Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BMko #33450:

Keby mali podla mna iba trosku vyssie volnobezne otacky, tak by to bolo OK. 5-valec nema taky hladky chod ako 6-valec. Cim viac valcov, tym lepsie.
Reakcia na: J #33445:

To je veru pravda, ale vysvetluj to inde... S tym nadsenim by som si vsak nebol tak jednoznacne isty, lebo ta trat nie je sice v zlom stave, ale na zvaroch to riadne buchoce, citit kazdy okoloiduci voz.
Reakcia na: fobust #33435:
Je pravda, ze tieto motory sa vyuzivaju aj na kogeneracne jednotky, mal som totiz davnejsie cest byt na ich prezentacii
Reakcia na: pista #33446:
Co? Myslis to prepadavanie trate? 🙂
Re #33443 J: Nauc sa prosim pravidla SJ, bo toto uz fakt sila na mna...
Reakcia na: Andy #33442:
Heh to s tym PDA urcite nejaky blbecek z iMHD.at opisoval CePo, pretoze hnusny DPMS im ich nedava ? ? ? ? ? ? ? A kua, ze som si minule nevsimol tie trojriadkove displeje 😞 Inak, cim si fotil? Alebo to nie ty?
Reakcia na: J #33445:
Uvedeny clanok je velmi zaujimavo napisany. Ten, kto sa na Obchodnej nebol osobne pozriet, ako to tam vyzera, si moze mysliet, ze elektrickova trat bude v povodnom stave, alebo snad aj zrekonstruovana. To, ze to tam teraz vyzera ako v San Franciscu, v clanku chyba ?
http://www.ba.sme.sk/clanok.asp?cl=1721353

Čo všetko dokáže pár električkových liniek. (posledný odstavec)
Inač neviem pochopiť aké pracovné postupy majú v DPB, keď linka 208 sa za posledné dva mesiace menila dva krát(o výluke museli vedieť, tak načo to robili) a teraz, keď ide výluka, tak sa ani len nevylepujú cestovné poriadky na výlukové zastávky... Dnes som videl, že sú vylepené iba zmeny. A logicky z toho vychádza, že teda CP nebudú. To sa ale ešte teším na to, keď vodiči nevypnú hlásenie zastávok a na Gagarinke to v 208 bude hlásiť "mierové" zastávky.
Reakcia na: Mikimaus #33422:
Len? Ja by som čakal dvakrát viac. To im teda už mohli dať o 30 miliónov viac a mali spraviť 1800m trate.

Re #33423 Galiyosha: Tak atk, máš 100% pravu. Skôr to bude krok k vyprázdneniu nočných spjov a k následnému zrušeniu.

Re #33424 spokojný čitateľ: Pokiaľ ma pamäť nekalme tak prvé prístrešky JCDecaux boli osadené na Hodžovom námestí a Trnavskom mýte, ako dar mesta Paríž pre mesto Bratislava po revolúcii. Niečo ako "vytajte späť v Európe". Neskôr magistrát, respektíve DPB kúpil od JCDecaux prístrešky a osadil ich po meste. Hlavne na električkových tratiach,ale aj inde. Napríklad Kolmá smer ŽST Petržalka, ŽST Vinohrady,... Dnes sú v katastrofálnom stave, sklá si cestujúci stále rozbíjajú, lebo sa im nechce chodiť okolo a tak si takto krátia cestu. Mnoho znich za to už zaplatilo životom, hlavne v Karlovke.
Dnes som bol s Maxom a DuPem v Salzburgu, MHD tam je vcelku veľmi dobrá, väčšina trolejbusy(staré GRAF&STIFT/MAN/Kiepe a nové Van Hooly), ostatné autobusy(MANY, Citará, Setry). Udržiavané, rýchlojazdiace, a majú v perfekntom stave trolejové vedenie.
Zaujímavosti:
- Vo Van Hooloch majú 3-riadkové vnútorné displeje. Prvý riadok oranžovou farbou linka a konečná, druhý riadok červenou nasledujúca zastávka a tretí priebežná trasa.
- Trolejové vedenie je pružné, na milimeter presné armatúry, všeobecne logicky stavané, v podjazdoch vedenie na pravej strane cesty, stĺpy sa nachádzajú mimo chodníka, teda až na tráve, aspoň sa po nich dá chodiť narozdiel od BA. Mnoho zaujímavých kombinácii zjazdových a rozjazdových výhybiek
- V centre pod nejakou významnou soľnou či akou skalou je pekná brána, ktorou chodia trolejbusy, neskôr budú fotky
- Mali tam očividne kompletné prečíslovanie. No narozdiel od toho bratislavského prečíslovania, kde sa linky rušili, v Salzburgu práveže vznikali linky nové. 🙂
- Zaujal nás človek v oranžovej veste, čo behal po meste autom, fotil všetky označníky zo všetkých strán a z cestovných poriadkov niečo opisoval do PDA.
- To mesto má všade hrozne úzke uličky a takmer všetko kĺbové vozidlá, že našim rozmaznaným vodičom by to dalo zabrať... 🙂
Reakcia na: Spectre #33438:
Žeby odjakživa?
Reakcia na: Spectre #33438:

A co je podla teba to, co je medzi jazykmi na hrote vyhybky? Ano, v Prahe maju vyhybky bez prestavnikov, u nas som taku este nevidel.
Reakcia na: Polychrono beach #33437:

Vravela mi to jedna osoba, ktora sem sporadicky prispieva.
Reakcia na: fobust #33428:
Ake prestavniky??? Odkedy su u nas prestavniky na zjazdovych vyhybkach?
fobust:A tie radové 5-valce,čo používa Mercedes,Volvo,Audi,VW,to sú tiež priemyselné motory??Zase varíš z vody,tie 5-valce MAN sú normálne automobilové motory.
poradi mi niekto nejaky dobry fotolab, kde robia naozaj kvalitne fotky? pokial mozno, tak nie Tesco Lamac ani Grado na Obchodnej.
Reakcia na: TeBeCe #33434:

Vies to su tie 5-valcove radove motory urcene pre trvale zatazenie v priemyslenych strojoch. Ale Karosa sa rozhodla namontovat ich do autobusu, tak sa necuduj... ?
Reakcia na: fobust #33433:
to by bolo to najmensie zlo - horsi bol vylet okolo Ikey a Hypernovy + pred nosom na kazdom semafore skocila cervena....dalsi zazitok bol v 39ne, voz 1321, ktory vzadu neskutocne vibroval zakazdym ked zastavil...k tomu este prestup na 5ku (zhodou okolnosti s reklamou Londyn je blizsie nez si myslite) a cela cesta z letiska tak trvala presne 1 hodinu (let z londyna trval 1h 50 min)
Reakcia na: TeBeCe #33432:

A co ti prisiel nejaky CNG vrak? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.