To ako chceš povedať, že jednomotorová Š25Tr s pomocným dieselagregátom, ktorá má výkon elektromotora nejakých 280kW trvale a cez 500 kW hodinovo, by tam nevyliezla alebo čo?
Nie, nemyslím, že by stanovisko dráhového úradu bolo odporúčacím, zamietavým a iným, myslím si, že by tak či tak vôbec nebolo brané do úvahy. Viem totiž, ako prebieha zákonodarný proces na Slovensku v realite.
A ty vieš niečo o zákonodárnom procese? A čo takto pripomienkové konanie? Nemyslíš, že stanovisko dráhového úradu by bolo pri novele tohto zákona dosť silné na to, aby sa stalo odporúčacím a zamietavým. Teda ak by bolo také, aké som uviedol v príspevku #32039 . Avšak nemôžem vedieť aké by bolo stanovisko dráhového úradu.
Niekedy tento týždeň sa po 44 rokoch vrátila električka do ulíc Atén. Bol o tom príspevok na TA3 v športe. Hádam to bude aj v raňajších vysielacích blokoch, tak si kuknite.
galiyosha, andy: Tak už asi vieme čo bude jazdiť na DD.
Skôr by ma zaujímal jednak to rozdelenie kilometrov na jednotlivé trakcie (vozokm v električke je podstatne drahší ako v autobuse ale miestokm zase najlacnejší) a taktiež to, prečo neporovnávajú s nejakým iným mestom - napríklad Ostravou, Prešovom, Plzňou. Sú aj mestá, ktoré na km dostávajú podstatne menej ako Bratislava a napriek tomu kvalita dopravy je neporovnateľne vyššia.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023