fobust:Nie,ja mám na müsli monolitickú betónovú dosku pre celú križovatku Račišdorfské mýto-od zastávky až po začiatok Radlinského-inak to nemá význam. Peter...T:To o čom zase točíš?Spamätaj sa a už niekolkáty krát ti hovorím-kľudne tu o veciach,ktorým nerozumieš,diskutuj,ale nevydávaj tu svoje bludy za objektívnu realitu.
Tak to vidis. Organizacia prace laikov. Logicky mysliet je uz akosi cudziou vetou a tak sa tu preraba rozbija a hlavne, ze sa peniaze tocia v rozkopavkach a na vozovy park nie su zdroje. Lenze tie peniaze su aj na upravu zastavok, ale nepouzivaju sa. A tak sa necuduj bordelu na cest. komunikaciach, ktori nam tu ho niekto pekne sposobuje.
fobust:To je ale zásadná zmena postoja?.V Prahe si do toho ani nastúpiť nechcel?.Tak dobre,teraz ešte uznať,že normálny rozchod je lepší než metrový...
K Račianskemu mýtu:Aby sme sa správne rozumeli,mal som na mysli úplné uzavretie križovatky pre gumokoly.Monolitickú betónovú dosku treba robiť v kuse,inak nebude monolitická,a zrieť musí minimálne týždeň.
Ja som Karosofob iba Bratislavkych karos. Nesuhlasim sice s roznymi konstrukcnymi upravami autobusov Karosa, ale ked mi ten autobus dojde na cas, bude cisty a nebude sa rozpadavat, tak sa s nim velmi rad odveziem. Urcite radsej ako v ogrcanom Ik435.
Uz rano okolo 7 00 X11 zvladala cestu co mala trvat 9 minut za 15 minut, najviac zdrzovalo uzatvorenie jedneho pruhu pred Rackom a samozrejme Vazovova. Ludia co si cvikaju asi neboli stastny ked nestihali spoj. Viem ze sa to da vysvetlit revizorom ,ale len malokto ma odvahu ? A DPB si zase zarobi ? Aj dnes sa nasli na zastavkach ludia cakjuci na elektricku a pritom im za chrbtom ficali X11 a zastavky su prelepene ? Kopec ludi tiez pozeralo na grafikon na Vazovovej, ze preco chodia eliny do Dubravky tak ako chodia a nie opacne ?
Čo to trepeš,ty debil?Aké schody do neba má Ik4x5 oproti Karose 7xx,keď má nižšiu podlahu?A aká hlučnosť a smrad?Zgenerálkuj Ikarus a potom porovnávaj so zgenerálkovanou Karosou. Ja teda nie som v žiadnom pripade taký Karosofób ako fobust ale jeden fakt tu pozorujem-fanatickí priaznivci Karosy-a to hlavne takí,čo len vysokopodlažné kusy pripúšťajú ako hodné ich priazne,sa skutočne regrútujú spomedzi tých najväčších debilov.Stačí pozrieť na KE fórum a Dispečera s jeho klonmi 3001,3003 a podobnými.
Vsak je to uzavrete na 10 dni. To nestaci? Prvy den to vyhodim von, druhy den pripravim pre betonaz a vybetonujem. Tyzden to schne a potom sup na to kolajivo s gumokov. Je to trochu idealisticke, priznavam.
Menšie zápchy?? Ved som meškal "dobrých" 20 min. Naviac mám pocit, že niektoré úseky sú pričasto rozkopané... t.j. kvalita odvedených prác asi nie je bohvieaká... Niečo sa opraví a o rok, dva sa to opravuje znova... (vid električková križovatka za tunelom pri Dunaji, konečná električiek v Karlovke, električková trať pri Riviére v Karlovke... Tuším aj Račko nebolo až tak dávno rozkopané..., križovatka Sch. Trnavského-Harmincova... atď, atď) či to je ten socialistický systém, že cesta sa vyasfaltuje a potom sa zistí, že treba vymeniť kanalizáciu???
Ešte by ma zaujímalo, že či to čo zostalo po opravách v Dúbravke je konečný stav... Mám dojem, že trať sa urobila a to je všetko..... žiadne úpravy okolia... neporiadok a neupravené zástavky ako aj okolie trate.....
Sedime v ikaruse vzadu a citime smrad, ako nam zatazuje pluca. A tie rozbiehania, nadmerna hlucnost ci tie schody do neba. Tak to vedz ze tie stare casy nas v mhd neopustili, lebo si lepsiu dopravu vobec nezasluzime, tak sa vozme v dalsich novsich ikarusov , ktore uz teraz zacinaju byt hlucne, a ma co to robit aby v 4 stupni presiel 60-siatkou. No skus to v plynaku krasne upravenou zihajucou karosou , aky je tam chladok, tichy motor a rozbech. Tak co potom tie ikarusi tu hladaju??? ? ?
Peter...T:Čo chcel pán Sztancl svojím príspevkom povedať?Stapouch?Setapouch?Sobý hnusec?Čo takto si po sebe príspevok aj prečítať a potom odoslať? fobust:Ak to miesto nemôžeš na týždeň úplne zavrieť,tak tam nemôžeš spraviť betónovú dosku.A asfalt úplne vyhovuje,ak je spravený poriadne.Pozri sa na Špitálsku,koľko rokov to tam v pohode drží. nováčik:A prečo končí brúsenie vlnkovitosti ružinovskou radiálou?Nie sú peniaze?Tak v prvom rade treba vyhodiť toho,čo vám tých peňazí tak málo dal a v druhom rade vášho šéfa,keď nedokázal tie peniaze získať.
Je pravda, ze su mensie zacpy na sancovej. Je vsak nutné vymenit kolaje, uz pre ich zubozeny stav, nakolko v tom useku su aj najviac poskodene. Uvital by som castejsiu udrzbu a upravu pre zrychlenie prepravy elektrickou. Avsak neda sa odhadnut termin dokoncenia rekonstrukcie tak dpb neinformuje o tom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Co je na nom lepsie? ?