Maly by ste s i opravit trasy liniek na vasej stranke
chyba vam tam X11,X5 a bolo by treba dat prec linku X12
ktora uz druhy den nepremava+pozmenit trasy liniek
1,5,12,3,11. ?
Ono to možno bude tým, že SOR má menšiu kapacitu a teda asi lacnejší prenájom. No a pokiaľ ide menšia skupina, tak je to ideálne. A inak SOR ako zájazd v Bratislave vidno veľmi často.
bigmac:Ale nie,automobilové 5-valce boli už aj omnoho dávnejšie a aj tieto inkriminované si veselo vrčia vo všelijakých rozvážkových kamiónikoch.Ale fobustovo konštruktérstvo sa zase ukázalo v pravom svetle-z vibrácií obvinil 5-valec z dôvodu principiálnej nevhodnosti a nakoniec sa ukazalo,že vibrujú 6-valce?.
Áno, tuším to bolo minulý rok. Dovtedy mali úplne šialené čísla liniek, také že trolejbusy boli 51, 77 a pod. Teraz ich pekne dali do jedného radu, sú označené pekne od 1 vyššie a majú zavedený jednotný systémový interval. Cieľom zmien bolo sprehľadniť a zatraktívniť MHD.
Na ruzinovskej trati (usek Bajkalska-Jegeho) prebrusili konecne kolaje. Bude sa pokracovat az na konecnu?
Hluk ,ktory sposobuje elekricka na BKV spolu svlnkovitostou, uz nemienim znasat. Kto sa ma kazde rano o pol piatej budit, aby zavrel okno! Zrusit elektricky! ? ? ? ?
Karosy, co maju Renault motor (2320-2323,1320-1322) a trasu sa ako neviem co, tak to iste robia napr. aj v Prahe a inde v Cechach, kde take maju,to je nejaky ujety motor.
Lebo som s kĺbákom ešte nejazdil. Len sa zvykne hovoriť, keď je niekde nejaký problém, že nejaká úzka malá zákruta alebo čo, tak sa vždy hovorí, že "to prešiel aj kĺbák", vždy sa také miesta skúšajú hlavne kĺbákom. Tak preto som si to myslel.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BMko