Nebudem s Tebou ďalej diskutovať o tejto problematike, pretože by som nutne skĺzol k oplzlosti a bolo by mi zase nadávané, že som sprosťák. Takže dobre, spriahaj si podľa vlastného uváženia vlnitopleché káčery s SU-čkami.
Prečo postaviť človeka? Prečo si rovno nevytiahnuť štatistiku z palubákov? Majú ich predsa všetky vozidlá, nie? Monitorujú aj otváranie a zatváranie dverí, nie?
re fobust, spriahanie t3+k2:
treba ti zas vulgarne vynadat do niecoho: to mas od koho t ieto pateorie? aky rovnaky radic? ake zosuladenie vyzbroje? ty rura plynovodna a ten tvoj povodny nick (turbo) to nebol nahodou preklep (TRUBO)?
takmer vsetky zastavky by mali byt na znamenie minimalne po 20:00 alebo 21:00 a pred 6:00; pokial mas na treti zastavky na znamenie 2, tak ti to jasne ze narobi bordel ako pises, ale ked ich tam mas 15, tak sa ti (ne)zastavenie troska statisticky rozlozi...
Samozrejme som to myslel tak, ze by ten kacer a T3 presli minimalne celkovou opravou pred tym nez sa daju do supravy, aby mali dobre predpoklady k spolupraci. Nastavit vyzbroj je mozne, a neberiem argumenty "proste to nejde". ? A v Düwagu nevolis jazdny stupen, ale tak isto ako na kachne alebo T3 prud. A ono ti to same hadze jazdne / brzdne stupne, iba s tym rozdielom, ze ich citis, ale na zrychlovaci nie. Dalsi rozdiel je ten, ze tam mozes drzat aj trvale zaradeny odpor. Ale tym to konci. Nevidim realny dovod preco by to nemohlo fungovat. Radic maju oba vozy rovnake, staci zladit vyzbroj Tr37 s UA12, ci ako sa ta kacicova oznacuje.
Idealne spravit obe trate. Tu nabrezu tak, aby mohla sluzit ako vytah k zrychlenej elektricke, ktorej by sa zrusilo par zastavok. Ja viem, len by to chcelo peniaze a volu. A este peniaze...
Jednomotorova 22 TrAC je tusim len v jednom jedinom prototype, ktory hrdzavie v areali Skody Ostrov. Neviem, ci dokonca este nemal vyzbroj AEG, ale to si mozno pletiem s nejakym inym prototypom... Kazdopadne nevidim dovod, preco by aj 22 TrAC nemohla byt dvojmotorova. 25 Tr, ak sa nemylim, nie je dvojmotorova len preto, lebo tam hnanie na druhu napravu proste nie je kam dat...
Re #32215 J: No myslim, ze vetranie na zastavkach je urcite lepsie, ako ked vodic ide s dvojminutovym naskokom (ako dnes na a-97, odchod podla grafikonu 22.37 od EU smer Vysehradska) a ja mam moznost cakat aspon 20 minut na dalsi spoj. (Alebo sa prejst a prist s 2 prestupmi domov so stastim o par minut skor...)
Len sa vrátim, že 21Tr prišla asynchrónna a tak zrejme aj 22Tr by prišla AC s jedným motorom, jednou hnanou nápravou a trvalým výkonom motoru 240kW.
A skôr ako cez slávičie a Mudroňku by mohli spraviť trať po nábreží k ASMN a spojiť to s 202. Myslím si, že by vznikla vyťažená linka. ?
Ja si myslím, že zastávky na znamenie by sa mali robiť pomocou prieskumov tak ako doteraz. Postaviť na zastávku človeka, ktorý bude zapisovať či reálne niekto z voza vystúpil alebo nastúpil, potom to spriemerovať a určiť hranicu, pri ktorej by sa zastávka premenila na zastávku na znamenie. Napríklad ak 50% zastavení vozidiel bolo zbytočných, tak ju spraviť na znamenie.
Len takéto zastávky sú potom zdrojom meškaní alebo náskokov. Typický príklad je L198, ktorej ak sa stane, že aj na Malom Draždiaku aj na Dostihovej dráhe niekto zacengá či kývne nabere meškanie oproti vozu ktorý nemusí zastaviť už dve minúty. A potom sprav dobrú chronometráž. Buď ti niektoré vozy budú meškať alebo jazdiť s náskokom. A vetranie na zastávke s cieľom vyrovnať náskok tiež nie je riešenie. Takže do hromadného menenia zastávok stálych na zastávky na znamenie by som sa skôr nepúšťal.
Vydím, že aj ty máš problém prejsť 200m zo ŽST Vinohrady do vozovne. Okrem iného ak si si nevšimol, tak pri zastávke Nový záhon stavajú administartívnu budovu. Zrejme tam budú pracovať aj nejaký ľudia. Na Peknú cestu by to mali 600m a na Nový záhon 450.
Tak nie Herliansku ale Pri jazere. Alebo jednoducho tie zastávky sú od seba 300m a tak by bolo ideálne postaviť namiesto nich jednu medzi ne.
Re #32162 S499.1023: Jasné a tých zvyšných 5sekúnd ti vytvorí stratu na brzdenie s 50 a rozbeh na 50 ?
Re #32172 S499.1023: Veľmi dobre si pamätám tvoj výrok o tom, ako dopraváci majú tendenciu robiť si zastávky a linky sami pre seba.
Jasné a tí policajti a záhradkári zaplnia za celý deň možno tak 1/3 električky.
123: Môj kamarát takto pokutu dostal po prvýkrát v živote, presne ako vy zabudol, že už má neplatnú električenku a požiadal o odpustenie z titulu, že zabudol, že mu už neplatí. A oni mu ju odpustili. Písal priamo Zacharovi.
Lenže ak sú všetky zastávky na znamenie, tak to práve nemôžu zrušiť, lebo na niektorých zastávkach stojí veľa liniek a neviem si predstaviť, ako by všetci stíhali pozerať, či ide práve tá ich linka. Ono by sa to dalo zrušiť len keby boli na znamenie len zastávky jednej linky.
hmm hlavne ze v BA uz ani nemusis mavat rukou aby ti zastavili, staci byt na zastavke... (teda aj ked tam spi neaky bezdak, vodic by tam mal zastavit) toto by bolo treba tiez zmenit opat na to mavanie...
Doplním niečo k tomu,prečo pokladám vlakokilometre za ešte zvrhlejšiu jednotku merania výkonov ako vozokilometre-tým pádom by okamžite všetko jazdilo v sólach.Jediný rozumný spôsob je objednať si x miestokilometrov a súčasne y vozokilometrov,aby bol zachovaný komfort.
No, tých pár by sa dalo prežiť.
"Jedine, že by to zoškrtali nejako radikálne ale toho sa nebojím." - ja sa veru práve toho bojím, že sa nájde nejaká "múdra" hlava, ktorá zruší polovicu zastávok a bude sa búchať do pŕs, že sa zvýšila cestovná rýchlosť o nejakú mizivú hodnotu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek
"Jedine, že by to zoškrtali nejako radikálne ale toho sa nebojím." - ja sa veru práve toho bojím, že sa nájde nejaká "múdra" hlava, ktorá zruší polovicu zastávok a bude sa búchať do pŕs, že sa zvýšila cestovná rýchlosť o nejakú mizivú hodnotu.