Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: spokojný čitateľ #33424:
ano, pristresok bol aj na Harmincovej aj pri Dome pionierov a mladeze, ci ako sme to vtedy nazyvali 🙂

ech, prave som sa vratil z Londyna a cestou z letiska v nasej hnusnej a odpornej MHD som sa hned vratil do reality..............
Odporucam www.bratislava.sk lamparen, je tam dobre debata... ?
S tou vylukou na Racku ma moc nepotesili a ten vystup na Radlinskeho bude dost nestastny, budu asi vznikat kolizne situacie v snahe dobehnut elinu ,ludmi co vystupia z busu. Uz teraz je to tam dost o drzku a nieto este ked tam bude 5x viac ludi korzovat medzi autami a otacajucimi sa busmi. Keby bolo na mne tak X11 by mohla ist na Mytnu a odbocit na Vazovovu a odtial pripadne na Radlinskeho. Je to len desat dni ja viem..ale to by som chcel asi vela ?
fobust a BMko dakujem za vysvetlenie ?
Reakcia na: Mikimaus #33417:

Nie, nie je. Pravidlo vsak je take, ze ak sa ide cuvat cez vyhybku (teraz jedno akym smerom), tak by mal voz najpv cely prejst za vyhybku a az potom cuvat spat, po kontrole jazykov a to aj v pripade ak cuva do smeru, z ktoreho prisiel. Ak sa to nespravi, tak moze velmi lahko nastat takzvana "jazda na vidlicke" ci ako tomu hovoira. Je to pripad, ked ti jeden podovozok (pripadne naprava) ide do prveho smeru, durhy do opacneho. Takto sa aj podarilo vykolajit tu K2S na Kamennom namesti. Niektore prestavniky totiz automaticky vracaju jazyky vyhybky do jedneho smeru a ked jeden podvozok prejde za ne a druhy ostane niekde pred nimi a vozidlo zacne cuvat, tak si asi vies predstavit ako do dopadne. ? Kontrolovat polohu jazykov neuskodi ani v pripade nevratnej vyhybky, lebo aj taka moze podhodit.
Reakcia na: Mikimaus #33417:
Tak to z nou nacuvavame stale, aby sme neblokovali dopravu. Cuvanie nie je podla predpisu, pokial je dostatocne zabezpecene. Robievame to pravidelne v sobotu a v stredu. Inac obchodna je vypnuta, ale ten kusok tam je este v napajani
Reakcia na: spokojný čitateľ #33410:
Nio ten program je dobry poznam ho, ale tu istu moznost poskytuje aj ICQ, takze tak
Reakcia na: galiyosha #33423:
Tych 50Sk by bolo za jazdu v max. luxuse bez podobnych individui. No a pri takejto cene samozrejme predpokladam ze by vsetci sedeli a interval takych 15-20min 🙂 🙂 🙂
Reakcia na: bigmac #33414:
Vďaka za info. Inak, keď na tej zastávke zastavovala ešte 101-ka, tak tam bol (tuším jeden z prvých) prístreškov JCDecaux. A jeden bol tuším aj pri Iuvente na bývalej konečnej 44-ky. Alebo sa mi to len snívalo? ?

Nástup v nočákoch prednými dverami? To by asi museli byť v každom vozidle aspoň dvaja SBS-kári. Vidím ako zdržuje nástup prednými pri SAD
Reakcia na: Martin #33419:
Doplatok k elektricenke by som na tych par ciest nocakom este prezil, ale ak by som si mal kupovat listok, dakujem, nemusim. Ved taxik ma z mesta domov po telefonickej objednavke stoji 120 Sk. Skutocne nevidim dovod, preco by som sa mal za 50 Sk vozit s ozranmi a fasistami v nocakoch...
Reakcia na: Martin #33419:
Pokiaľ by taká nočná doprava chodila v rozumnom intervale a zvýšila by sa kvalita nočného cestovania, tak by som nebol proti.
Reakcia na: Martin #33419:

To si nemyslim, lebo nocakmi cestuje aj vela zamestnanov DPB, najma tym skorym rannym, ked idu do prace. Slozobaky 4xx nepokryju vsetko.
Reakcia na: spokojný čitateľ #33367:
Ja si myslím že skôr či neskôr dôjde k zrušeniu súčasného modelu nočnej dopravy v Bratislave, resp. ku skomerčneniu (nástup len prednými dverami, cena lístka 30 - 50 Sk, k platnej električenke doplatok 20 Sk...)
Reakcia na: piol #33416:
ee nemam 🙂
Vcera som videl historicku supravu parkovat na Obchodnej za zastavkou Postova pri tej banke, musela tam asi nacuvat kedze je Obchodna uzavreta. Tak by ma zaujimalo ako je napajana Obchodna ked tam vleze takto elina a nizsie sa pracuje. A nieje cuvanie v protismere do vymeny nebezpecne?
Jedna otazka o petrzalskej radiale:
Ako je planovane krizenie elektrickovej drahy a dialnice na Einsteinovej ? Existuju uz nejake predbezne projekty na miesto krizovania a jeho sposob ? Alebo sa vyuzije nadjazd smerom na stary most ?
re #33410, spokojny citatel:
zastavka Harmincova na M.Sch.Trnavskeho je paralela k zastavke Lipskeho (pri dubravskom zimaku) na Harmincovej. pozostatok z cias starych nocakov z pred roku '94, ked tade jazdila 141ka ako dubravsky nv a 145ka z devinskej novej vsi frcala rovno do karlovky. ak som sa pomylil v cislach, opravte ma ktosi. prakticky vyznam uvedenej zastavky je takmer nula, malokedy malokto tam vystupuje a aj to asi v domneni, ze je na damborskeho (podla trate elektricky) a nastupy si pamatam dva. raz pekar utekajuci z dubravanky a raz ja o pol jednej rano iduc zo zapisnice z nehodovky di pzsr ba4. chronicky sa tam vsak huci 80km/h a ani samotni vodici, ktori ten nocak jazdia raz mesacne mnohokrat netusia, ze taka zastavka vobec existuje, vlky uz toboz nie 🙂
na druhej strane chuj s nou, nech si tam naziva na stlpe v pokoji, ved je na znamenie.
Reakcia na: Andy #33412:
Jasné, ale práve Skype každému funguje (pokiaľ viem). Možno by nebolo od veci, keby niektoré firmy umožňovali k sebe volať aj cez Skype (napr. zákaznícka podpora a pod.). Postupným rozšírovaním širokopásmového internetu by to hádam malo budúcnosť. Len či takému rozmachu náhodou nebránia nejaké obmedzenia pre komerčné použite...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.