1. Chcem sa ospravedlniť, včera som bol čerstvo pohádaný s matkou, ktorá sa ma zase snažila presvedčiť aký bol socializmu skvelé zriadenie a ako to všetko napredovalo a žilo sa nám lepšie a ja jednoducho nemám rád takéto názory a sú jediné, ktoré ma vytáčajú do nepríčetnosti.
2. Ty nepatríš do spomínaného prípadu, že ťa Bratislava živý, ale dobre vieš ako som to myslel. Nehovorím, že tá spolupatričnosť je zlá a mala by sa zrušiť, ja som hovoril o istej vďačnosti. Je to ako keď mi raz bezdomovec vynadal, že su mu dal 5 korún v 10 a 20 haliernikoch, že či nemám normálne peniaze. Sorry, ja to tak vnímam.
Stále mi nerozumiete alebo mi nechcete rozumieť.
3. Tu nejde o mimobratislavčanov. Tu ide o tlak na vládu a starostov spoza Váhu, že aj to univezitné mesto v ktorom robia a študujú ich ľudia musí z niečoho žiť. A že MHD nejazdí na vzduch a vozidlá sa negenerujú vo vozovniach. Samozrejme, že majú mať mimobratislavský študenti právo na elementárne výhody, ale ak nie sú na ne peniaze lebo niekto si niekde zmyslel, veď zoberme Blave, tá je bohatá a nepomyslel, že v 430.000 meste je 60.000 mimobratislavských študentov, tak to fakt nasere a keď si taký schopný tak mi povedz ako by si to vyriešil. Po vzore ľavicových vlád žiť na dlh, veď budúnosť zaplatí.
4. Pretože v žiadnom inom civilizovanom meste nefunguje tento systém prerozdeľovania. Vlády vykrývajú zaostalé regióny zo svojich penazí, neprerozdeľujú tie mestské.
5. Pochybujem, že budeš niekomu chýbať. Prečo by ti mal Slovenský štát niečo platiť?
6. Vieš hovno o mojej rodine a ako to u nás funguje, tak ju prosím neber do huby. Ja tiež makám a týždenne si zarobím liter a keby som chcel tak to bude aj do 1600 čo stačí aj na študentský život bez príspevkov rodičov na internáte. Okrem iného sám si hovoril, že rodičia ti na život prispievajú tak o čom točíš.
7. Ale fungovali, len z Kvetoslavova a iných sa stali dediny so slovenským väčšinovým obyvateľstvom. Čo myslíš, prečo chcel Pal Csáky znížiť hranicu kvôli dvojjazyčným názvom. Hlavne kvôli Bratislavskej invázii na juh. Sa choď pozrieť na takú Čiernu Vodu čo tam vyrastá. A to ja tak vo všetkých okolitých dedinách. Bratislavčania majú na nové domy, ale nemajú na bratislavské pozemky a tak idú za lacnejšími za hranicami mesta.
Re #38714 Vševedko: Asi máš pravdu. ? Len ti poviem jednu vec a prosím neuraz sa. Zdrhol si z blata do kaluže. V Čechách rovnaké hovno majú ako v SR. Mal si ísť niekam ďalej, minimálne pod Alpy a raz keby si bol bohatý dôchodca, by si sa vrátil a kúpil si vilu v Slovenskom raji a sedel by si na verande a smial sa tým blbcom čo nezdrhli a snažili sa svojej krajine pomôcť.
Presne rovnaký je môj názor, len Ďurkovský to povedal narozdiel od môjho #38705 inteligentne: Súhlasím s tým, že Bratislava musí pomáhať financovať menej rozvinuté regióny, ale tvrdo odporujem snahe potopiť hlavné mesto na úkor niekoho iného.
A toto je záchrana ☺ : Z nášho hľadiska by sa všetky finančné problémy vyriešili, keby bola Bratislava vo svojich hraniciach vyšším územným celkom. Aj príjmy, ktoré teraz idú mimo hraníc mesta, by ostali v našom rozpočte. V tomto bode sme jednotní so starostami - veľmi rýchlo by sme vedeli nájsť model fungovania a nemuseli by sme pýtať žiadne peniaze od štátu naviac. Našou snahou bude urobiť to v rámci zákona o Bratislave. Samozrejme, je to politický problém, lebo by to znamenalo zásah do územnosprávneho členenia. V parlamente sa bude v tejto otázke súperiť - vidím to ako ťažké, ale nie nepriechodné.
