Trať za Starým mostom a futbalovým štadiónom urobila dlhý pravý oblúk do západojuhozápadného smeru (popod ten oblúk jazdili busy 27 a 28), pokračovala popri Krasovského ulici a ľavým oblúkom sa dostala na dnešnú trasu.
Presné dátumy bohužiaľ nie, iba roky. Tie podrobnosti o návestidlách som tam nenašiel, je to zamerané skôr na samotné mosty, ale veď popozeraj si to sám a uvidíš, čo tam všetko je. ?
re esicko: a mas tam nejake slusne zabzar, alebo tam visi tabula s drevenou releovkou a o budku oprety sluzobny bicykel, aby na veksle daleko nebolo...
Prevádzka trate zo Starého mosta na Nivy skončila niekedy v roku 1976 alebo 1977. Vtedy bola vybudovaná preložka popri Prístavnej ulici na ÚNS. Jej teleso je dodnes badateľné východne od Košickej. Prístav a vlečky boli odvtedy zaústené do žel. siete cez odbočku Bratislava Juh. Po tejto trati však osobné vlaky nejazdili - "doprava toho času zastavená". (Premávka z Nív smerom na Filiálku skončila, myslím, o niečo neskôr.)
Ďalšie preloženie nastalo po postavení Prístavného mosta - vtedy skončila premávka vlakov cez starý most.
Sieť vlečiek môžete nájsť napríklad na http://www.rail.sk/arp/slovakia/ba/zelmapbc.htm.
ja simulatory ovladat viem a pevne verim zeby som si poradil aj v reali (v simulaciach nezvyknem robit ani chyby a najdlshie som to vydrzal neakych 9 hodin v kuse ) v poslednom case sa hravam s usekom plzen - cheb
sranda by mohla byt ale aj obzriet si (v reali) aj tie starsie typy stavadiel ktore je mozne vidiet vyobrazene na strankacha ktore sa tiez este pouzivaju
emo, mosty: mozne to je, nemam sa tam ako dostat, som len na wape. snad si to nevymysleli. mna by skor zaujimalo, dokedy starym mostom jazdili vlaky a odkedy do konca prevadzky sa to pouzivalo ako vytazna kolaj. su tam aj nejake presne datumy?
taktiez take drobnosti ako kde bolo vchodove navestidlo pre nivy, potom kde malo predzvest, kade ta trat bola presne trasovana medzi mostom a petrzalskou zst. matna predstava na zaklade este matnejsich spomienok by aj bola... vdaka za tip, pozriem si to
ano, pozname (aspon ja urcite, beus tiez ) a planujeme (a dufam ze sa to aj podari) spravit sietovu verziu (klient-server) kde bude moct ovladat viacero ludi rozne useky a vzajomne si robit zle ak by si nam pomohol, budeme len a len happy
BMko, staviam vlakove cesty, v odbornej modrogumnej terminologii Inak su na tuto cinnost aj pocitacove simulatory - hry ako Gordikon, Multikon, Multi 1, 2 a 3. Pozna niekto? Plne verzie su k dispozicii na stranke pana autora www.softikon.wz.cz.
re emo, mosty: tymi rokmi som si nie az tak uplne isty, ale 82/83 sa este urcite jazdilo cez stary most. dokedy vsak uplne presne??? taktiez ti viem s istotou potvrdit, ze 84/85 sa uz jazdilo mostom hrdinov dukly, teda dnes pristavny. ale odkedy? skusim zistit, ale nic neslubujem. zislo by sa prekotit archiv niekde u modrych gum, najlepsie nejaky mostny obvod alebo tratovku.
Rozdiel medzi brzdovým valcom Š1000 a Š100 je hlavne v tom,že prvý je jednookruhový a druhý dvojokruhový.Ale inak by som fobustovi doporučil aby brzdový systém rekonštruoval na dvojokruhový.V mojich očiach je bezpečnosť nad historickú vernosť...
kvkv: nie, len kolajovy prejazd, jazdili tam len stare obojsmerne vozy, aj to len solo bez vlecnakov, vzhladovo velmi podobne 6mt. vyzbroj z hlavy neviem (?asi ganz?mozno?siemens)
emo viedenska elektricka jazdila po cestnej mostovke, urcite vsak nie v r.1948.
82/83 boli normalne vlaky do petrzalky a rusoviec, vedene lokomotivami csd
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
si
sranda by mohla byt ale aj obzriet si (v reali) aj tie starsie typy stavadiel ktore je mozne vidiet vyobrazene na strankacha ktore sa tiez este pouzivaju