galiyosha: Aktualizacia uzemneho planu sa ho naozaj dotkla iba velmi zlahka (napriklad na rok 2010 projektuju pre letisko milion cestujucich rocne, pritom uz tohto roku bude mat cez 800 tisic).
Podklady pod mapou MHD vsak su rovnake pre vsetky roky, zrejme ako podklad zobrali vyhladovy stav, cize toto by som za chybu nepokladal.
Takisto je v poriadku, ak sa dlhodobo pocita s dvoma prepojeniami popod Karpaty - realna realizacia asi nehrozi v blizkej dobe, ale v uzemnom plane to ma miesto, aby sa uzemie nezastavalo alebo nepouzilo pre nieco ine. Fakticky by mali byt tri prepojenia, ak priratame Severnu tangentu (ak sa ta bude realizovat, mala by sa robit sucasne s vystavbou trasy B, inak si to prilis neviem predstavit). Inak tie ciary pokreslene cez Karpaty su vacsinou VN vedenia, takze nie vsetko su tunely
Zaujimava je mapka 1035459_V3.jpg , tam je zakreslena aj trasa rychlodrahy s umiestnenim stanic.
Linky ako 81 a 90 asi zostanu, z tejto casti Petrzalky sa bude zvoz robit skor pod Novy most.
Teorie o tom, ako nejake hypoteticke metro vycicia rovnako hypoteticky rozvoj inej MHD samozrejme mozes viest, ja si skor myslim, ze ak si napr. DPB mysli, ze moze vyrazne skvalitnit a zrychlit MHD v Bratislave inym projektom, nech ho predlozi a bije sa o investiciu. Ak sa maju cestujuci vratit od individualnej dopravy k MHD, musi existovat na to dovod, a tym nebude preferencia na par krizovatkach, ani T3 reko. Som zvedavy, kedy sa dockame prezentacie projektov ako
http://www.tramvaj-barrandov.cz
http://www.novespojeni.cz/
alebo kedy niekoho napadne, ze MHD potrebuje aj jednotny informacny system s unifikovanym grafickym vzhladom, v ktorom cestujuci bude jasne vedeny a lahko sa zorientuje, ci uz je domaci, navstevnik alebo cudzinec... toto predsa nestoji miliardy, takisto optimalizacia tras, komunikacia s verejnostou atd atd. - systematicky sa na to roky kasle, preco by to zrazu malo byt ine po zakupeni par nizkopodlaznych elektriciek. Neverim tomu.
Podklady pod mapou MHD vsak su rovnake pre vsetky roky, zrejme ako podklad zobrali vyhladovy stav, cize toto by som za chybu nepokladal.
Takisto je v poriadku, ak sa dlhodobo pocita s dvoma prepojeniami popod Karpaty - realna realizacia asi nehrozi v blizkej dobe, ale v uzemnom plane to ma miesto, aby sa uzemie nezastavalo alebo nepouzilo pre nieco ine. Fakticky by mali byt tri prepojenia, ak priratame Severnu tangentu (ak sa ta bude realizovat, mala by sa robit sucasne s vystavbou trasy B, inak si to prilis neviem predstavit). Inak tie ciary pokreslene cez Karpaty su vacsinou VN vedenia, takze nie vsetko su tunely
Zaujimava je mapka 1035459_V3.jpg , tam je zakreslena aj trasa rychlodrahy s umiestnenim stanic.
Linky ako 81 a 90 asi zostanu, z tejto casti Petrzalky sa bude zvoz robit skor pod Novy most.
Teorie o tom, ako nejake hypoteticke metro vycicia rovnako hypoteticky rozvoj inej MHD samozrejme mozes viest, ja si skor myslim, ze ak si napr. DPB mysli, ze moze vyrazne skvalitnit a zrychlit MHD v Bratislave inym projektom, nech ho predlozi a bije sa o investiciu. Ak sa maju cestujuci vratit od individualnej dopravy k MHD, musi existovat na to dovod, a tym nebude preferencia na par krizovatkach, ani T3 reko. Som zvedavy, kedy sa dockame prezentacie projektov ako
http://www.tramvaj-barrandov.cz
http://www.novespojeni.cz/
alebo kedy niekoho napadne, ze MHD potrebuje aj jednotny informacny system s unifikovanym grafickym vzhladom, v ktorom cestujuci bude jasne vedeny a lahko sa zorientuje, ci uz je domaci, navstevnik alebo cudzinec... toto predsa nestoji miliardy, takisto optimalizacia tras, komunikacia s verejnostou atd atd. - systematicky sa na to roky kasle, preco by to zrazu malo byt ine po zakupeni par nizkopodlaznych elektriciek. Neverim tomu.
tr3mp