Bicmac: No, ja som tam videl len jedno hasičské KarosaLiaz hybridné auto, hasičskú červenú sanitku a nehodový policajný Transporter. Ďalšia sanitka bola práve na ceste preč. Ten vodič, čo to zábradlie načal spodkom svojho motora ten ostrovček asi nevidel alebo čo. Jeho auto bolo predkom zdvihnuté pod uhlom asi 30 stupňov.
Železnice budú odškodňovať cestujúcich pri meškaní vlakov
Bratislava (SITA) - Cestujúci, ktorí využívajú železničnú dopravu, si budú môcť od 12. decembra tohto roka nárokovať komerčné odškodnenie pri meškaní vlaku. Železničná spoločnosť, a.s. (ZSSK) totiž ako člen Spoločenstva európskych železníc prijala Chartu práv cestujúcich v medzinárodnej preprave a toto ustanovenie zakomponovala aj do svojho nového cestovného poriadku. "Komerčné odškodnenie si ale cestujúci budú môcť uplatniť len u vlakov v medzinárodnej preprave," podčiarkol riaditeľ odboru komunikácie ZSSK Miloš Čikovský.
Cestujúci bude mať podľa Čikovského nárok na odškodnenie, ak je držiteľom medzinárodného cezhraničného cestovného lístka, ktorého nástupná a cieľová stanica je vo vnútri Európskej únie, Švajčiarska alebo Nórska. "Cena lístka však musí byť minimálne 50 eur na jednoduchú cestu. V cene je zároveň zahrnutá aj cena rezervácie, prirážky alebo iných príplatkov," povedal Čikovský. Dodal, že cestujúci má nárok na vrátenie 20 % z ceny cestovného lístka, ak príde do cieľovej stanice so 60-minútovým meškaním, v prípade nočného vlaku so 120-minútovým meškaním. Cestujúci však namiesto peňazí v hotovosti dostane dobropis, ktorý mu vydá železnica v štáte, v ktorom vlak meškal. "S týmto dobropisom si cestujúci môže uplatniť 20-percentnú zľavu pri kúpe ďalšieho cestovného lístka," vysvetlil Čikovský. Nárok na odškodnenie si musí cestujúci uplatniť do dvoch mesiacov od ukončenia cesty. Dopravca následne žiadosť preskúma a do troch mesiacov od jej prijatia musí cestujúcemu oznámiť výsledok.
Skutočnosť, či má cestujúci na odškodnenie nárok, bude posudzovať ten dopravca, ktorý cestovný lístok vydal. Ak dopravca nebude môcť zabrániť vonkajším okolnostiam v železničnej prevádzke, ako sú napríklad štrajk, prírodná katastrofa, prevádzková porucha z dôvodu samovraždy, nehoda na železničnom priecestí či policajné opatrenie, je podľa Čikovského od povinnosti nahradiť škodu oslobodený. "Odškodnenie nedostane cestujúci ani vtedy, ak ho na dopravné obmedzenie a následné meškania vlaku vopred upozornil pracovník stanice," uviedol Čikovský
pista: mozno tam bola aj taka sanitka s ciernymi foliami a klimou. Presne ta, v ktorej sa vozia aj take kriklave bednicky s vyraznym napisom HUMAN ORGAN
Na zastávke Nová Doba v smere do mesta to osobné auto napálilo rovno do zábradlia na elektr. ostrovčeku. Asi to bolo zlé, lebo som tam videl aj hasičov.
Vsevedko: samozrejme, ze treba nove dispoautka! Ved aj dnes sa jedno minulo po dopravnej nehode, konkretne filcka plynofikovana, HAX57. Jozko jak sa menuje Zelinka-ex Terebesyi sa nahlil tak nahle, az na***au. Bola asi akcia a trebalo fajciara zavolantoveho alebo bavica zapaneloveho chytat, bo Bubo kazal, sak rozumejes, nyje...?
Aj toto je v clanku Ďurkovský: Bratislava by mala byť samostatným krajom http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1851153 .. v Dopravnom podniku Bratislava prebieha analýza, ktorá ukáže, v akých oblastiach je firma schopná úspor. Výsledky dostanem tento mesiac na stôl. Dopravný podnik je najcitlivejšou organizáciou zo všetkých - jeho ochromenie by znamenalo kolaps v meste. Opatrenia budú musieť tomu zodpovedať...
HAX115 je nehodovka s dodávkou Mitsubishi, nie Felicia na odsávanie smradu a tlmenie hluku...
Aj tie ostatné Rencky sú dispo?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
pista