Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #36939:
Slusne.. ;)) A to je vo vozovni v tom Polsku ??
Reakcia na: Andy #36939:
Myslim ze toto som videl uz aj niekde inde. A aky text je to pod obrazkom? (neviem po polsky ? )
Reakcia na: Andy #36940:
Uhm, uz som zistil...Opera nevie prehravat 🙂 mplayer ho zvlada v pohode 🙂
Reakcia na: Andy #36939:
Aku linku tam ma? 138? Ved do Dubravky chodila 140 😉
Reakcia na: Beus #36937:
Chyba bude na tvojej strane, mne to krásne ide prehrať.. 😉
Reakcia na: Andy #36936:
No dost... Velmi pekne dakujem, pomohli ste nam. Prajem prijemny den. ?
Reakcia na: Andy #36898:
A co to akoze ma byt? Ved tam nie je absolutne NIC rozumiet... sorry, ale samplovat .wav mobilom na 8khz, to uz radsej nech nesampluju nic, nez takyto sum...
Reakcia na: Katy #36934:
Taxi cez celé mesto by nemusel byť najlacnejší spôsob dopravy.. Tipujem to tak na 300-400 na objednavku...
chcel by som sa spytat, ci este premava bus AVION PETRZALKA. CP som tu nenasiel...mozno som zaspal dobu a nepremava uz davno, sorry ?
Ale dik vopred.:)
Ano, prave som si to vsimla. A co taxi??? Asi to budem musiet, kedze nebudeme casovo stihat. Viete mi napisat kolko moze vyjst cesta??? cca
Reakcia na: Katy #36932:
9 ide až z Karlovej Vsi, takže niekde prestupovať budete musieť určite.
Prave som nasla este elektricku 9, to by som mala priamy spoj,ale asi to bude dost dlha cesta, nie? Idem s dcerkou,s kociarom,takze by som nechcela prestupovat a odporucali mi radsej elektricky,ale na Nevadzovu sa potrebudem dostat do 15-tej a to je dost silna prevadzka. Ale aj tak velmi pekne dakujem ☺
Reakcia na: Katy #36928:

1. možnosť: Ísť 12kou na Šafárikovo námestie a odtiaľ 14kou. Vystúpiť na zastávke Herlianska.
2. možnosť: Ísť akoukoľvek električkou do Karlovej Vsi a tam prestúpiť na 9ku a vystúpiť na Herlianskej.
3. možnosť: 34 alebo 83 na Hodžovo námestie a odtiaľ 208 na zastávku Hraničná.
4. možnosť: 34kou na zastávku Kooperativa a odtiaľ trolejbusom 201 na Hraničnú.
5. možnosť: 5kou na Pioniersku, prestúpiť na 75 a vystúpiť na zastávke Nevädzová.

je ešte plno iných spôsobov, ale uviedol som len také, kde sa prestupuje raz.

