Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: COLOR #29674:
A vieš ako predtým vyzeralo HN. Tiež samé budovy. Síce historické, ale to budú tieto o 100 rokov tiež. Jednoducho stavba je lepšia ako holá stena s reklamou na Coca Colu a Amslico s Empire state building a Casinom Ponorka.
Reakcia na: Andy #29657:
Pouzitie starych drotov na novom mieste nie je az taky nezmysel. Samozrejme, ze na novu trat by som pouzil nove droty, ale pri stavbe trol. trate robia medene droty prekvapivo vysoku polozku. Takze droty zo starych trati by som nevyhodil, ale pouzil v pripade potreby napriklad na nove stopy vo vozovniach a tak. Na nove trate po verejnych uliciach by som samozrejme radsej dal nove droty.
Vladimír: Prečo? Chce aby sa jeho voliči vozili bez prestupu čo najďalej. L12 a L4 majú takmer totožnú trasu po Nový most a ten kto bude chcieť ísť z Dúbravky na Šafko pôjde L1. Je to celkom dobrý nápad. Doteraz boli z Dúbravky dve totožné linky, lebo ten čo chce ísť na Obchodnú pôjde určite L5 a ten čo chce ísť na Hl. stanicu pôjde L83 a L34.
Potom by však bolo dobré zaoberať sa otázkou znovu spojiť L12 a L14. Aj keď neviem čo by tam vypravovali. Či K2 alebo T3.
Aj keď Dúbravka sa tým zbaví jednej linky jazdiacej po 20.00.
Reakcia na: J #29673:
Uvedomujes si ze HN bude po tej vystavbe maximalne obkolesene relativne modernymi budovami? Bude to tam vyzerat ako v ludskom terariu...
COLOR: Ja len toľko, že tá polyfunkčná budova, bude dosťpekná, zastavia dieru ktorá vznikla zbúraním historických budov, rešpektuje historickú zástavbu a má prijateľný vzhľad. O tejto budove sa dá povedať, že bude PLUS pre Hodžovo námstie. To sa však nedá povedať o Tatracentre.
Okrem iného zmení sa aj nie dosť príjemný priestor pre cestujúcich. Budú sa mať kde skryť,...
Reakcia na: Emo #29667:
Noooo... zase ja by som to tak striktne na ten počet prestupov (jeden vs. dva) nerozpočítaval vzhľadom na frekvenciu spojov na L49. Čo z toho máš, že musíš prestúpiť iba raz, keď na prestupe budeš čakať pol hodiny?

Re #29671 lubos (!): Nechápem starostu Dúbravky, ak je to pravda. Bol som presvedčený, že takéto hlúpe návrhy so zavedením prestupnej tarify už nebudú.
Zapocul som taku informaciu, ze starosta dubravky chce linku 4 a vraj mu niekto z DPB ponukol, ze linka c. 4 pojde do dubravky, ale musia sa vzdat linky cislo 12... nevie niekto nieco blizsie ci aspon ci je to pravda ? (lebo je to totalna pakovina)
Reakcia na: qwix #29663:
Toto neeeeeeeeeeeeeeee ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: galiyosha #29652:
No lenze ak tu fotobunku prekrocis tak si mozes rovno slapat heh. Myslim, ze na Hlavnej stanici od elektriciek hore naslapny senzor je ale to je jedno. Ja si pamatam na prve take schody v Bruseli, kde som bol ked som mal takych 7-8 rokov a do nejakej garaze isli strasne pomalicky schody. Tak som na ne isiel, citil som ako som stupil na tu dosku pred nimi, ta sa proste pohla dole o nejaky ten centimetrik a schody sa rozbehli. Nic tazke, navyse si nemyslim ze nejako extra drahe. Problem by bol v tom, ze by bolo potrebne asi vymenit komplet schody (mozno nie, ale balsaja technika asi s takym niecim nepocitala _vobec_) - no zas niektore su uz fakt v dezolatnom stave. Mohlo by sa to vyskusat pri rekonstrukcii podchodu na Hodzovom, ktory prislubila spravit ta firma, co tam postavi dalsi polyfunkcny dom (= #vomit#). Velmi by ma totiz potesilo, ak by aj v noci a cez vikendy mohli schody ist (najma ak vidim dochodcov ako sa trapia na Trnku s taskami z Carrefouru) a mohlo by to zabranit mnohym koliznym situaciam pri prechode zo zastavky L31, 39, 78, 513 na elektrickove nastupistia - aj ja osobne radsej prebehnem cez cestu nez by som tych 10 metrov mal obchadzat hore a dole po nefunkcnych, resp. "neiducich" schodoch.
Reakcia na: galiyosha #29632:
No dobre, ale podľa tvojho modelu by si cestou k NOU musel dvakrát prestupovať. Kdežto keby sa zachovala L49, či už v podobe autobusu alebo trolejbusu, by bol potrebný len jeden prestup. Tak čo je pre vlky výhodnejšie?
Reakcia na: Spectre #29665:
... hej, alebo ten Petrolejbus zo scifi 🙂
Reakcia na: Papyr #29661:
Ved pockaj.. nebude tam ElektroLine, ale SteamLine ? ? ?
Reakcia na: qwix #29663:
Aj ja. ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Andy #29658:
Neviem, ci sa do "prestupu na hrane" pocita aj cas, ktory tam stravis 🙂 ale asi nie 🙂 ale pekny priklad 🙂
Reakcia na: Spectre #29659:
No ved by to viselo na delta zavesoch 🙂 naco pevne svorky? Jedine, co rad uznam, ze je vyborne a zaroven "pevne", su pevne zavesene obluky na pruznych kevlarovych lanach v zakrute, krasne tie kevlarove lana to odpruzia. Vid http://www.elektroline.cz/img/main/prodprg/cat49b.jpg . Da sa po tom ist 40, ale to uz cestujuci padaju zo sedadiel. Rovne trate by som zavesil jedine na delta zavesoch tej istej firmy 🙂 Lenze ja nastastie dopravu v BA neorganizujem 🙂
Reakcia na: Andy #29658:
Vyborne vystihnute ? ? ? ?
Reakcia na: Papyr #29656:
Hehe, lenze tvoj autobus nebude chcet jest, ale obcas drbne na zem a budu sa na nom rozpadavat pevne svorky ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Papyr #29655:
Este si zabudol tzv. "bratislavsky" sposob prestupu na hrane... Prides autobusom, vystupis, bezis na autobus ktory je pred tym, z ktoreho si vystupil, vodic ti zavrie pred nosom, cakas na dalsi, a nastupis. 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.