Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ufo #38210:
zvláštne, že to začína na Meidlingu a potom ide po trase S-bahnu. Prečo nazačína klasicky na Südbahnhofe? Je to predĺženie trasy nejakého existujúceho spoja? ?
Reakcia na: fobust #38215:
Ked som to prvykrat kedysi davno pocul, takisto som si myslel, ze to je len mystifikacia. Udajne dokonca boli snahy z Bratislavy spravit autonomne mesto mimo CSR. No, ked obcas citam, ako nas cele Slovensko nenavidi, mozno by som ani nebol prilis proti. 🙂
http://www.bratislava.sk/_historia.asp
Reakcia na: ufo #38210:
Wow, skoda, ze to nejazdilo uz toto leto. Celkom casto by som to vyuzil. Hoci nadvaznost na nocnu dopravu v Bratislave nula bodov... Vlakov BA - Wien, ktore budu jazdit cez Ganserndorf bude v novom GVD viac? A aka suprava na tom asi pojde? (Podotazka: Da sa uz niekde stiahnut finalna verzia noveho GVD? Nikdy sa mi to nechce hladat.)
Reakcia na: Ike #38214:

To si nevedel? Ja som sa dokonca docital, ze sa volala "Wilsonov". Neviem ci je to pravda, ale mozno takto samotny Presporaci vraveli. Mne osobne je najsympatickejsi nazov Presporok, Pressburg, Pozsonyi. ?
To je prdel... .:) v rokoch 1918 až do roku 1919 kým Bratislavu neoslobodila ČS-Armáda sa Bratislava volala Wilson City... 🙂 🙂 🙂 to som rad ze to nakoniec premenovali na Bratislavu ? ?
Reakcia na: [ELITE]Roger #38211:
nuz asi aj taki trtkovia musia byt. Ja som sa tesil, ze ta kachna mu aspon spriahadlom spravila dieru do boku.
Reakcia na: [ELITE]Roger #38211:
Prazak o tom pisal na dispecerovi.
Dnes sa stala na predstanicnom namesti havaria, do elektricky c3 narazil nitriansky terenny mercedes a zlahka elektricku vykolajil. elektricka smerovala zo stanice, mercedes ju trafil kusok za prvou napravou a zlahka vykolajil. Proste inteligent.
DNV bude mat od noveho grafikonu o jeden par nocneho spoja naviac cez vikendy.
R7381
Bratislava hl.st. 0:32 R 7381
Devinska Nova Ves 0:45 0:47
Marchegg 0:54 1:01
Gänserndorf 1:15 1:16
Wien Floridsdorf 1:33 1:34
Wien Nord 1:39 1:40
Wien Mitte 1:43 1:44
Wien Rennweg 1:46 1:47
Wien Südbahnhof (Bstg. 21-22) 1:50 1:50
Wien Südtiroler Platz (S-Bahn) 1:52 1:52
Wien Meidling 1:56

Verkehrstage:
fährt 12. Dez bis 11. Jun Sa, So; auch 6. Jan, 28. Mär, 5., 16., 26. Mai

R7380
Wien Meidling 0:01 R 7380
Wien Südtiroler Platz (S-Bahn) 0:06 0:07
Wien Südbahnhof (Bstg. 21-22) 0:08 0:09
Wien Rennweg 0:12 0:12
Wien Mitte 0:14 0:15
Wien Nord 0:19 0:20
Wien Floridsdorf 0:24 0:25
Gänserndorf 0:42 0:43
Marchegg 0:57 1:04
Devinska Nova Ves 1:11 1:12
Bratislava hl.st. 1:25

Verkehrstage:
fährt 12. Dez bis 11. Jun Sa, So; auch 6. Jan, 28. Mär, 5., 16., 26. Mai

