Prave som si precital clanok o 14Tr-kach a napadla ma jedna otazka ktora bude mozno zniet trochu hlupo ale ved posudte sami:
1.seria 14Tr bola vyradena
2.-6.seria 14Tr sa priebezne neustale vyraduje uz od roku 1995
Uznavam ze bolo vyradenich len nejakich 20 ks 14Tr ale akym sposobom bol/bude nahradeny tento ubytok trolejbusov?Planuje sa nakup 14TrM?
Dr. - Tak SORom sa rozhodne niekedy odvez...Aj ked som si neni isty ci to pipa aj v SADackych.
V bratislavskych urcite To mas tak, ked stlacis dopytove otv. dvery tak to zacne
pipat...pip...pip...pip...pip...:-) Az sa na zast. dvere konecne otvoria...Prejde par sec.
a niektori cestujuci to stlaci zas...a pip...pip...pip...:-)))
Aj ked nie som si isty, ci to robia vzdy cestujuci...Mozno niektore SORy
maju taky pipaci syndrom:-)))
J. Haber - No si ma nijako neprekvapil pokial ide o kvalitu cestovania...Al ze sa ti nepacia troliky v pretrzke, el. vo Vajnoroch...A tvoj navrch metra by zrusil setky linky mhd? Tak som to mal chapat?
Asi som predsa len nepochplil...SAk by to bola blbost!
Cestovanie v Bratislave a o doprave
Už tri mesiace cestujem pravidelne(do školy a zo školy)električkami.Som rád,že tam tieto električky premávajú,inak by som musel chodiť kus cesty pešo(na to som lenivý)Každý deň ráno chodím(v Rači)zo zastávky Pekná cesta
jednu zastávku smerom na Komisárky a poobede z tade na zastávku Železničná zastávka Vinohrady.Premávajú tu tri linky a to 3,5 a 11.Chodia pravidelne,ale a teraz k tomu čomu nechápem.Prečo tieto električky chodia v pásoch za sebou?Idú tri naraz,v jednej minúte sú na zastávke a potom
desať minút nič.Aj cestovné poriadky na zastávke sú takto
nelogicky rozpísané.Mimo toho by mali v špičkách(najmä rannej tak od 7 do 8hod)jazdiť zhustene,vždy sú tak plné,že stojím na prvom schode pri dverách na jednej nohe a to ani nie na svojej.Toto je problém všetkých ranných spojov v Bratislave,nie len električiek.Tiež nechápem ako je možné že autobus číslo 75 z Dolných Honov do Rače premáva každých deväť minút.Mal by byť tiež v rannej špičke zhustený.(Tu je to o ešte horšie ako v električke!)Dokonca som bol svedkom toho,ako 75 na zastávke Bajkálska zavrel luďom dvere pred nosom a daktorých tam pre nedostatok miesta nechal.A to ešte
nehovorím o starom hnedom Ikaruse,ktorý v zadu pri posledných dverách nemá tyč na držanie(ten chodí skoro pravidelne ráno z Komárovskej 7:08)a držať sa dá akurát tak lampičky čo je hore(ochvílu tam už tá lampička nebude,lebo ju najskôr dakto ako tú tyč odtrhne).Ďalšia vec ktorá znepríjemňuje všetkým ľuďom v meste cestovanie sú zápchy.Najmä ráno sú ulice Tomášikova,Bajkálska(v oboch smeroch) a Račianska v smere do mesta(to je zážitok takú zápchu vidieť,má šancu sa dostať do Guinessovej knihy rekordov)úplne neprejazdné.Ďalśím nrpríjemným úsekom v Bratislave je železničné priecestie medzi obchodným domom Slimákom a Račianskou.Raz som tu pätnásť ninút čakal,kým trikrát prejde vlak.Ďalším bratislavským problémom sú grafity.Len choďte do Viedne a skúste tam dáky grafit nájsť(jasné že sú grafity aj tam,ale je ich tam mizivé percento).Raz v piatok som si chcel prezrieť mesto zpoza okna elekrtričky ćíslo päť,no videl som len samé tegy(aj to
tam bolo asi iba šesť typov,a okolo okien kopu prázdneho miesta).A ešte cesta mala trvať 52 minút a trvala o pätnásť minút viac.(Na spiatočnej ceste som si domyslel že išla obklukou kôli prácam pred tunelom,ale aj tak je to dajaké divné)Stále čítam v novinách aké cestné obchvaty chcú postaviť(napríklad severná tangenda),ako už idú stavať a plánovať metro pre bratislavu a stále dookola reči,ktoré pozná naspamäť niekolko generácií.Čo som si pozeral plány metra na internete(ha-ha,to je snáď ďalší vtip),nemajú vôbec podla mňa logiku.Prevažná časť metra totižto vedie pod električkami
