Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jenki #30917:

Vsak vela by ich nebolo treba. Staci 5 ks. Mozno by aj Skodovka vyrobila, ale to by musel niekto zaplatit... Ale aj tak je to iba taka idea... Mozno rakusky drazny urad neschvali zasa bastardy, lebo budu nastvany ze sme my neschvalili Taurusa.
Reakcia na: Emo #30904:
samozrjme, ale vzdy je jeden preprah menej ako dva, a odpada este vyhliadkova jazda po BA.
Toto bude mimo tému, ale rozumiete tomu? Citujem z článku http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1646238
"ZLATÉ PIESKY
Otváracie hodiny: do 29. 8.: po - ne: 9.00 - 18.00
Vstupné: dospelí 35 Sk; deti do 10 rokov 20 Sk; 10-vstupový lístok 380 Sk (dospelí) a 290 Sk (do 10 rokov)"
To znamená, že za jeden vstup zaplatím 35 Sk, ale keď budem otravovať viackrát a zaplatím vopred, bude ma jeden vstup stáť 38 Sk??? Alebo mi niečo uniká? ?
Reakcia na: fobust #30916:
dost pochybuju, že by se ČD nebo DB chtělo Bastrady prodávat. Jinak Bastard je schválen v Německu, v Rakousku ne; pro totální podobnost obou železničních zpráv by ale asi nebyl problém to udělat.
Reakcia na: S499.1023 #30891:

A co keby ZSSK nakupila par bastardov 371? Tie mozu do Rakuska?
Reakcia na: pista #30895:

Mam voci tomu iste vyhrady, ale ked som si precital KTO to pisal, tak mi je to jasne...
Kde konkretne bude oprava trol. vedenia prebiehat?
http://imhd.sk/ba/?#Novinka-1746
Vraj v najblizsich rokoch zacnu budovat rychlodraznu elinu cez nam. SNP:
http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1646168
V "najblizsich rokoch" sa toho uz malo v BA stavat ... ? ? ?
Reakcia na: Esicko #30900:
Do Břeclavi Taurus na cewzhraničnú dohodu može, tam sú KO 275 Hz, tie neruší. Ale za Břeclav přednádraží nesmie.
#30910 Matthias, #30894 ufo: Prezentačná jazda je niečo diametrálne odlišného než pravidelná prevádzka. Tam, takisto ako pri jazde rýchlosťou 223 km/h z Břeclavi do Vranovíc, sa ide na mimoriadne rozkazy, depeše, na telefonické zabezpečenie, v medzistaničnom úseku, so strážením priecestí.
Buďte si istí, že ani slovenský, ani český dráhový úrad nepodporujú monopolistov, proste si robia svoju robotu. Mašiny normy neplnia a keď jeden z hlavných konštruktérov Siemensu povie, že s Taurusom, 185 a 189 sa ani nebudú zatiaľ snažiťzískať povolenie k prevádzke, lebo to rušenie nedokážu odstrániť, tak to asi nehovorí s radostným pocitom.
#30903 Matthias: Shuntovanie v zabezpečováckom slova zmysle je zaťaženie KO tak nízkou impedanciou (prakticky skrat), že vyhodnocovacie relé odpadne a indikuje ak prítomnosť vozidla v koľajovom obvode.
#30898 Martin Fundárek, #30901 Esíčko, #30902 Emo: Bobiny do Poľska (mimochodom s úchvatnými úpravami podľa poľských predpisov, ako sú prídavné svetlá, skrátený pluh a jeden zberač s medenou lištou) a do Čopu jazdia nie kvoli rušeniu KO pešingami ale, rovnako ako nejazdia do Maďarska esá, kvoli otmu, že dotyčným súdruhom, zvyknutým na svoju pokrokovú elektroniku, sa naše mašiny 2. generáciu, zdajú byť bars zložité:-). Poľskí súdruhovia sa síce obávajú, že by im to rušilo Samoczynny Hamulec Punktówy, ale žiadne meranie nepodnikli, pretože čo keby sa ukázalo, že neruší ? ?
#30894 ufo: Nejaké meranie na úseku ÚNS-BNM vobec nie je smeroplatné, pretože takéto merania trvajú pár týždňov a nie jednu odpoludňajšiu pauzu a okrem toho, na Slovensku to ani nemajú ako zmerať ? .
Reakcia na: ufo #30894:
Ved prave. Preto ma to zaujima. Ak Taurus tak strasne rusi zabez. zar. a nesmie jazdit dalej ako po Petrzalku, tak nechapem ako prebiehala jeho prezentacna jazda do Galanty. ? Z toho, co som si tu precital... Zrejme frcal ako kolajnicovy fantom.
Reakcia na: Esicko #30900:
Dnes je nielen Esicko day v dobrom zmysle slova, ale aj jubilejný 30.900-stý príspevok, ktorý patrí medzi tie hodnotné. 😉 Ja som v tomto smere úplný laik, takže už sa teším, až sa najbližšie s Tebou stretnem, budeš mi to musieť názorne ukázať! ?
Reakcia na: galiyosha #30885:
To s tými Taurusmi ešte platí. ?
Reakcia na: Emo #30902:
Ikarus 415/435 (sólo/kĺb) má len zníženú podlahu, max. 930 mm, min. 760 mm a Ikarus 412/417 (sólo/kĺb) má podlahu v celej dĺžke 350 mm. V nízkopodlažnosti je na tom v SK najlepšie Solaris s max. výškou podlahy 360 mm a min. výškou 275 mm (pri pokľaknutí).
Reakcia na: ufo #30894:
Úsek DNV - Marchegg nie je elektrifikovaný, chcelo by to min. jeden preprah, podobne ako v Petržalke, takže to máš jedno či to pôjde tak alebo tak. ?
Reakcia na: Esicko #30873:
WOW. Srdecne dakujem, po precitani toho vycerpavajuce opisu som doslova siel k zemi. ? Este raz vdaka... Ked sme to uz tak detailne rozpitvali, zopar tych segmentov by som potreboval dekodovat do rodnej reci. ? V podstate princip som {asi :-)} pochopil, az po pasaz vstupu vlaku do tratoveho useku KO. Nie som elektrotechnik, stratil som sa pri suntovani... Da sa to nejak popisat, ako presnejsie prebieha "suntovanie kolajoveho obvodu napravami kolajoveho vozidla"? Mimochodom, chapem to teda spravne, ze vysledkom spominaneho procesu {sunt} je pokles velkosti signalneho prudu a nasledne odpadnutie kotvy v rele/prijimaca KO?.. ? Sorry, som spomaleny. A opakujem sa, ale este raz vdaka, rozsah opisu bol skutocne monstruozny. ?

S499, n & co.: Detto. Moja uprimna vdaka. Btw, nenasli by sa niekde fotecky napajania kolajovych pasov, prijimaca ci vysielaca KO a podobnych zalezitosti z tejto oblasti? Som taky beznadejne audiovizualny typ, rad by som si to omrkol.
Reakcia na: Martin Fundárek #30898:
Bobiny na úseku Skalité - Zwardoň doteraz jazdia.

Viem že je to off - topic, ale mohol by mi niekto vysvetliť, aký je rozdiel medzi Ikarusmi 435 a 417 (nízkopodlažnosť?).
Reakcia na: Martin Fundárek #30898:
Do Copu jazdi Bobina nadalej a ta do Katowic neviem, ale viem ze mala jeden "polsky" a druhy nas zberac, tak ju mohol clovek vidiet ako jazdi s prednym zberacom.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.