Vo Viedni to ide po trati S1, v BA ako BID ?
Na BA hl.st. budu musiet cez vikendy predlzit otvaraciu dobu stanice ?
Reakcia na: Martin Fundárek #38194:
Nieco z toho sa veru zachovalo. ? . Inak doma mam este plno takychto veci, len to musim najst.
Bigmac: Ja s Tebou suhlasim da sa povedat vo vsetkom. Pozri, tu vedla mna na stole mam novy predpis Z1, ktory ma od 1.1. nahradit D1 a D2 a dalsie. Myslis, ze sa nieco kvalitativne zmenilo? Bojujem aspon za tie najblbsie veci aby sa upravili. Ved na ZSR nikto z kompetentnych detailne nerozumie takej zakladnej veci akou je rychlostna navestna sustava! Majma ak su tie navestidla na nedostatocnu zabrzdnu vzdialenost. Kedysi boli tabulky navestenia v TNZ 342620, do novej sa nedali a v novom predpise tiez nie su. Takze bude este vacsi chaos ako som videl na vchodovych navestidlach v Ba hl.st., kde sa navest "Opakovanie navesti Vystraha" meni na "Rychlost 40 km/h a vystraha". Dojde normalne k dodatocnemu znizeniu rychlosti na 40 km/h pocas priblizovania sa vlaku k navestidlu. Na zeleznici ako aj na celom tomto Slovensku sa stale kraca vpred, len nikto nevidi, ze ide opacnym smerom (vzad). Hlavne ze je vyzadovane VS vzdelanie pripadne vplyvny strycko. Ze k tej praci dotycny nema vztah, ze ho to nebavi, to predsa nevadi... Preto taki ludia ako ja hoci ako tu robotu maju radi, musia zial len trpiet.
Reakcia na: Bigmac #38206:
🙂 Kokos, no moc som Ti nerozumel, ale vidno, ze sa fakt vyznas chlape! 😉 Je Ta skoda v DP ako vodica.
Esicko: bolo naozaj nutne zastavenie dopravy na lokalkach? Nemaju to na svedomi rovnakym dielom ako ZSR, tak aj ZSSK? ZSR cenou za pouzitie dopravnej cesty a predpismi neumoznujucimi doprevadzat vlak osobnej prepravy catou 0/0-R? ZSSK svojou tarifnou politikou, ktora vypudzuje ludi z vlakov, zlym pristupom k cestujucej verejnosti a neschopnostou racionalizovat prevadzku?
Re#38167, Esicko: taktiez by som vedel cosi napisat o tom, ako sa 1950tonovy vlak zostaveny z ruskych kotlov a spriahacich vozov (mimochodom oba prazdne plosinaky) lozeny v normative U, nechava vchadzat od Bhl z 2.tk do kriza na 3.dopravnu priamo pred dopravu v Lamaci cez vypinacku v strede stanice aby hned na to substrat mohol cez tie iste chlorove kotle nastupit do osobneho vlaku iduceho v rovnakom smere... Dobra organizacia, hlavne ked v DNV je prave v rovnakom case volnych 5 kolaji. To sa ako nazyva?
Re#38167, Esicko: zst. Ukrutna Rit v Slovenskom raji, z troch kolaji vsetky tri dopravne, bez odchodoveho navestidla, po prvej zavedena pomala 5km/h, vsetky tri volne. Kade pojde zmeskany R Horehronec? Riesenie vypravcu: po druhej alebo po tretej. Riesenie modrej gumy: po prvej, ved to by bola hamba, aby siel rychlik do boku! Uvedena situacia je skutocna, riesenim bola jazda priamym smerom. Vies aky käkät som bol, ked celo vlaku zastavilo pri namedzniku odchodoveho zhlavia smer ZV?
Re#38167, Esicko: Nechcem byt zly, hlavne to prosim, neber osobne, ale tie vyrazy ako MODRA GUMA, TRETI SPOSOB BRZDENIA, NACESTNA BRZDENKA a pod maju stale cosi do seba a obavam sa, ze este dlho mat budu. A taktiez hlasky NIKDY SA TO TAK NEROBILO (var: VZDY SA TO TAK ROBILO), NA TO JE/NIE JE PREDPIS a mnoho inych. Zial Juro mal pravdu s tvrdenim, ze predpisy zaspali dobu. Ja doplnam: aspon 30rokov. A ziadnym predpisom zdravy rozum a schopnost usudku (zial nikomu) nedodas. Ale hlavu hore, u DP je to rovnake!
Re#38167, Esicko
Taktiez mi je jasne, ze podobna hlaska netesila nikoho z akokolvek zucastnenych (doprava, cestujuci, rusnove a vlakove caty, tratovy, spojkovy, zatazovy a stanicny-BaV dispecer, elektrodispecer, monteri, ja atd) a bolo snahou vsetkych co najskor to odstranit a obnovit. Zato na strane druhej, pri reviziach sa sralo na vsetko, "VED TO ESTE VISI"! Takze tak nejak... A verim tomu, ze zas az tak vela sa toho este nezmenilo, aby to dnes nebolo velmi podobne, ak nie IDENTICKE!
o povodnych predreorganizovanych ZSR viem svoje, mal som s nimi pracovnu zmluvu, pardon dve a vela dodatkov. Viem cosi aj o tom ako OTVeckari robia revizie a poruchy a hlaska elektrodispecera vo vrestibudke typu "HRZ155, TU 110, KILOMETER 42,7, ZVISLE ZAVESY A VYLOZNIKY, ASI 300METROV" vzdy vedela potesit! 😃
Reakcia na: Vševedko #38136:
He, ale ja chcem tie naše, s nimi by som sa rád odviezol a nie so zlínskymi...

Re #38138 Tatrovečka: A ktorý z Padrúnka, Slávika a Banského je tvoj foter?

Re #38152 Roca: Čiže končí tá škola štátnou skúškou a diplomom alebo nejakým certifikátom? Ja osobne si myslím, že ide o dotácie od štátu, že za VŠ študentov súkromných škôl štát DPB neplatí žiadnu náhradu za výkony vo verejnom záujme.

Re #38154 Mikimaus: A kto hovorí, že nemá, určite má, len ten človek to k tomu priložil.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.