Ty magor, Brno ma ovela hustejsiu siet elektriciek, na mnohych miestach stavanych ako rychlodraha. Preto je schopne prepravit viac substratu. Lenze u nas je aj to malo elektriciek ktore mame dusene! O nicom inom to nie je. Rozdiel v kapacite a aj atraktivite elektricky a autobusu je omnoho vacsi ako rozdiel medzi elektrickou a metrom.
Bože, ja to nevydržím. Čo to trepeš za hovadiny? To chceš mať cez centrum len jednu spojnicu v pravidelnej prevádzke?
Re #37442 Janči: Nič ti nenapíšem, nájdi si. Ja na rozdiel od teba v tej Prahe žijem, ty teoretik.
Tento tvoj prispevok jasne svedci o tom, ze vies velike nic. Dal si si vlastenca! Tvoja odbornost na riesenia verejnej osobnej dopravy je nulova, co si sam svojim prispevkom jednoznacne a nevyvratitelne potvrdil.
realita je taká, že ak bývaš na niektorej radiále a potrebuješ sa tam dopraviť z centra, môžeš striehnuť na Obchodnej alebo dole na Kamennom - a v každom prípade ti ide iba polovica spojov. Toto je úplne choré, a je to spôsobené tým nápadom za milión zvaným priečna os + Obchodná + tunel (ktorý je celkom fajn ako záložné riešenie, ale inak iba zavádza princíp bod-bod do zbernicového systému).
Aku demagogiu?! Precitaj si najprv, o com pisem, a potom sa k tomu "fundovane" vyjadruj... Kto tu pisal o razeni tunelov? K tratiam A a B a castiam Prahy, ktorych sa ich vystavba (ne)dotkla, som sa vobec nevyjadroval. Pisalo sa o hlbeni tunelov v podstatnej dlzke projektovanej trate. To sa dialo aj v Prahe, prave na trase C. A sice to ludia prezili, ale podstatna cast stavieb, co trase C (a magorstrale) stala v ceste, uz nie...
Skús napr. priamo v Bratislave Centrum vedeckotechnických informácií SR (www.ctvisr.sk), kníh o metre majú celkom dosť, stačí v online katalógu zadať výraz "metro"
?
Ved prave. Nie som stavbar, ale neviem, ci je len tak mozne spravit v ulici, ktora je z oboch stran obkolesena zastavbou, relativne hlboku a dlhu jamu. Neviem, co by to spravilo so statikou tych budov. Mozno vobec nic. Snad sa k tomu niekto fundovane vyjadri.
Ešte jedna dôležitá otázka, koľko by podľa Teba vyšlo postavenie prvej trate metra, čiže:
- trať Janíkov dvor - Trnavské mýto
- 12 staníc (Janíkov dvor, Juh, Veľký Draždiak, Stred, Zrkadlový háj, Chorvátske rameno, Železničná zastávka, Pribinova, Kamenné nám., Suché mýto, Hlavná stanica, Trnavské mýto)
- vozovňa Janíkov dvor
- vozidlá (pri dĺžke 9,733 km, špičkovom intervale 120 s a cest. rýchlosti 35 km/h je to tak 20 súprav po 5 vozňov)
Prečo sa tu zase niekto snaží širiť demagógiu ??? V prahe nieje len linka C ale aj A a B. A pokial viem, Staromestske namestie, Pražský hrad a vobec cele centrum stojí. Je to len dokaz ze metro sa da stavat aj pod rezervaciou UNESCO. Inak stavalo sa za plneho chodu mesta ? ? ? ? ? ? ?
Nie, prosim, uz dost, ja uz vazne nemozem. ? Nie, ja som nikomu na nic nenaletel. Ale dokazem vidiet, co sa s (verejnou) dopravou v meste dialo do nedavna, a co sa _mozno_ zacne diat teraz. A rovnako dokazem vidiet, aky bol problem ziskat z mesta nejake informacie ci vyjadrenie predtym, a aka je situacia teraz -- po otvoreni front officu, spristupneni novej webovej stranky a podobne. Ale mysli si co chces -- evidentne si jeden z tych ludi, ktorych nazor mi je celkom srdecne ukradnuty. ?
Tak tejto diskusie sa ja veru zúčastňovať nebudem. Janči tu 50.000 rozdiel v počte obyvateľov vydáva za tretinu, populárnu knihu pre laikov "30 let metra" používa ako odbornú literatúru. všeobecne sa tu len zaklína slovom "metro", to ja nemusím mať. A nakoniec, aj tak sa, dúfam, do BA nikdy nevrátim, tak si, pre mňa za mňa, postavte zo svojich daní trebárs aj metro z Ketelca do Chorvátskeho Grobu.
Cize to, ze v Prahe hlbenej trase C (a magorstrale) padlo za obet _mnozstvo_ nesmierne historickych budov, je ideal, ktoremu sa ma Bratislava priblizit? A ja pisem blbosti... Niekto tu uz vazne straca sudnost. Nie si ty nahodou pribuzny s istym Janom Prikrylom aka Dromologom? ?
Moment, ved nam tu uz v Bratislave nemam moc co historicky cenneho padnut za obet. Ten zvysok je aj tak viacmenej na smiech, tak co spravit hlbenu trasu komplet krizom cez centrum? A hned budu vyriesene aj dopravne vztahy v nom -- kedze v centre uz nic neostane, nebude tam ani musiet nic premavat...
Už mi je to jasné, ty si tiež jeden z tých čo naleteli Ďurkovskému, jemu nejde o riešenie dopravy ale o propagandu seba a svojich kumpánov. On zariadi výstavbu elinovej trate v Petržalke a to bude koniec, nič iné sa neudeje ? ? ? ? ?
Ako sa riešilo razenie tunelov Prahe, to Prahu vystahovali ??? Prosím prečitaj si dake knihy než napíšeš takú blbosť a potom napíš niečo lepšie, KNIHA - napr. 30 rokov Pražského metra ? ? ?
AD:1.čo sa týka prepravených ludi nesvedci o velkosti mesta, pretoze fakt je fakt a BA je o dost vacsia, skor to svedci o tom, ze MHD v takej forme aka tam je plne postacuje narozdiel od tej nasej, ktora musi ist pod zem, lebo uz to ludi nebaví a cim dalej tym viac zacinaju jazdit s autom. potom su zápchy a dopravne kolapsy. Ani mne sa nelubia tie napraskane prostriedky MHD a preto aj ja sa uz vozím autom, serem na taku MHD
"ked uz rekonstrukcia blbeho kolektora (ci co to robia na Dunajskej) sposobi prepadavanie sa trate nad nou... " - tu bude nad jamou len vzduch, ten sa môže prepadávať
Takéto riešenie je len námet na zamyslenie, možno by to v konečnom dôsledku kvôli všemožným prekládkam vyšlo drahšie ako razený tunel. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Ty magor, Brno ma ovela hustejsiu siet elektriciek, na mnohych miestach stavanych ako rychlodraha. Preto je schopne prepravit viac substratu. Lenze u nas je aj to malo elektriciek ktore mame dusene! O nicom inom to nie je. Rozdiel v kapacite a aj atraktivite elektricky a autobusu je omnoho vacsi ako rozdiel medzi elektrickou a metrom.