čo ja viem ,napríklad taký výraz "vyprázdňovací čas križovatky" Ti niečo hovorí?
V Budapešti tiež jazdia anakondodupláky len na 4/6 a nie niekde uličkami.
Predpisy o cestnej premávke sú jednou z vecí, ktoré si každý štát rieši sám - už len z takého prozaického dôvodu, že neviem, ako by si donútil Nemcov, aby si diaľničné tabule zmenili z modrých na zelené. Takže EU nám v tomto nepomôže, treba lobbovať v parlamente. No a 3xT3 by som v meste rozhodne nechcel - to by totiž bolo na úkor intervalov.
Myslim ze ked sme uz v EU, tak by sa to mohlo zjednotit na najvacsiu pouzitu hodnotu. Neviem kolko to je, ak je to 60 metorv, tak nech je to 60 metorv. A vsade! ?
A ono to metro jazdí po ceste? Ja som myslel, že po vlastnom telese. Inak, samozrejme, v každej krajine sú iné zákony, v Nemecku jazdia 45 m súpravy, v Maďarsku aj 60. U nás je proste 40.
Richard ma asi pravdu ale este stale nerozumiem KT8 preco sa v Bratislave neprehanaju, je to fakt nemoznostou zuzit podvozky pod klbom alebo nemoznostou DPB ???
treba si len kuknut zakon u uvidis ze je to blbost, na uzemi hl. m. SR Bratislavy mas kopu priecesti a nie vsetky so zavorami a to uz nikomu nevadi ze tam 1-2 km dlhe vlaky ? ? ? ? ? ?
Asi fakt maju inde zakony ked inde jazdia urcite viac ako 40 m dlhe vozy, chod kuknut do Budapesti a natrafis na eliny mozno aj 80 metrov dlhe....................................... ? ? ? ? ?
A na planovanej rychlodrahe ak budu supravy dlhe ako 2xT3 tak sa nic nevyriesi, alebo budu musiet 30s intervali ? ? ? ?Opat narazam na dlhe supravy napr. prazske metro 5x vozen 81-71 - suprava ma urcite viac ? ? ? ? ?
Sorry, ale potom v každej krajine, kde majú metro je asi iný zákon pretoze metro tiez jazdi po povrchu na niektorich usekoch /Vieden/ a 5 voznove supravy su urcite dlhsie ako tie 3xT3 ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
neviem čo mzslíš pod pojmom "dávno-pradávno" ale pár rokov dozadu som s trojíčkami chodil z intráku na Jedlíkovej k TU ... ale len na R4 chodili inak nikde
Bože môj, zase tu budem za agresívneho mamľasa, ale keď už píšeš takéto jednoznačné odsudky, ako "nevedia zapojiť električky do trojíc", tak si láskavo najprv preštuduj základné veci, ako napríklad Zákon o premávke na pozemných komunikáciách, kde sa dočítaš, že najväčšia povolená dĺžka súpravy je 40 metrov, zatiaľ čo súprava 3xT3 alebo 3xT6 by mala 45 metrov. Inak Ťa môžem ubezpečiť, že spojiť električky do trojíc vedia a že so súpravou 3xT6 aj 4xT3 som jazdil. Košice získlai výnimku na prevádzku súprav 3xT3 na základe toho, že povedali policajtom (resp. vtedy ešte súdruhom príslušníkom), že to bude jazdiť len po rýchlodráhe.
A koľko, prosím pekne, stojí dnes električka zo skrachovaného ČKD? Lebo to asi nevie a nemôže vedieť nikto, keď sa už nevyrábajú.
Ale, J, netrep sprostosti. Nemyslím teraz ohľadom zapojenia výzbroje. Áno, je použitá výzbroj 2xTV8, ale to je pre kachnu štandard. Ale o tom, ako to funguje v ÚD, nemáš ani šajnu. ÚD majú svoj plán práce, stredné a veľké prehliadky vozidiel a 7085 sa robila len tak, keď zvýšil čas.
Autobus B831 sa nachádza v Technickom múzeu Brna a jazdí. Ďalšie tri kusy prestavané na trolejbusy jazdia pod označením 17Tr v Ostrave. Všetkými som sa viezol, ani jeden nemá nízku podlahu. Takže zdroj má niekde chybu ? .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
V Budapešti tiež jazdia anakondodupláky len na 4/6 a nie niekde uličkami.