D3k0 > ked budu robit trat do Petrzalky, i tak to budu asi musiet znova rozkopat.
S499.1023 > to ci mali alebo nemali povolenie neviem, a pisal som mozno. Co sa tyka rekonstrukcie Mostovej a Jesenskeho, primarne sa robili useky okolo divadla a Mostova. Na ten zbytok na Jesenskeho asi nezostal cas. Cast uprav tento rok sa robila uz za premavky. Ak by robili aj ten kratky usek na Jesenskeho, vyluka by sa predlzila.
Pokial je mi zname, tak z Kamenneho namestia na Safarikovo namestie je LEN JEDEN pruh pre auta... Okrem toho ich v podstate nemas kadial odklonit... Pokial viem, tak predosla rekonstrukcia na Safarikovom namesti a casti Sturovej sa nerobila so zmenenym projektom... Ak by projekt menili, bolo by to drahsie. Osobne si nemyslim, ze by sa osadenim tej vyhybky situacia na krizovatke nejakym sposobom zhorsila. Mas pravdu, ze to mozno mohlo byt ciastocne lepsie, ale nemyslim si, ze by to korespondovalo s tym, o kolko by za sucasnej situacie vzrastli naklady.
S499.1023 > to ci mali alebo nemali povolenie neviem, a pisal som mozno. Co sa tyka rekonstrukcie Mostovej a Jesenskeho, primarne sa robili useky okolo divadla a Mostova. Na ten zbytok na Jesenskeho asi nezostal cas. Cast uprav tento rok sa robila uz za premavky. Ak by robili aj ten kratky usek na Jesenskeho, vyluka by sa predlzila.
Pokial je mi zname, tak z Kamenneho namestia na Safarikovo namestie je LEN JEDEN pruh pre auta... Okrem toho ich v podstate nemas kadial odklonit... Pokial viem, tak predosla rekonstrukcia na Safarikovom namesti a casti Sturovej sa nerobila so zmenenym projektom... Ak by projekt menili, bolo by to drahsie. Osobne si nemyslim, ze by sa osadenim tej vyhybky situacia na krizovatke nejakym sposobom zhorsila. Mas pravdu, ze to mozno mohlo byt ciastocne lepsie, ale nemyslim si, ze by to korespondovalo s tym, o kolko by za sucasnej situacie vzrastli naklady.
tr3mp
K tej 24 a 92: Keď si Ty priplatíš na prevádzku liniek (napr. 101, 105, 106, 112) podobne ako VW, tiež budú premávať tak, ako budeš chcieť. Takže hor sa do doho a potom nám oznám výsledok
Ideálne spojenie Patrónky a Einsteinovej 92? To je možno pravda, závisí od toho, čo považuješ za ideálne. Asi rýchlosť. V tom prípade je to najrýchlejšie. Ale domnievam sa, že počet ľudí prepravujúcich sa len na trase Patrónka a Einsteinova je minimálny oproti ostatným (sám 92ku niekedy využívam, pretože sa vozím na trase Petržalka - Lamač, z toho dôvodu sa mi nezdá až taká ideálna). Keď však porovnáme úsek Patrónka - Dvory, linke 92 to trvá 13 minút, 83ke 15. Čo je podľa môjho názoru zanedbateľný rozdiel. Treba porovnať aj vyťaženosť, 92ka mimo konca smien býva naplnená tak, že veľa ľudí nestojí, dá sa sadnúť a v sedle by bola pravdepodobne prázdna (mám možnosť voziť sa víkendovými večernými spojmi, niekedy sa mi stáva, že cez Most Lafranconi idem sám len s vodičom). A čo sa týka tej obkľuky, odporúčam pozrieť sa na mapu a premerať vzdialenosti. Ak nemáš mapu a pravítko, pomôžem. 83: 6 km, 92: 7 km (podľa www.cp.sk). Tá istá kilometráž je udávaná aj na trasu Patrónka - Einsteinova (samozrejme namiesto 83 uvažujem 83+81). To, že kilometráže sú totožné, je spôsobené zaokrúhlením.