Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
V súvislosti s ďalším premenovávaním zastávok som sa chcel dopátrať, ako to vlastne dopadlo s oným zaviazaním zástupcov mesta hlasovať za zrušenie možnosti "prenájmu" zastávok (pozri #24592). Keďže na stránkach magistrátu som žiadne takéto rozhodnutie nenašiel, požiadal som o informáciu, kto toto rozhodnutie vydal, pod akým číslom a ako s ním zástupcovia mesta v predstavenstve DP naložili. Dnes som dostal odpoveď (skrátené o úvod - opakovanie mojej otázky - a všeobecný záver):

"K uvedenej otázke Vám po zisťovaní u príslušných členov vedenia mesta oznamujeme, že uvedená problematika nie je písomne zaznamenaná v žiadnych dokumentoch vedenia mesta. V tom čase bola problematika prediskutovaná ústne s tým, že dohodnuté postoje vedenia mesta budú uplatnené pri diskusii danej témy v predstavenstve DPB, a.s. Výsledkom diskusií na pôde mesta a dopravného podniku je dohoda v tom zmysle, že komerčné premenovanie zastávok MHD pomáha dopravnému podniku vylepšovať nepriaznivý hospodársky výsledok v bežnom roku a nie je dôvod na jeho paušálne zakázanie. Určité zákazy tejto činnosti boli vyslovené len na zastávky, ktorých názov má bezprostrednú súvislosť s historický cennými názvami a v orientácii cestujúcich tvoria nezastupiteľnú úlohu. V týchto prípadoch sa bude o možnosti premenovať zastávku rokovať na pôde mesta."
Reakcia na: m.r. #36807:
opravene. dakujem.
Reakcia na: tr3mp #36787:
Správne. Linky 11 a 12 jazdili proti sebe po okružných trasách Leškova-Stromová-Pražská-Leškova, neskôr bola trať po Pražskej zrušená a trolejbusy sa točili na Vlárskej (a nastúpili 42 a neskôr 37) - len mám dojem, že po tú Vlársku jazdila linka 12 a nie 11. Potom zrušili aj tento krátky úsek.
Reakcia na: Bigmac #36773:
Ale nie v čase, keď jazdil Vševedko, lebo to už bola jedenástka dávko zrušená.
Pokial bude riaditelom Zachar, tak MHD nebude lepsia. Uplatky bral uz ked robil na zelezniciach. Kvoli tomu musel aj odist. Stazoval sa, ze nemoze spavat a budi sa zo sna. Keby nebral uplatky, tak by spaval pokojne.
ad. zmeny v MHD (linka X82)
Zastávka Cintorín Petržalka bude na Kaukazskej ul. pri krížovatke s Hrobárovou (nie Hrobákovou).
Reakcia na: fobust #36789:
Zase nejaky magor, ktory zrejme pouziva IGK. Potreba metra vznika na vyssich miestach jedine kvoli tomu, ze metro ide siroko daleko v TUNELI (a vieme, aky tunel to bude, vsakze 🙂 ).
Súhlasím s tým, že v tomto konkrétnom prípade (zníženie prepravnej kapacity v Rači) zohrali dané objektívne udalosti svoju úlohu. Lenže problém je trošku v inom. Ľudia (cestujúca verejnosť) si platí dane i cestovné (jednorázové, či časové predplatné lístky, ktorými úveruje dopravný podnik) a za tie svoje peniaze v dobrej viere očakáva a požaduje adekvátne služby. Je to, myslím úplne korektné a uskutočniteľné. Predsa ak si kúpite nejaký tovar, či prijmete nejakú službu, tak očakávate aj adekvátnu hodnotu. Ťažko by ste z druhej strany neustále prijímali „vysvetlenia“ o objektívnych príčinách nedostatkových služieb, či kvality tovarov. Lenže v tejto sfére (a to bohužiaľ nielen v nej ) už dlhodobo rezonujú takéto „argumenty“. A odozvy sú preto také, aké sú. Ak by ste si však chceli vypočuť či už objektívnu alebo neobjektívnu kritiku, tak netreba chodiť ďaleko. Stačí sa kedykoľvek ráno previesť pomaly už hociktorým spojom (ak vôbec príde) a dozviete sa všeličo.
