Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
mickey: obavam sa, ze takto volba medzi elektrickou a autobusom (duobusom) nestoji. Pripojove linky su fajn vec, ale iba k nosnemu systemu, ktory premava s dostatocnou kapacitou, frekvenciou a rychlostou. Preplnene, zanedbane a zastarane elektricky nie su nosnym systemom a mnohi cestujuci radsej obetuju par minut, o ktore by elektricka bola rychlejsia, ako vystavovat sa loterii, kedy elektricka pride, ci sa do nej dostanu atd. Najma ak budu mat na vyber medzi novym modernym duobusom a rachotiacou hrdzavejucou elektrickou.
Reakcia na: Lucia #36829:
Sice je to uz trocha zatuchnuta tema, ale ked si sa v tom uz zacala vrtat, tak si skus premysliet toto:
Ked sa uz dostanes dole z DD na Molecovu, radsej ostanes sediet v duobuse, ktory bude postavat v zapche celu trasu po nabrezi, alebo na Molecovej presadnes na elektricku, ktora ma az do mesta kolaje oddelene od cesty a zapchy ju az tak netrapia?
Reakcia na: spokojný čitateľ #35599:

Nesuhlasis s duobusmi na DD ? Keby si tam byval suhlasil by si so vsetkym co by navrhli pre zlepsenie lebo je to tam hrozne. Nikde v BA nevidis tolko ludi na zastavke ako ked pride autobus z DD a cely sa rve potom do elektriciek, ktore su uz z Dubravky celkom zaplnene s tymi co idu z Karlovky je to trochu lepsie... A to si predstav ze este sme len na zaciatku cesty do centra uz mas jednu jazdu v preplnenom malom autobuse za sebou, nervy na dranc, potom cakas na elektricku, vlecies sa s nou do centra a potom zasa cakas na dalsi prestup bud na autobus alebo trolejbus dalej do mesta. Ja nutne musim pouzit na cestu do fy na Ml.Nivy 3 spoje! Kto este z akehokolvek aj vzdialeneho kuta BA musi na Ml.Nivy pouzit 3 spoje a vobec do centra odkial z BA sa musia pouzit nutne vobec dva spoje? Na kazdy si daj cakanie 8-10 min a zrataj si to plus este samotna cesta. Ze naco sa zadlzovat? S prihliadnutim ze platime tomuto statu nemale dane ocakavame aj aspon trochu adekvatne sluzby. Takze ja s tvojim navrhom ohladom Patronky /hoci tadial zatial! mozno pri tychto genialnych dopravnych napadoch aj k tomu raz pride/suhlasim.
Reakcia na: Ike #36827:
Obidve firmy vyrábajú aj Horalky aj Tatranky, ale ja si vždy kupujem tie SEDITAcke, lebo sú lepšie..
Reakcia na: aNTI #36826:
Horalky su slovenske a Tatranky ceske... :)) aj tak mam najradsej Milu:)
uz som si myslel ze je to dalsi matuci nickchange....
ad maily: podla mna je jasne ze su to uz profici v odpisovani.... proste kecy kecy kecy... saq co ine...

Re 36812: Nooo, zaujimave.... aj Opavia s Seditou sa na predaji horaliek dohodli ustne a hen jak to vyzera (Opavia sux)
Erik: Aby nedoslo k omylu, ja sa sice tiez tak volam, ale sem pod svojim menom nepisem. To iba pre informaciu. Co sa Erikvoich nazorov tyka, tie zatial nekomentujem.
Reakcia na: Andy #36822:
No Erik ma tak trochu pravdu, teda Zacharovi som nepisal, ale raz sme sa s frenkym dohodli ze napiseme KK. A on v rovnaky den odpisal, a cely mail bol rovnaky, len mena zmenil a zopar udajov... 🙂 🙂 🙂 🙂 asi na to maju schemu ci co...
Reakcia na: Erik #36820:
Pan Zachar ma Jaguar ???
Reakcia na: Erik #36821:
Prečo by nemal odpísať, určite odpíše.. Myslíš, že je taký zaneprádznený, aby nemohol odpisovať na maily?
Ten jeho mail je iba fraška, e-maili obyčajných ludi sa k nemu nikdy nedostanu lebo si ich nechce ani len prečítat, lebo sere na ludi ktorí sa každý deň serú v zasratých a preplnených busoch, je to proste hnup slušne povedané.............
Reakcia na: Vševedko #36818:
Zachar by asi tažko dačo odpisoval, to možno jeho sekretárka s kozami, ktorú vozí na tom svojom Jaguáre, z akého platu asi na neho zarobil ???
Reakcia na: beruska #36816:
keby si vyjadrila svoj nazor aj nejakym stedrym financnym prispevkom, tak nie je problem ?
Reakcia na: beruska #36816:
Vzhľadom na to, že si svoj názor vyjadrila nastránke fanúšikov MHD, ktorí s prevádzkovateľom MHD v Bratisalve NEMAJÚ NIČ SPOLOČNÉHO, tak sa skutočne asi nič nezmení:-P.
Skús to napísať na zachar.jan@dpb.sk, možno Ti niečo odpíše.
Reakcia na: beruska #36816:
Ja by som tiež taký bral, hlavne v smere z Mlynskej, pretože do Mlynskej cestujem najčastejšie ráno a vtedy je tam luxus už teraz. 😉
Nemyslite si,ze by mali dat aspon este jeden autobus smerom na Mlynsku???Aj dva by sa využili,ale to zasa musim uvažovať trochu realne,lebo ani ten jeden tam nedaju! Veď je to neúnosné pri takom množstve študentov!!! Len chyba je v tom,že sa vôbec nikto neozve. Ja som aspoň vyjadrila svoj názor,len som zvedava ci sa tým niečo zmeni... ale asi nie...
Reakcia na: Erik #36814:
nemozem uverit, ze si svoj prispevok myslel vazne. vraj postavia metro v ramci deblokacii... ak si to myslel vazne, ta ti radim, nepozeraj reklamy, nepozeraj predvolebne klipy politikov, necitaj noviny inak budes v zivote stale zraneny a oklamany.
Nerozumiem prečo sa to metro nefinancovalo v rámci deblokácii ked nám to rusi navrhli že metro postavia v ramci ich dlhu voči SR. Najvacsi zlodeji a tunelari povedali krasne recicky: metro a od Rusov, ich technika ??? Takto nieje ziadne a mohlo byt aspon dake, a navyse v Prahe alebo Budapesti je metro celkom fajn, presne take mohlo byt aj tu, skoda ze KOKO* Mikloš a cela ***nu*a vlada to odmietla. Šuster je koko*t z vyhodu ale toto bola jedna z mala veci co myslel na navsteve asi pred dvoma rokmi dobre. Tie prachy ak sa raz aj bude daco stavat napokon zaplati štát a nie Blava lebo nikdy sama na to nebude mať. A električka kapacitne nevydrží naveky, to sa možem s hocikym stavit !
? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Martin Fundárek #36809:
Však keď Vševedko jazdil, tak sa tam v pravidelnej prevádzke netočilo nič, občas sa tam otočil niekto, keď bol "mimo túru" ale bolo to dosť o hubu, lebo kríže boli tak jednostranne zjazdené, že zbieranie palíc bolo takmer zaručené:-). Mňa by len zaujímalo, či sa tam niečo pravidelne točilo po obnovení trate na Klamáre?
V súvislosti s ďalším premenovávaním zastávok som sa chcel dopátrať, ako to vlastne dopadlo s oným zaviazaním zástupcov mesta hlasovať za zrušenie možnosti "prenájmu" zastávok (pozri #24592). Keďže na stránkach magistrátu som žiadne takéto rozhodnutie nenašiel, požiadal som o informáciu, kto toto rozhodnutie vydal, pod akým číslom a ako s ním zástupcovia mesta v predstavenstve DP naložili. Dnes som dostal odpoveď (skrátené o úvod - opakovanie mojej otázky - a všeobecný záver):

"K uvedenej otázke Vám po zisťovaní u príslušných členov vedenia mesta oznamujeme, že uvedená problematika nie je písomne zaznamenaná v žiadnych dokumentoch vedenia mesta. V tom čase bola problematika prediskutovaná ústne s tým, že dohodnuté postoje vedenia mesta budú uplatnené pri diskusii danej témy v predstavenstve DPB, a.s. Výsledkom diskusií na pôde mesta a dopravného podniku je dohoda v tom zmysle, že komerčné premenovanie zastávok MHD pomáha dopravnému podniku vylepšovať nepriaznivý hospodársky výsledok v bežnom roku a nie je dôvod na jeho paušálne zakázanie. Určité zákazy tejto činnosti boli vyslovené len na zastávky, ktorých názov má bezprostrednú súvislosť s historický cennými názvami a v orientácii cestujúcich tvoria nezastupiteľnú úlohu. V týchto prípadoch sa bude o možnosti premenovať zastávku rokovať na pôde mesta."

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.