Odhadujem to tak na cca 40-60 minút..
Reakcia na: Lukáš #36927:
Na stopercent, vezmi si taku Prahu, bratislava je oproti nej zaprdok a maju prevadzkove problemy, pokial sa nemylim. A to je praha. A mam este otazku, vecer po 20tej alebo cez vikend sa nosi z velkej casti len vzduch, z Dubravky, DNV a tychto casti. Petrzalka je sice vytazena aj cez vikendy, ale tam by hravo pomohla tramvaj a preferencia ale nie dynamicka (sposobena elektrodynamickym pribrzdovanim vozidiel}, ale taku ako je v civilizovanom svete
Reakcia na: Lukáš #36927:
je to tak daleko ako z Race do centra. Vzdialenost od Saratova do centra. Nie je dlha jazdna doba. Z obidvoch smerov je cca 25 minut jazdna doba.
Bratislavcania prosim poradte ako s akym spojom sa dostanem z ulice Kudlakova na Nevedzovu - Ruzinov. Najlepsia by bola elektricka,ak je nejaky taky spoj. Mozte mi napisat prosim aj kolko by trvala cesta. Na buduci tyzden ideme do Ba,ale som z Vasho mesta hotova ? Velmi pekne dakujem
Reakcia na: Vladimír #36924:
eee Vladimír, ty mi chceš tvrdit že od OC Saratov je to do centra blízko ??? A to ešte nehovorím čo by si povedal na úplné trasy tak ako mali ???budú??? vypadať... ? ? ? Ty mi chceš proste tvrdit, že so všetkými negatívami metra o ktorých si písal, že by bolo nevýhodné ísť z oblasti Devínske n. Vsi alebo povedzme z Dubrávky do Rače alebo druhá trasa Letisko-možno až Dolné Hony - Petržalka ??? Skutočne si myslíš, že by to boli prikrátke trasy ??? A že by to s tymi tvojimi zdržaniami na eskalatoroch a pod.trvalo dlhšie ako ísť povrchovou dopravou a hlavne v špičkách ??? A to už nehovorím o veciach ake sa diali v pondelok.................... Tam sa ukázalo na čo porchová doprava má, a eliny tiež dosť blbli ? ? ? ? ? ? ? ?
Tá tvoja teória stroskotá vždy, lebo tento tvoj vzorec bude vždy platit VŠADE lebo aj v takom New York-ku sa da chodit na jednu, dve zastavky metrom a može sa to zdat časovo nevýhodné, lenže ja si New York bez metra predstavit neviem na zaklade tvojej argumentacie preco metro v BA nie. Aj v BA by sa dalo cestovat na 1 alebo 2 zastavky ale dalo by sa cestovat aj na vzdialenosti kde by to bolo urcite výhodné. Vrele ti doporučujem si pozreť na tejto stránke ako by metro malo podla projektov vypadať a uznáš, že mám pravdu ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Neviem či si z BA lebo niektoré veci čo píšeš mi pripadajú ako keby si v BA niekedy bol pozret a to je všetko. Reálne sú tie vzdialensti pomerne velké. Všeobecne BA je dost roztahana a má na počet obyvatelov pomerne velku rozlohu pri matematike kolko ma Praha a Bratislava obyvatelov a pritom BA má až cca 75% rozlohy /km2/ ako Praha........
Reakcia na: Ike #36904:
Ak sú tam chyby, môžeš sa s vydavateľom mapy skontaktovať a na chyby ich upozorniť. Vďační budú za každú pripomienku. Vlastná skúsenosť.

Re #36905 Emo: Súhlasím. Ja nemám problém cestovať v Brne napríklad z Líšne na Nám. Míru s prestupom, ak viem, že musím na Malinovského nám. prestúpiť z L8 s intervalom 5 min. na L4 s intervalom 4 min.
Nenávisť k prestupom je skutočne výsledok rokmi získanej skúsenosti, kedy v našich pomeroch človek vystúpi z vozidla do marazivého počasia, kde nie je ani prístrešok a pod., vozidlo, na ktoré treba prestúpiť odišlo práve pred minútou a ďalšie ide o 20 minút atď., atď., atď. Som presvedčený, že ak sú na prestup vytvorené podmienky, nie je to nič strašné prestupovať. Navyše sa s menším počtom liniek a častejším prestupovaním dá oveľa pružnejšia sieť liniek a tým zvýšiť úroveň cestovania. I keď, ako som už napísal, celkom chápem, že v súčasnosti s priemerný substrát pri čítaní týchto mojich riadkov musí ťukať na čelo 🙂

Re #36906 El Sergio: Ja sa len obávam, že po pár dňoch radosti po otvorení tramvaje celá Petržalka nadobro znenávidí celú MHD, keď zistí, že z Úderníckej už nejde priama L180 na Kollárko, ale je zavedený nejaký čudný autobus, čo sa volá "napájač" a ľudí proti ich vôli vezie cez Rusovskú cestu kamsi na Nám. hraničiarov, kde musia prestúpiť na električku.
Ja viem, že sieť električiek v Petržalke nebude. No bolo by to to najlepšie, čo by toto sídlisko mohlo postretnúť. A keď ešte prednedávnom tu chceli tunelári popod celú Petržalku tunelovať, za tie prrachy mohli zasieťovať elinami kus Petržalky...

Re #36915 Ámos: Mne sa veru "tr3mpova dogma" stále plne páči. Myslím, že dnes väčšina Dúbravčanov aj tak z oblasti Hodžovho nám. ide do Dúbravky busom 34+83 a nie električkou. A kto chce ísť z Obchodnej naozaj nutne cez Karlovu Ves do Dúbravky, má možnosť, ako si aj napísal, naozaj doslova v momente prestúpiť.

Re #36922 El Sergio: Na Znievskej sa točila 43-S. Na Krásnohorskej mali konečnú L21 (teraz 97) a 117 (59).
Reakcia na: Ámos #36923:
Asi to tam budem musiet ist omrknut,lebo fakt netusim,o co ide,ak to nie je otocka na Krasnohorskej... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.