v Dúbravke a Rači(aj v mojom pláne metra sú takéto linky,ale ja som napísal,že keby sa postavilo metro podla môjho plánu,prakticky by to zrušilo celú ostatnú sieť mestskej hromadnej dopravy v Bratislave).Ťiež ďalším dlhodobým plánom
pre dopavu v Bratislave nerozumiem(do roku 2030).Zdá sa mi divné,predĺženie električiek z Rače a Zlatých pieskov do Vajnor.Síce medzi týmito oblasťami je perfektná ploca pre nové sídlosko,ale pochybujem že sa Bratislava bude takto rozrastať,veď už asi desať rokov sa hranice mesta skoro nemenia.Ďalšia podivnosť je naťiahnutie pomalých trolejbusov do Pertťalky ale dobre.Na záver by som ešte dodal,že som aj rád,že v Bratislave a najmä v Petržalke metro nie je.Stalo by sa totiž strediskom petržalských bánd.(Počul som,že sa nedoporúča prechádzať sa po Petržalke na večer,za tmy a pomali ani za bieleho dňa,aj keď názori sú rôzne).A ěste,velmi sa netešte na nové dialničné obchvaty okolo Bratislavy.Jedenásť rokov som sa z trolejbusu pozeral na kopy štrku a až po týchto jedenástich rokoch(možno aj viac)
tu začali stavať dialnicu Mierová-Senecká.
Add1: TURBOVI uz funguje debil, spokojne ho mozete buzerovat na +421907169795-len mu dajte, donho sa zmesti...
Add2: Nech zije Moravcik a Zachar!- oni uz (pevne verím) dlho - v tomto meste a podniku zit nebudu, volby sa pomalicky blizia...
Add3: Chceli by ste nove vozy? aj ja. ale neteste sa predcasne, mozno v suvislosti s tymi volbami par serblov odniekal - zavisi od provizie - dovlecu, no nic prekotne to nebude... zas treba MASŇÁKOM vymenit autobusy, pavučinárov už odbavili a cingáči sú ako vždy osraní!!!
TBC - No veru som si vsimol, ze tam nic neubudlo
Ale co je podstatnejsie, ze ta krizovatka na SNP je uz vypnuta HURAAAA...Od zast. na Obchodnej na to vodic dupol...a aj cez ktrizovatku letel ako siiip :-)))
O com to hovoris prosim ta?
1. Ja som nikde nepovedal ze nadavam na MHD
2. Viem kto moze za stav MHD v Bratislave
3. Ty sa nezaujimas viac, ty len kritizujes podla svojho subjektivneho nazoru
Prave som si precital clanok o dialnicnom obchvate v Bratislave a musim sa prejavit (opat) ako vychodniar hrdy na vychodoslovensku metropolu-Kosice.Po Solarisoch nam mozete zavidiet aj dialnicny obchvat ktory je uz takmer uplne hotovy.
Vlastne az teaz ked sa o tom zacalo hovorit som si uvedomil ze Karosa 7/9+41 sa skutocne takmer oskrie o zem...Ale comu sa cudujete?Ja som si cital technicke parametre Karos 7xx a 9xx a dospel som k zaveru ze rad 9xx je vlastne 7xx len s odlisnym celom,svetlami atd.ale zakladna konstrukcia zostala takmer uplne nezmenena.Ale na Karosach 732 sa mi velmi paci jedna vec a to ze maju silny motor.Hore kopcom (na Podhradovu) si to slape az 65km/h!
ahoj mily cestujuci, v prvom rade dovol, aby som ti pekne vysvetlil, ze ja tiez riadne a casto nadavam na MHD, ale kedze som zistil ze to neovplyvnim, dal som sa na cestu zistovania pricin, PRECO TO NEOVPLYVNIM. V prvom rade preto, ze DPB, a. s. plati svojich zamestnancov za to, aby nieco robili, lenze nie je to prilis pravda (cest vynimkam). Za druhe: V jednote je sila a preto sme (no, ja nie) zalozili Klub. A teraz lahodka: na vine katastrofalneho stavu MHD v Blawe nie je DPB ako si mysli 99% ludi ale magistrat, ktory je 100% vlastnikom DPB a rozhoduje uplne o vsetkom. Nemam vela casu, tak to bolo len strucne vyjadrenie. Dufam ze ma chapes, ze ja som tiez len obycajny cestujuci, ktory sa o dopravu zaujima o nieco viac.
PS Keby si nechal kontakt tak mozeme diskutovat, alebo, ak si este tu, pod na chat.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe