Tak som zase doma. Žiaľ, je tu rovnaká kosa ako v Bratislave
Za tie tri dni, čo som "bí ej sity" bol, som zase niečo pochodil. K novoprejdeným úsekom si môžem pripísať trasu k SOŠ PZ SR, Mierovú kolóniu, Technickú, Studenú...
Prezrel som si rozkopané Mlynské nivy a Prievozskú, vychutnal som "preferenciu" električiek pri TESCO Zlaté piesky, povozil sa do sýtosti 6401 a 6304...
Napriek vytýčeným zámerom som stále nevidel Lieskovec a Štátne lesy Ale raz sa tam dostanem...
---
Ak môžem pochváliť DPB, veľmi na mňa urobilo dojem, koľko vozidiel už akusticky hlási zastávky. A častokrát aj v slušnej hlasitosti. Len keby to tak ďalej pokračovalo.
Nepríjemné skúsenosti som našťastie nemal. Možno sa trochu hnusnú skúsenosť možno označiť pozorovanie vozidla bližšie neurčeného sólo trolejbusu, ktorý si cestou po Pražskej na Kramáre čistiť uši kľúčom.
Za tri dni ma aj trikrát kontrolovali revízori, nejakou zhodou náhod vždy tí istí. Jednanie možno označiť za slušné a priateľské.
Trochu som tentrokrát aj pozdvihol zrak a popozeral na vaše trolejové vedenie trolejbusovej dopravy. Nuž, popravde, trochu čudné sa mi zdalo. Nejako veľa pevných svoriek všade, nie? Som sa trošku cítil ako pred dvadsiatimi rokmi. Najviac ma zarazilo, že niektoré vyslovene staré konštrukčné prvky som videl aj na pomerne nových tratiach. To sa starý materiál nejako recykluje alebo čo? Bližšie však konkretizovať nechcem, lebo TR vedenie nie je moja doména.
Ale usporiadanie parkovania na Čiližskej sa mi páčilo
Za tie tri dni, čo som "bí ej sity" bol, som zase niečo pochodil. K novoprejdeným úsekom si môžem pripísať trasu k SOŠ PZ SR, Mierovú kolóniu, Technickú, Studenú...
Prezrel som si rozkopané Mlynské nivy a Prievozskú, vychutnal som "preferenciu" električiek pri TESCO Zlaté piesky, povozil sa do sýtosti 6401 a 6304...
Napriek vytýčeným zámerom som stále nevidel Lieskovec a Štátne lesy Ale raz sa tam dostanem...
---
Ak môžem pochváliť DPB, veľmi na mňa urobilo dojem, koľko vozidiel už akusticky hlási zastávky. A častokrát aj v slušnej hlasitosti. Len keby to tak ďalej pokračovalo.
Nepríjemné skúsenosti som našťastie nemal. Možno sa trochu hnusnú skúsenosť možno označiť pozorovanie vozidla bližšie neurčeného sólo trolejbusu, ktorý si cestou po Pražskej na Kramáre čistiť uši kľúčom.
Za tri dni ma aj trikrát kontrolovali revízori, nejakou zhodou náhod vždy tí istí. Jednanie možno označiť za slušné a priateľské.
Trochu som tentrokrát aj pozdvihol zrak a popozeral na vaše trolejové vedenie trolejbusovej dopravy. Nuž, popravde, trochu čudné sa mi zdalo. Nejako veľa pevných svoriek všade, nie? Som sa trošku cítil ako pred dvadsiatimi rokmi. Najviac ma zarazilo, že niektoré vyslovene staré konštrukčné prvky som videl aj na pomerne nových tratiach. To sa starý materiál nejako recykluje alebo čo? Bližšie však konkretizovať nechcem, lebo TR vedenie nie je moja doména.
Ale usporiadanie parkovania na Čiližskej sa mi páčilo
si