tak ci tak -- pokial to ma jazdit v Cechach... Kazdopadne parametrami sa 1216 moc nelisi od CD 380. Ak bude Skodovka lacnejsia...

Re #38991 Vševedko, #38993 Bigmac: A to sa tie trolejbusy nedaju nejako upravit? Pripada mi chore, aby najmodernejsia cast vozoveho parku sla cez vyhybky najpomalsie...
Reakcia na: galiyosha #38990:
Siemens prave preto, lebo _BRATISLAVA_ - Trnava ?
Pada sniezik pada ej ale ho ma MHD rada ?
Reakcia na: Bigmac #38993:
Budú tam kódujúce AHr od AŽD, bo súdruhovia od ŽSR a ZSSK sa musia do riti pchať súdruhom od Zímensa s ich Taurusmi, ktoré neľúbia koľajové obvody. Až neskôr ETCS Level 2. Staničné zabezpečovačky budú ESA od AŽD, bo Zímens po tom, ako predviedol svoju vrcholnú sdebilitu v Petržlenke, už asi zákazku na staničné ZZ nedostane, jedine na traťové.
Galiyosha: ad 21Tr.: lebo spagaty a kladky spagatov. Ad zabzar: a ci Ty nevies, ze najlepsia zabezpecovacka je od Zímensa? Keby Werner videl, tak sa v hrobe na bachor obrati! ETCS level 2 tam pojde, AŽD tolko nenamazala hlboke vrecuska modrogumnej generality
Reakcia na: PV #38989:
U sPRASených modernizácií zo Žumperka bežný jav...
Reakcia na: galiyosha #38990:
Bo stupídne vedenie lán od strhovákov pod deklom sústavou kladiek.
Reakcia na: Vševedko #38967:
Preco to obmedzenie pre 21Tr?

Re #38963 Juro: Na minikoridor BA - Trnava sa dava/ide davat zabezpecovacie od Siemensu? To dufam nie...
Na 7107 sa momalinky odliepa bocny plech pri prvych dverach a spod neho vykukuje krasna hrdza :))
Reakcia na: Mikimaus #38985:
Treba do vedenia 25 kV pustiť (1,5 kV je málo, Cigáni dobre izolujú, bo sú z pertinaxu, čo je vidieť podľa farby).
Reakcia na: trt #38977:
Jaj ano, za to moze prevadzkovatel MHD, ze sa na ceste zrazili 2 auta a jedno z nich skoncilo na kolajniciach, ze? Keby som rozmyslal ako ty, tak to mozem rovno rovnakym stylom vynadat ja tebe, pretoze za to mozes asi tak rovnako ako DPB. Okrem toho by som rad vedel, ci si siel zo Safka do Dubravky cez Podunajske Bisk ****, alebo si sa niekde zastavil v krcme, lebo nahradna doprava bola zabezpecena, takze ti to rozhodne 3 hodiny nemohlo trvat, ani 2 a ani 1. ☠
Reakcia na: Mikimaus #38984:
T3P 7799+7800
Vcera som videl pobehovat na Kapucinskej nejaku testovanu reko T3 supravu , predny voz bol 7799? zadny nemal ani cislo. V prednom vozni sedeli aj nejaky ludia a v kabine vodica v zadnom vozni sedeli dvaja robotnici v presivakoch a sledovali riadiaci panel ? Co som to videl za T3 klon?
Reakcia na: COLOR #38982:
Hehe, tomu ver! ? ? ?
Hehehe, vsetci uplne vyhladovani, ze par hodin nemali iMHD sem teraz slintavo pisu ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.