Teda, pani a damy, stale to este nemozem rozdychat. Vcera som mal cas asi 3 hodiny pri cakani na vlak v Kosiciach. Tak som to vyuzil, kupil zopar listkov a isiel sa povozit MHD.
Kedysi, pred 15 rokmi som v KE vstupil do spolku promovanych po ukonceni studia na TU KE. Namiesto toho, aby som ako kazdy poriadny student vymetal diskoteky a bary, mal som ako konicka elektricky. Postupne som sa dostal do stavu, ze som velmi doverne poznal vsetky trate, techniku, ...
Vcera som zazil sok. Tu, v Bratislave, mame oproti KE uplne idealne trate, co sa udrzby trati. V KE to vyzera, ze za tych 15 rokov sa nerobila ziadna udrzba kolaji. Vlnkovitost v kazdej zatacke, hrbole, kriva trat, maximalna rychlost tak 40 km/hod, pri vyssich by asi vozy vyleteli v kazdom obluku ... Takyto stav, ako napr. pri Sportovej hale (teraz sa to vola tusim Stara radnica), pri Krajskom sude, ... vlastne vsade. Myslik, ze kosicania mozu byt radi, ze im elektricky vobec premavaju. Moze mi niekto znaly terajsich pomerov v DPMK vysvetlit, ako bolo mozne dostat elektrickovu dopravu do takehoto stavu ?
Uff, sorry za dlhy prispevok, ale musel som si "vyliat srdce"
V.
Ja som bol X krat "vyhadzovat" babenku na vlak na Hl.stanicu , dokonca som isiel s nou aj do vlaku a tam som sedel az do odchodu vlaku a robilo to kopec ludi a ani raz nik nepytal ziadnu peronku ani listok. Babku zase chodime odprevadzat na Vinohrady a tiez nik nepyta peronku. Napokon som si nevsimol ziadny napis ci upozornenie ze je peronka NUTNA pre vstup na peron stanice ?
No ja viem, čo je v prvom a čo v druhom pásme. Lenže Ty si predčasom rozoberal so si-čkom, či je spravodlivé, že Petržalka je celá v 1.TP a napríklad Dolné hony, ktoré nie sú od centra vzdialené viac ako juh Petržalky sa nachádzajú v 2. TP. Následne, ak si dobre spomínam, ste dospeli k záveru, že všetko, čo je súčasťou mesta, by malo byť rovnocenne v 1. TP. S tým aj súhlasím. A teda, keďže DNV, Jarovce, Rusovce, Čunovo atp. sú súčasťou Bratislavy, mali by byť v 1. TP.
Re #31761 J: Linkové vedenie, ktoré som potom ja nazval "dogmou", navrhol, ak sa nemýlim, tr3mp.
Re #31776 J: Náklady na prepravu jedného cestujúceho z Budatínskej sú zásadne iné ako na prepravu jedného cestujúceho z Mlynarovičovej. Tak čo? Zaplatíš si nabudúce z princípu električenku na 2 pásma, há?
Tebou menované sú všetko mestské časti - Vajnory (Bratislava III), Devínska Nová Ves, Lamač, Záhorská Bystrica (Bratislava IV) a Čunovo, Jarovce, Rusovce (Bratislava V). Samostatné obce sú iba Čierna Voda a Chorvátsky Grob. Mimo územie Bratislavy teda premáva iba jediná linka - 53.
Hlavné, že ste boli dvaja, by ste mohli sa vyhovoriť na to pomáhanie...
Včera som šiel v jednom EC v Rakúsku a začal som rozmýšľať o WC. Tak pozerám, že či je obsadené, vo vozni boli vedľa seba dve kontrolky. Svietila len jedna, takže som nevedel, či mám ísť alebo nemám. Tak som chvíľu počkal, a nakoniec keď tam niekto predomnou šiel, som zistil, že jedna kontrolka je zelená a druhá červená. No tak som potom teda išiel. Sranda však bola, keď som vyšiel. Normálne som zavrel dvere, sadol som si na miesto a po chvíli začali všeljak tie dve kontrolky blikať. Asi na dverách nedoliehal dáky kontakt. Dúfam, že si tam niekto nemyslel, že je to indikácia zabudnutého spláchnutia.
Lenže prečo ja za hodinu denne po celom prvom pásme zaplatím menej ako ten kto ide dva krát denne z Ríbezľovej na Priekopnícku ak náklady na mňa sú 10x vyššie?
ja sa na stanici v BA vyberiem na nastupiste s uplnym kludom, mam predsa elektricenku s BID
Re #31756 Andy: hehe, to mi pripomina este situaciu volakedy davno, ked teta na WC na hlavnej stanici vyberala "vstupne" za pouzitie WC, a s Beusom sme boli lenivy jej neake drobne nechat, tak sme ozreli na tabulu odjazdov vlakov a zasli sme si ulavit do jedneho vozna ICcka (malo odchod o 10 minut, takze sme v pohode stihali; vozne mali chemicke WC ci ako sa tomu nadava, takze trat sme neznecistili a mali sme to zdarma )
Podľa mňa aj Lamač, aj Devín, aj Biskupice patria do prvého pásma. Ako k tomu prídu obyvatelia týchto štvrtí, aby platili viac? Však bývajú v Bratislave. V druhom pásme možu byť tak Chorvátsky Grob a Marianka.
No napríklad od Hodžovho by ten Lamač bol bližšie ako časť Petržalky. To už je spravodlivejší systém ako násilné oddelenie určitých mestských častí bez jednoznačnej definíce, že ako sa k tomu došlo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
V.
Kedysi, pred 15 rokmi som v KE vstupil do spolku promovanych po ukonceni studia na TU KE. Namiesto toho, aby som ako kazdy poriadny student vymetal diskoteky a bary, mal som ako konicka elektricky. Postupne som sa dostal do stavu, ze som velmi doverne poznal vsetky trate, techniku, ...
Vcera som zazil sok. Tu, v Bratislave, mame oproti KE uplne idealne trate, co sa udrzby trati. V KE to vyzera, ze za tych 15 rokov sa nerobila ziadna udrzba kolaji. Vlnkovitost v kazdej zatacke, hrbole, kriva trat, maximalna rychlost tak 40 km/hod, pri vyssich by asi vozy vyleteli v kazdom obluku ... Takyto stav, ako napr. pri Sportovej hale (teraz sa to vola tusim Stara radnica), pri Krajskom sude, ... vlastne vsade. Myslik, ze kosicania mozu byt radi, ze im elektricky vobec premavaju. Moze mi niekto znaly terajsich pomerov v DPMK vysvetlit, ako bolo mozne dostat elektrickovu dopravu do takehoto stavu ?
Uff, sorry za dlhy prispevok, ale musel som si "vyliat srdce"
V.