Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: galiyosha #31065:
Keď budeme uvažovať pri výbere vozidla "stav našich tratí" tak to znamená, že sme sa s tým stavom zmierili a v tom prípade môžeme tie električky v BA zrušiť úplne... inak šírka uličky v portáloch nie je pre výmenu cestujúcich veľmi rozhodujúca, každý diel môže mať predsa svoje dvere a substrát nebude mať dôvod sa potálom prepchávať. Ale inak - dobrý argument proti 1000 mm ? .
Reakcia na: J #31057:
A ono tej tvrdej sedačke v tom Düwagu niečo chýba? A prečo by nebolo treba nástupnú hranu na úrovni chodníka? To sú argumenty ako z DPB, tam tiež pred pár rokmi hlásali, že NP vozidlá netreba. A za boľševika dokonca presadzovali, že menej mobilní majú zosť doma a neukazovať sa medzi ľuďmi.
DPB premrhal takých peňazí, že dva-tri ULFy ročne by sa v tom úplne stratili.
Ináč na Čiližskej už sú aj displeje pre výhybky. Nad označníkom výstupišťa je jeden a o dva stĺpy ďalej sú tri displeje nad sebou.
Reakcia na: Katarina #31064:
Treba sa pozrieť či je na tej zastávke označník. Ono totižto mám pocit, že je kvôli budovaniu kanalizácie zrušená.
Reakcia na: Sarko #31061:
Ako som napísal fobustovi, sú aj iný výrobcovia. Bratislava, ani Praha,... a iné mestá z vých. bloku nie sú také bohaté aby si mohli dovoliť kupovať ULF. Astra a Vektra úplne stačí. Oproti kachne a žehličke?!
Neviete niekto presnejsie info o oprave trate do Dubravky?
Budu opravovat usek Dolne Krcace - Damborskeho? ?
Reakcia na: fobust #31060:
A ULF na 1000 existuje? Pekná je, o to pokoj, no sú tu aj iné firmy s 100%NP elinou. Je to zbytočne drahé a namiesto 80mil za jeden kus dáš 100mil.
Reakcia na: galiyosha #31068:

Neberem to osobne, je to vseobecne konstatovanie reality. Vobec si ma neurazil. Mne moze kto chce povedat co chce, mozete mi aj jednu vrazit. Ak si niekto vazne mysli ze mi moze ublizit tak je na omyle. Mne je uz vvsetko jedno. A nemienim sa o tom bavit, dakujem. A so idiot a napisal by som este niec, ale nebudem vulgarny. Nie je to zhadzovanie sa, ale akceptovanie reality. Bohuzial. Opytaj sa ostatnych ludi, vsetci ti to potvrdia.
Reakcia na: fobust #31067:
Boze, kto zas hovori, ze si idiot? Preco si vsetko beries osobne? Ospravedlnujem sa, ak som ta urazil. Len sa mi ULF nezda prave vhodna volba pre Bratislavu vzhladom na nase podmienky...
Reakcia na: galiyosha #31066:

Dobre, dobre, som idiot. Este nieco?
Reakcia na: fobust #31060:
A este daco: Ked mas pocit, ze DPO-Inekon alebo Skoda by neboli ochotni investovat do vyvoja metroveho modelu, preco by to mal byt ochotny prave Siemens? ULF na metrovy rozchod vari existuje? To, ze nieco neexistuje, este neznamena, ze to existovat nemoze...
Reakcia na: fobust #31060:
Hm, neprotirecis si tak trochu? Na jednu stranu si proti metru a podobnym hlupostiam, lebo na to nemame, no na druhu stranu by si tu privital najdrahsiu elektricku na svete, ktora stoji snad o tretinu viac nez ktorakolvek ina nizkopodlazna elektricka. Jazdne vlastnosti si na nasich tratiach ani len nechcem predstavit, sirka ulicky v portaloch pri metrovom rozchode by bola tiez oslniva, takze vymena cestujucich by prebiehala jedna radost...

Nastastie ktosi hovoril, ze Siemens to pre nikoho ineho nez Vieden ani vyrabat nechce.
Vodic busu c. 91 sa vcera (23.6.) zrejme velmi ponahlal dobehnut svoje ani nie dvojminutove meskanie, ked nepokladal za potrebne cestou pod Novy most zastavit na zastavke MiU Rusovce (13.43 h) napriek tomu, ze tam stali 4 ludia... ?
Reakcia na: Max #31062:

Zasa si nemysli ze Combino je na tom ovela lepsie.
Reakcia na: fobust #31060:
Výnimočne súhlasím. Až na jeden detail, ako som mal možnosť sa na tramwaytagu dopočuť, miestni spomínali nejaké šialene vysoké náklady. Myslím, že niečo s údržbou, zrejme mysleli opotrebovávanie okolkov alebo čosi podobné. ?
Reakcia na: J #31057:
Nuž Combino si až príliš pošramotilo povesť s núteným hromadným odstavovaním vozidiel kvôli praskaniu rámov... Zdá sa, že Viedeň vie, čo robí.
Reakcia na: J #31057:

Ako chces donekonecna jazdit plesnivymi kachnami? Ja by som ULF bral, je to sice zvratena konstrukcia, ale je mi velmi sympaticka. Combino? No neviem, po skusenostiach s tymto vozidlom v inych mestach by som na to moc nesahal. ULF je uz overena konstrukcia, ktora dokazatelne funguje. Bez problemov by siel upravit na metrovy rozchod. Nemyslim si ze je to mrhanie peniazmi, kvalita nieco stoji. A preco by nebolo treba nastupnu harnu na urovni chodnika? Interier si mozes objednat aky len chces, ak by si na tom trval, tak ti tam namontuju aj repliky laminatovych sedadiel s kachny. A co je dnes lacne? Astra? Vsak ta na meter ani neexistuje a mam vazne obavy ze Skodovka alebo hocikto bude investovat milony iba do vyroby prototypu, ked sa este vobec nevie ci sa v BA vobec objavi. Ja by som bral ULF, rozhodne. Je to pekna moderna tramvaj, Combino by som tiez prezil, ale uz nie to povodne, ale s upravenym ramom, aby nepraskalo.
Reakcia na: S499.1023 #31048:

#vomit_S499.1023# ?
Reakcia na: fobust #31036:
ULF je podľa mňa neuveriteľné mrhanie peniazmi. Netreba nástupnú hranu presne na úrovni chodníka. Úplne by im stačilo aj nejaké Combino, či už to radšej nie. To by tie prachy mohli radšej vraziť napríklad do zatrolejovania časti mesta.
Áno je pekné ULF, má síce tvrdé sedačky ako tie ich Duwagy či čo to majú, ale príliš drahé.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.