Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dobry den, chcel by som sa opytat kedy bude zaktualizovany cestovny poriadok linky 22, autobus Na hriadkach DNV - Národný Onkologický ústav
Prikladám kópiu článku z Bratislavských novín pre informáciu.


Linka číslo 22 spojí Dúbravku a Kramáre

BRATISLAVA
Od 4. októbra sa mení trasa a zastávky linky číslo 22 - bude premávať z Devínskej Novej Vsi cez Dúbravku, TESCO Lamač, Patrónku a Kramáre k Národnému onkologickému ústavu a späť.
Na trase od Patrónky k Národnému onkologickému ústavu bude v oboch smeroch zastavovať na zastávkach Patrónka na Lamačskej ceste, Pri Suchom mlyne a Nemocnica Kramáre na Limbovej, Vlárska a Klenová na Vlárskej ulici, a na zastávke Národný onkologický ústav. Doterajšie nástupište a výstupište tejto linky Vojenská nemocnica sa ruší. Touto zmenou sa dosiahlo priame spojenie Dúbravky a Kramárov, ako aj kapacitné posilnenie v úseku Dúbravka - Patrónka v čase najvyšších prepravných nárokov pracovných dní. Na uľahčenie prepravy starších osôb a osôb so zníženou schopnosťou pohybu do/zo zdravotníckych zariadení v oblasti Kramárov bude na tejto linke premávať nízkopodlažné vozidlo. Spoje, ktoré bude toto vozidlo vykonávať, budú v cestovnom poriadku označené príslušnou značkou. Linka číslo 49 bude v dopoludňajších hodinách pracovných dní a počas víkendov a sviatkov naďalej premávať medzi Vojenskou nemocnicou a Národným onkologickým ústavom po svojej doterajšej trase.
(brn)

S pozdravom Pavols
re #35948, bmko: netusim, ale ak to vokol teba prefrcalo po kolaji, tak s urcitostou to bola elektricka alebo tramvaj, popripade villamos
ak mozte, zbehnite ktosi s fotakom na raciansku k policajtom. sudruhovia tam vraj merali tak udatne, az trafili autko, ktore namerali. zdroj: radio expres, dopravne info.
Prenájom reklamných plôch v interiéroch a exteriéroch MHD a celoplošná reklama
http://www.wixoon.sk/ponuka1_8a.htm

Akcia na busboardy! (Že by preto sa tak rozmohli...?)
http://www.wixoon.sk/novinky1.htm

44 fotografií zadných čiel bratislavských autobusov s nálepkami:
http://www.wixoon.sk/referencie1.html
Reakcia na: Beus #35992:
Myslim ze nie je co riesit.... manualne prevodovky ZF su velmo dobre (jak dobre sa jazdi so ZF manualnom, tak je nahovno ZF automat)
Reakcia na: Jenki #35988:
Mal som tu cest jednou z nich sa viezt a byt pri jej odkupeni z nejakeho JRD, fakt je to ine kafe, pocut klasicke krasne pradenie ML630-tky (alebo uz 634-ky?), a pritom bez hucania Raby 🙂 Ale pohladom pod dekle som zistil, ze na tej 6-stupnovej prevodovke sa skvelo logo ZF, nie Leyland, tak teraz neviem ci tomu vozu uz stihli prevodovku vymenit, alebo ako to s nou bolo. 😕
Ta, co mal ten voz, bola sprevodovana rovnako ako klasicke SL-acke 5-stupnovky, len 1-tka bola navyse (cize ostatne stupne poposuvane vyssie), a myslimze mala aj rovnaky zvuk.
Ako to teda bolo - Leyland vs ZF ?
Reakcia na: fobust #35978:
Úplný súhlas, anketa o imaginárnych veciach je čista hipotéza, nabáda to zbytočne k špekuláciám
Reakcia na: Martin Fundárek #35989:
Pekne si to napisal a aj preto sa ospravedlnujem. Ale ked ten substrat je takyyyyyyy sprosty ?
Vážení diskutéri,

zdá sa mi, že v poslednom čase sa nejako množia zosmiešňujúce či agresívne odpovede na príspevky, ktoré by mali byť smerované na DPB, či ktoré kritizujú neaktuálnosť cestovných poriadkov. Viem, že x-krát opakovať "toto nie sú stránky DPB, preto s Vašou sťažnosťou nemôžeme nič robiť" časom omrzí - v takom prípade by som však odporúčal radšej nereagovať. Skúste sa nad tým zamyslieť: niekto, koho MHD vytočila, sem napíše. Neúctivá odpoveď ho vytočí ešte do vyšších obrátok. Zopár takýchto skúseností a z náhodne nahvevaného človeka je ďalší zarytý nepriateľ MHD.
Často oprávnene kritizujeme aroganciu niektorých pracovníkov DPB v styku s verejnosťou. Nemali by sme sa preto dopúšťať rovnakých skutkov - tým skôr, že naša debata sa odohráva off-line, čo poskytuje dostatok času na schladenie vášní.
Reakcia na: lubos #35984:
První série ŠD 11 (malé zadní okno) byla v vyrobena v počtu rovných 100ks v letech 1968 - 1969. Z toho 7ks mělo místo zadní 5sedačky kuchyňku a byly určeny pro tahání spacího přívěsu "Rotel".
Pár kousků přežilo dodnes a jsou to děla - zadní náprava & převodovka Leyland dělají své... je to ofšem nezvyk neslyšet obvyklé rábácké hučení 🙂
Reakcia na: JURO #35962:
Čo rýpeš? ?
Reakcia na: Vinco #35983:
Nemas zaco.. S radostou aj nabuduce ? ? ?
Reakcia na: fobust #35982:
Krutiaci moment zavisi defacto od vykonu pri urcitych otackach s tym, ze vezmes do uvahy konstrukciu motora a jednotlive prevody a preratas to na taznu silu na obvode kolies.
Zdeněk Fr. : nie je celkom pravda. Autobusy SL11 mali dvojo dveri, vpredu a v strede, pricom tie boli bud trojdielne skladacie, alebo buchacie (napr. Praha). Autobusy SD11 sa zacali vyrabat prvou cca 100 kusovou seriou (myslim ze ich bolo 96) ktora mala vyvysene zadne okno a len jedny buchacie dvere vpredu. Potom sa vyrabali autobusy SL11 Tourist (SL11T), ktore mali dvojo buchacich dveri, vpredu a vzadu a SD11 v rovnakom usporiadani. Rozdiel medzi nimi bol v interieri (sedadla) a v tom, ze SD11 mala na streche "klimatizaciu". Cize v prirovnani s radou Karosa 7xx by to bolo tak, ze SL11 by bola C734, SL11-T by bola LC735 a SD by bola LC736.
Fobustovi a Spectrovi dakujem!
S takymto vysvetlenim mi je hned lepsie.
Ja som si to doteraz len myslel, lebo podla
kolies. Ale vdaka Vam to mam teraz overene.
Take male vysvetlenie pre mozno malej veci,
ale aku radost ste mi urobili...
Diki este raz

Vinco
Reakcia na: Spectre #35981:

To je jasne. Kratkodoby vykon je daleko vyssi ako trvaly. Navyse vykon je iba jeden ukazovatel, nezabudaj na krutiaci moment, ten je dolezity.
Reakcia na: fobust #35977:
100kW trvaleho, cize maximalneho cca. dvojnasobok ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.