Železnica je velmy zaujímavy na Slovensku a lepšie ako v Maďarske. U nás to je trochu nudné, všeci sú len V43, M41 alebo Bzmot (ako 810). Mám rad cestovať na Slovensku- aj hory sú velmy pekné. V albume mám teraz 150 fotky - je ťažké všetko uvidiť, no všetké fotky sú iné...
Inak, študoval som v Bratislvave na Technickej Univerzity. Kurs bol po nemecke, a ne po slovenky, preto ne hovorím lepšie...
Ako je to s dispecerskymi autami? Lebo chodia do zakazov vjazdu,stoja po obchodnej, alebo na zakazoch parkovania...atd. Maju sice majak ,ale ked su v takychto miestach mali by ich mat zapnute, co som este nevidel. Nemaju ani na znackach Xko aby mohli stat vselikde . Co na to hovori predpis resp. vyhlaska? ?
Neviem ci uz to tu niekto pisal.... ale na Mladej garde smer Raca bol konecne po X mesiacoch (od dosadenia novych zastavkovych oznacnikov na Racianskej), dosadeny novy oznacnik aj na tejto zastavke na miesto toho provizorneho ?
nech su to navyse 4 km denne (vyjazd + dojazd, aj tak verim ze som to riadne prestrelil), na druhej strane tam ten sor urcite minie menej paliva ako karosa (ktora sa tam poneviera fakt ze zbytocne )
[a inac to je nieco podobne ako vypravovanie linky 82 alebo 89 z 3. DPA ked maju blizsie do vozovne 4. DPA,... prikladov by sa dalo najst vela]
Ale viete, čo by som vám (no... vlastne teda DPB) skutočne odporúčal? Brigády vrchárov ako vodičov trolejbusov. Jeden prešovský vodič mi hovoril, že svojho čase takmer vždy potom, čo nejaký vrchár odkrútil šichtu na trolejbuse sa na danej linke zlepšilo trolejové vedenie
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr