fobust:
a takto technicke zlepsenie skody1000mb, napriklad ju technologiou zvaru za studena skuplovat s inou skodou1000, to nie? to sa sice nerobilo, ale mohli by tym vzniknut pek(v)ne t(z)vary... alebo jej spravit rezerzovatelny motor. a take sa robilo, napriklad motorove vozy csd radu m120.4? to by bolo delo, podla potreby by si mal aj 4 spiatocky a 1 kvalt vpred s tazkym prevodom... alebo tu spiatocku pouzit na nejakynapr. navijak, alebo odmetac... blbost by to bola? mozno, ale snad mensia ako t3+k2.
a takto technicke zlepsenie skody1000mb, napriklad ju technologiou zvaru za studena skuplovat s inou skodou1000, to nie? to sa sice nerobilo, ale mohli by tym vzniknut pek(v)ne t(z)vary... alebo jej spravit rezerzovatelny motor. a take sa robilo, napriklad motorove vozy csd radu m120.4? to by bolo delo, podla potreby by si mal aj 4 spiatocky a 1 kvalt vpred s tazkym prevodom... alebo tu spiatocku pouzit na nejakynapr. navijak, alebo odmetac... blbost by to bola? mozno, ale snad mensia ako t3+k2.
Spectre
Samozrejme v tej dobe by sa nedala spraviť "on-chip" tramvaj, ale nebol by problém túto technológiu nasadiť. K akýmkoľvek vozidlám by bolo vhodné napr. niečo na spôsob decentralizovaného koordinovaného riadenia, ktoré by zabezpečilo, že keď sa nejaká časť odserie, nevykape celá električka.