Ked sa tu uz rozobera zvrhle, tak pridam jednu zvrhlost aj ja, ku vlnoplechom zvratenym s pomocnym solo vozidlom nezvratenej konstrukcie T3. Ved mozno by to konecne nebolo lenive na jazdu do kopca, ked by ju tlacila T3ka, zvacsi sa adhezia. No ale co dal. Adheziu sme vytuningovali, a kvoli lepsiemu pritlaku, a znizeniu vybracii asi na T3 vymenime plechy za vlnoplechy, bude to aj estetickejsie vyzerat. Popripade sa to po vyradeni bude dat vlnoplech pouzit na plot alebo ako ryzak na pranie. A cele to hybriddielko by som nazval FK3. Dufam ze to nikdo z PRASU sumperk necita
ADD: Dnes som sa nachadzal asi na 3 kroky od projekcnej budovy ZOS Zvolen a mal som sa 100 chuti ist opytat, ci vedia ako vyzera elektricka a ako to vobec funguje
ADD: Dnes som sa nachadzal asi na 3 kroky od projekcnej budovy ZOS Zvolen a mal som sa 100 chuti ist opytat, ci vedia ako vyzera elektricka a ako to vobec funguje
Spectre
Ešte čo sa týka tých jazdných stupňov, tak som to nemyslel tak, že pri brzde by tam shunty neboli, ale jednoducho sa vypínajú súčasne s pôsobením ZR. Pri jazde je v tej dobe, keď sa spínajú shunty zrýchľovač už premostený, takže ten samotný odpor tam na to nemá vplyv.