Okrem toho si myslím, že generálny riaditeľ by mal vedieť o všetkom a v konečnom dôsledku je zodpovedný za chod celej firmy. Je len na ňom akými kanálmi sa k nemu informácie dostávajú a akými spôsobmi riadenia zabezpečuje spätnú väzbu v prospech riešenia problémov. My nemáme a ani nehľadáme konkrétne dôkazy zodpovednosti, to nie je naša parketa, ale sme denne konfrontovaní s objektívnymi výstupmi. A s tými za „naše“ peniaze nie sme spokojní.
Nie som tak naivný, aby som nevedel, že je to všetko o peniazoch. Ale ľudí nebaví stále počúvať o nedostatku finančných prostriedkov, vysokých vstupoch, nedostatočnom vozovom parku (aj keď je to možno v niektorých prípadoch a momentoch objektívne dané), keď za poskytované služby platia značne vysoké sumy (aj z pohľadu ich zárobkov) bez zodpovedajúcej výstupnej kvality i kvantity. Veľa vecí by sa dalo v mnohých prípadoch riešiť aj ináč, k spokojnosti cestujúcej verejnosti (nemám na mysli teraz tento posledný prípad) a spätne aj vedenia DPB. Nie vždy totiž máme ten dojem, že tomu tak je.
Svojho času som sa v inej úvahe (ktorá sa k Vám možno tiež dostala – „Vážení páni Žinčicovia“ – ak nie môžem poskytnúť) zamýšľal nad týmito problémami z trochu širšieho hľadiska a záberu. Nie preto, aby som sa štylizoval do polohy ortodoxného kritika za každú cenu, ale aby sme hľadali východiská. Viem, že v štáte, kde nefungujú aj omnoho podstatnejšie veci, je to ťažké, niekedy skoro nemožné. Ale netreba sa vzdávať. A netreba sa ani báť iného názoru, iného uhla pohľadu. Samozrejme v medziach slušnosti, morálky a etiky.
Miroslav Daniš
☺ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?‍☠️ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Andy #36801:
a podla predpokladanej ceny budu plynofikovane vsetky zvysne B 741
Reakcia na: Andy #36801:
zmluva na plynofikovanie ma byt do r. 2009
Reakcia na: TeBeCe #36798:
To sa im akože prestal páčiť Zliner, alebo to znamená, že tu bude tých zelených potvôr ešte viac? Takže nie do 2015, ale 2020.. 😉
Reakcia na: TeBeCe #36798:
To akoze SPP a DPB nebyt uz kamarati?
Reakcia na: Andy #36797:
Vsak ja viem... keby som sa tam narodil, tak by som bol rad ze som sa tam narodil, a rozpraval by som po madarsky, a vobec by ma nezaujmalo, ze moja praprababka bola nejaka Slovenka...
ale o to nejde... ide o to, ze my sme ako slovaci boli diskriminovani, a to by sme pravdepodobne boli doteraz... o to ide... i ide o to , ze vznik CSR nebola len taka hocijaka udalost jednotlivca...
DPB vyhlasil novu verejnu sutaz na modernizaciu a plynofikaciu B 741.
BTW predstav si, že by si sa v tom hornom Uhorsku narodil, bolo by ti prirodzené tam žiť...
Reakcia na: Ike #36795:
Keby si tak uvažoval, tak môžeš mať sviatok 365,259 dní v roku, pretože každý deň sa stalo niečo, čo bolo pre niekoho dôležité...
A čo majú prázdniny spoločné so sviatkami? A čo je s nimi?
Reakcia na: Andy #36794:
mame, ale myslim si, ze tento sviatok by s mal oslavovat, a skor ako nejaka panna maria (nic proti, to je len priklad).. nebyt toho dna, tak by k Nemecku patrila Bohemia a my by sme boli hrdi madari zijuci v hornom uhorsku... a sviatky?? mas namysli tohtorocnu karikaturu zimnych prazdnin? haha ? ? ?
Reakcia na: Ike #36792:
Nezdá sa ti, že už aj tak máme tých sviatkov moc?
Reakcia na: tr3mp #36791:

Ja som im uz napisal. A kto je ten Michal Besedic netusim. V novinach som sa docital uz tolko polopravd a hluposti, najma na tuto temu, ze uz som to nevydrzal a napisal im. Aj ma tu v praci zje.... ze nerbobim to za co som plateny, ale venujem sa sukromnym veciam. A maju pravdu. Za to ma nikto neplati, ked su blbci a chcu zasa snivat, tak prosim... ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.