Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #32247:

To je jasne aj mne, ale ked navolim prud povedzme 250 A, tak je to uz vecou ORka ako si to vyreguluje na zrychlovaci. Na T3 sa moze tocit uplne inou rychlostou ako na kachne. Tu ide o prud, nie konkretny jazdny stupen. Viem si predstavit problem pri rozjazdoch na nizkych prudoch, ked sa ti T3 vytoci skor, ako kachna, ale aj to by sa dalo spravit.
Reakcia na: Spectre #32248:

Cital. Ale aj ked som sa viezol v klasickej E2+c5, co radila spravne, bolo to citit. V tej zmiesanej suprave na U6 som sa nevozil, ale brat mi to velmi dobre popisal, ako to jazdi a najma "brzdi".
Reakcia na: S499.1023 #32247:
No a? Nepozeraj sa na to dopravák, ale všeobecne. Ty musíš zosúladiť u obidvoch vozov akceleráciu a z tohoto pohľadu je irelevantné ktorý má akú výzbroj. Pokiaľ by boli obidva šerble zrýchlovačové, tak by nebol problém vyrobiť mikroprocesorové riadenie (namiesto OR) a pokiaľ by to bolo spravené takto a bolo by to dobre odladené, bola by pravdepodobnosť, že to bude spolu úspešne jazdiť.

Zrejme oveľa horšie, ale určite by to išlo aj so súčasným elektronickým OR. Veď pedálom volíš jazdný stupeň - prúd, teda defacto aj akceleráciu a nezaujíma ťa, prečo má kachna stupňov X a T3 stupňov Y. Samozrejme, rozdiel medzi kachnou a T3 je práve kvôli vozidlu ako takému, ale ak by sa to OR správalo čo i len trochu inteligentne, určite by sa dal zabezpečiť súbeh kachny a T3 bez ohľadu na počet stupňov v zrýchľovači (s tým, že pri takomto prevedení by bolo nutné z kachny zrušiť posledný stupeň jazdy, čiže tlačítko maximálneho rozjazdu, alebo prípadne túto vymoženosť integrovať do T3)
Reakcia na: fobust #32244:
Najviac to trhá jednej veci, čo som písal - asi si nečítal môj príspevok úplne kompletne.
Reakcia na: Spectre #32243:
A také detaily, že K2 má 99 rozjazdových stupňov a 198 brzdovýchm zatiaľ čo T3 má 75 rozjazdových a 99 brzdových???
Reakcia na: Esicko #32245:
Zbehni na Obchodnú, tam je interenetových kaviarní plno.
si, dakujem, take moznosti nemam.
Reakcia na: Spectre #32243:

No tak na tych 75 jazdnych stupnov zrychlovaca sa Düwag nechyta a pri rozjazde a EDB citelne "trha". Je to lepise ako dvojosacik 38, ale stale to nie je plynule.
Reakcia na: fobust #32241:
Realita je taka, ze by sa to samozrejme pravdepodobne dalo, ale bolo by nutné T3ku dostatočne zlenivieť, aby neťahala, alebo netlačila (podľa umiestnenia v súprave) do tej kachny.

Inak samozrejme vyriešiť by sa to určite dalo. Najjednoduchšie nastavením ORka na T3ke tak, aby zlenivela na úroveň kachny. Či by sa to dalo zapojiť bez úprav kabeláže, alebo dodatočných vylepšení, to ti nepoviem.

Teraz mi napadlo podivuhodné viedenské zapojenie tých starých šrotov jazdiacich na U6ke spolu s novou tramvajou v strede. Je to dosť šialené a hlavne rozjazdy a brzdenia to má dosť nerovnomerné (dvojosák rules). Totiž vždy to odradí tri štyri stupne, malá pauza, ďaľšie tri-štyri stupne, pauza. Toto robia aj niektoré šerble ktoré im jazdia ako tramvaje (tie klasické úzke jednosmerné typy). Neviem ako to majú urobené, ale keby tam dali obvod, ktorý by tie stupne hádzal plynule, tak by to bolo podľa môjho názoru pohodlnosťou na úrovni zrýchľovača.
Reakcia na: tr3mp #32238:

No tak ja som tu tisicku moc neterorizoval, dala mi pekne 120 (teda aspon to tvrdil rchlomer, skutocna rychlost bola asi ina). Na to ze to je 38 rocna sunka s litrovym motorom sa to prezit dalo. Keby nekoncila dialnica, tak by mozno dalo aj tych 125 co ma v technicaku. ?
Reakcia na: bigmac #32237:

To som rad, lebo rozculovanie skodi zdraviu. Vies, mam tu kopec inych veci a priznavam ze niekedy tresnem sprostost. No co uz, nobody is perfect. A pokial viem, tak si myslienku K2 + T3 sam velmi obhajoval. Alebo si to mylim? ?
Reakcia na: Esicko #32239:
zober si notebook alebo ine zariadenie majuce wifi, a na misikovej mam AP fungujuce zaroven aj ako hotspot, pripoji ta zdarma... 😃
Chalani, kde je niekde v blizkosti dolnej tretiny ulice Palisady nejaka (cenovo) dobra internetova kaviaren? Vopred dakujem za info.
Reakcia na: fobust #32236:
Ja som testoval 28 ročnú Ladu 1500 na Moste Lafranconi, dalo mi to niečo tesne nad 160 km/h. Dalo by sa aj viac - podľa otáčok motora, ale už mi končila rovinka - odbočoval som na Einsteinovu a na ten nadjazd som si v takej rýchlosti netrúfol ... Aj keď musím priznať, že hluk v aute bol podobný štartu lietadla ?
fobust: ja som uplne kludny a voci tvojim vylevom az obzvlast apaticky. len ma trosku mrzi, ze clovek tvojho rozhladu dokaze taketo momotiny vziat do uvahy
Reakcia na: fobust #32234:

A aj keby sa to na 180 rozbehlo, mam vazne obavy ze by sa to v tej rychlosti nevykotilo aj na rovine.
Reakcia na: fobust #32234:
nepovedal podmienky, teda polomer obluku a jeho klopenie, takze ciste teoreticky, da sa 😃
Reakcia na: S499.1023 #32233:

No tak 180 to neda. ?
Reakcia na: fobust #32231:
Uspokoj sa s čím chceš. Choď so svojou tisíckou 180 do zákruty, neuspokojím sa s argumentom že sa to nedá ? .
Reakcia na: galiyosha #32218:
To si teda pletieš dosť zásadne. Prvý prototyp s výzbrojou AEG (modrý) hrdzavel ešte pred mesiacom v areáli Škody Ostrov, prototyp 22TrAC asi ťažkou bude niekde hrdzavieť, keď bol len nedávno dokončený.
Realizovať dvojmotorovú asynchrónnu výzbroj je podstatne zložitejšie ako u jednosmerných motorov, ktoré si sami tvoria elektrický diferenciál. Takže pokiaľ by sa nejaké 22Tr do BA kupovali, tak buď 22Tr s jednosmernými motormi alebo 22TrAC s jedným asynchrónnym motorom. Je viac než isté, že by nikto pre BA na odber jednoho trolejbusu ročne po dobu piatich rokov nevyvíjal dvojmotorový asynchrón.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.