Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
na autosalone NITRA pravdepodobne bude k zhliadnutiu SOR X7.5, o ktorom som nedavno pisal - biely, klima, displaye. Zaujimave je, ze skoro celu pravu stranu tvoria dvere...
Kokos, vcera (21.9.) som videl na linke cislo 5 voz 7063 !!! Ine kafe... Iny pohlad... 😉 Ale mne sa na 5 a 1 K2ky vzdy pacili ! 😉
COLOR Sak...snad inokedy, ked budem vedet, kto si :-)))
no ja byt na mieste tych robotnikov a narazim nahodou na neaky kabel, ak ho nemam zakresleny v plane (kazdy kabel ktory niekde vedie ma byt nakresleny, druha vec je ako sa to dodrziava..) tak ho tiez s kludnym svedomim urvem, sak dnes sa uz v zemi nachadza tolko odpadu (starych kablov nevynimajuc) ze ak by som to mal vsetko obchadzat... a okrem toho, ked niekde ryjes abgrom tak to ani nevidis...
Karosa 319 je po GO, 311 je perfektne udrziavana od jej dodania v r.1990. Ona totiz ta 311 ma plosinu pre invalidov. A okrem toho mala ako prva digitalne displeje (uz ich zase nema), ako prva mala elektronicke oznacovace listkov a aj zvukove hlasenie zastavok. A kedze sa pomerne casto vyuzivala na rozne vozickarske aj medzimestske podujatia, ma aj zaclonky (!) a rozne podobne prijemne drobnosti.
to neviem, je to na stranke mojej skoly www.vazka.sk stranka aktuality
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHA

A to sa im ako podarilo?
KOKOS! NEVIEM CI TO TU UZ BOLO ALE 13. VRAJ ROBOTNICI NA TRATI NA RADLINSKEHO PREREZALI OMYLOM OPTICKY KABEL!!! KOK**I
Papyr: Karosa už kloubové nízkopodlažní Citybusy
vyrábí, někdy v Listopadu (11 měsíc), k nám do Prahy
přijdou 3 na zkoušku. A od příštího roku počítám s
dodávkami 15-25 těchto kloubových nízkopodlažních
autobusů. Ale ta cena je dost přemrštěná, jen za 1
autobus dá DP. hl. m. Prahy asi něco málo přes
10 milionů Kč, takže asi 12 milionů Sk
Ak sa mi niekto dovolal do odkazovej sxranky, nech laskavo radsej napise SMS, mama dost nizky kredit...
pan Papyr k tej Karose/am v PO,viete mna by zaujimalo ci su rekonstruovane alebo po GO alebo ci su v povodnom stave a ich dobry stav je vysledkom vynikajucej udrzby.Pytam sa Vas to preto lebo v KE mame takisto Karosy (asi3-4ks.) vo vynikajucom stave ale tieto Karosy su po GO.Pricom v ramci tejto GO boli uvedene do stavu v akom boli dodane az na detaily ako napr.nove madla,ina farba madiel a drzadiel a modernizacia systemu otvarania dvery (teraz tam mozete stlacit to tlacitko a tie dvere sa Vam otvoria).
Pred casom som pisal na dispecera ze 6276 je nepojazdna ale vcera som ju videl na 201. A SAS je vypravovana aj na 11...
Co sa to robi s vypravcami? Skoro vsetky linky su zmesou roznych typov vozidie...
Bon-cu: ja som fotil tu 1918, ktorej vodic si odbehol nakupit... co si ku mne nepribehol?
Pan doktor, ked chcete vidiet na Slovensku perfektnu Karosu (a to je prosim pekne z roku 1991!) tak nech sa paci do Presova a pozriet si vozidlo c. 319. To je vskutku nasa pycha. Ale aj vozidla 320, 321 nie su zle. Len 318-ka ma nieco s motorom. To su Karosy b741. Z kratkych Karos velmi vrelo doporucujem b732 ev.c. 311. Ta vyzera a jazdi ako v den, ked ju vyrobili. A vyrobili ju v r. 1990.

(Jedna vasa FN sa s druhou FN nema rada a jedneho dna to doslo vraj az tak daleko, ze ked na jednej vypadlo CT, tak namiesto do tej druhej poslali pacienta na CT do Presova. Odpocute z rozhovoru kosickych mediciek, ktore praxovali u nas v Motole. Ale o tom by sme sa mohli pozhovarat sukromne, ak chcete, myslim, ze to ludi na tomto fore nebavi.)
Kockac, mal si narast nizsi :-))

a vobec, neak posledny tyzden blbnu maily co mi chodia z diskusneho fora, neviem ci to len mne, ale chodia uplne rozhadzane oproti diskusnemu foru a niekedy aj s vyse 24-hodinovym oneskorenim...
Ale teraz vazne pan Vladimir mozete mi objasnit kedy pan Richard V. fotil fotky s kosic do fotogalerie?Viete napr.Ikarus s reklamou "Saris" som naposledy videl zhruba pred 2 rokmi.
Ako to myslite ze v Karose 731/2 mate male pohodlie pri stati.Ved v kazdom autobuse stojime (alebo sedime) a nemyslim si ze v Karosach je statie niecim odlisne.
Doktor: Nemyslim, ze je to len v Prahe. S Kosicami velke skusenosti nemam, ale napriklad v Brne alebo v niektorych SADkach sa stretavam (t.j. nie "su tam aj take", ale "zvacsa su tam take") s Karosami v, hm, prinajhorsom stave zodpovedajucom ich veku. Prazske su sice fakt (na Karosy) velmi dobre, ale v tychto rozbitych bohuzial jednoznacne vedie Bratislava (a najma vozovna Krasnany).
A okrem toho mam voci Karosam (B731/2) vytky kvoli nedostatocnemu pohodliu, ked stojim.

PS: Nazory vyjadrene v tomto prispevku su _ciste_ moje sukromne a mozu byt ovplyvnene aj tym, ze z 95% jazdim na autobusovych linkach obsluhovanych 1. a 3. kolonou.
Skoro som zabudol:Vsimli ste si ze na chat-e uz nie su tie spinave politicke narazky?

Frank:Laskavo vylievajte svoje bolave srdce na DPB alebo u nas na patologii (my so srdciami pracujeme neustale) ale nestazujte sa tu!Kontaktujte DPB a.s..
Papyr:
Vazne!Mame vsetko ine,suhlasim.Ale poviem ti ze na slovensku som este nevidel Karosu ktora by nebola srotom.A nie je to udrzbou.Totiz v ramci toho ze u nas v KE je vsetko ine sa starame o autobusy a nie o elektricky.Ale ta karosa...Ja by som ju neobhajoval okrem Ax (Praha) Karos.Inac ako si to myslel s tou Fakultnou Nemocnicou?Deju sa tam cudne veci netvrdim ale to ze je ina ako ostatne nemocnice je prehnane.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.