Reakcia na: fobust #30928:
Však to je logické, aby toišlo z Viedne v nezávislej trakcii cez Marchegg, pre mňa za mňa aj s Herkulom v čele, v BAHL by sa to prepriahlo do elektriky a bolo by to. Ale tí debili modrogumní by určite boli schopní to prepriahať aj v DNV do laminátky, aby ušetrili 5,50 EUR. Že im niekde na zálohe či na posne celý deň vrčia mašiny, to ich neserie. Modrým gumám asi nikdy nedojde, že cestujúcich nezaujímajú ich obehy, vyrovnávky a podobné hovadiny, že cestujúci sa chcú VOZIŤ a sú ochotní (zatiaľ) za to PLATIŤ. To je ako keby som ja zákazníkovi odmietol predať receiver A a nútil mu receiver B, lebo ich mám práve na sklade viac...
ufo
A Siemens sa isto nevzdal, ved pre öbb pracuje na 1216 (189 v skrini Taurusa), ktora je robena hlavne na trate ZSR a CD. PRve budu vyrobene v 2006, cize este pred 380CD.