Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
D3k0 > ked budu robit trat do Petrzalky, i tak to budu asi musiet znova rozkopat.

S499.1023 > to ci mali alebo nemali povolenie neviem, a pisal som mozno. Co sa tyka rekonstrukcie Mostovej a Jesenskeho, primarne sa robili useky okolo divadla a Mostova. Na ten zbytok na Jesenskeho asi nezostal cas. Cast uprav tento rok sa robila uz za premavky. Ak by robili aj ten kratky usek na Jesenskeho, vyluka by sa predlzila.

Pokial je mi zname, tak z Kamenneho namestia na Safarikovo namestie je LEN JEDEN pruh pre auta... Okrem toho ich v podstate nemas kadial odklonit... Pokial viem, tak predosla rekonstrukcia na Safarikovom namesti a casti Sturovej sa nerobila so zmenenym projektom... Ak by projekt menili, bolo by to drahsie. Osobne si nemyslim, ze by sa osadenim tej vyhybky situacia na krizovatke nejakym sposobom zhorsila. Mas pravdu, ze to mozno mohlo byt ciastocne lepsie, ale nemyslim si, ze by to korespondovalo s tym, o kolko by za sucasnej situacie vzrastli naklady.
Reakcia na: BM #29562:
Lacnoooo? ? Veď nie sú kompletné...chýba tomu harmonika a vlek... ? ?
Tr3mp: to čo si napísal je pekné , ale my to už asi nezažijeme (možno v dôchodku) 😞
Reakcia na: bigmac #29550:
Priznávam, príspevok som napísal tak, že sa dal pochopiť inak, ako som ho myslel. Rýchlodráhou som nenazval trať po Štúrovej ulici ale len petržalskú trať a jej prechod cez Šafárikovo nám. Ospravedlňujem sa za nepresné formulovanie. Vidí sa mi lepšie zaústenie trate priamo do pešej zóny (akože mestotvorný prvok 🙂 ) aj za cenu nižšej prejazdnej rýchlosti ako úrovňové križovanie s križovatkou s autami prichádzajúcimi z troch smerov (Vajanského nábr., Dostojevského rad, Štúrova). Až o toľko nižšia rýchlosť (teda iba 20 km/h) by byť nemusela, navyše je to pomerne krátky úsek. Štúrova je naviac širšia ako Obchodná, takže pre peších by zostalo viac priestoru (v každom smere chodník + jeden súčasný jazdný pruh pri dvojkoľajnej električkovej trati), preto by sa dala trať aspoň čiastočne oddeliť, aby chodci nebehali halabala, napr. zábradlím s medzerami len v určitých intervaloch. Ešte by zvýšilo aj miesto pre cyklistický chodník Petržalka - centrum. Samozrejme, úplne najlepší z hľadiska plynulosti by bol podzemný prechod centra, ten však tak skoro nebude ...
Reakcia na: Etienne #29568:
No sklamem ta, lebo v rodine mame staru Karosu o , ktoru soom sa staral a robil som na nej rekonstrukcie 🙂

A co sa tyka tych cien podla mna sa zdaju celkom dobre na to, ze maju najazdene tak malo vzkm a su v takom dobrom stave 🙂
Reakcia na: tr3mp #29570:
No, tiež som si mohol po sebe príspevok prečítať pred odoslaním, ospravedlňte preklepy 😞
Reakcia na: Peter #29567:
Prečo si zrušil ideálne spojeni DNV - Lamač? Prečo máš Ty monopol na MHD? Atď. Ja viem, že si to (s vysokou pravdepodobnosťou - môžeš to dokázať? 😉 ) nebol Ty, ale iMHD to takisto určite nebolo, keďže je to nezávislá webová stránka tvorená voľné združením nadšencov.
K tej 24 a 92: Keď si Ty priplatíš na prevádzku liniek (napr. 101, 105, 106, 112) podobne ako VW, tiež budú premávať tak, ako budeš chcieť. Takže hor sa do doho a potom nám oznám výsledok 😉
Ideálne spojenie Patrónky a Einsteinovej 92? To je možno pravda, závisí od toho, čo považuješ za ideálne. Asi rýchlosť. V tom prípade je to najrýchlejšie. Ale domnievam sa, že počet ľudí prepravujúcich sa len na trase Patrónka a Einsteinova je minimálny oproti ostatným (sám 92ku niekedy využívam, pretože sa vozím na trase Petržalka - Lamač, z toho dôvodu sa mi nezdá až taká ideálna). Keď však porovnáme úsek Patrónka - Dvory, linke 92 to trvá 13 minút, 83ke 15. Čo je podľa môjho názoru zanedbateľný rozdiel. Treba porovnať aj vyťaženosť, 92ka mimo konca smien býva naplnená tak, že veľa ľudí nestojí, dá sa sadnúť a v sedle by bola pravdepodobne prázdna (mám možnosť voziť sa víkendovými večernými spojmi, niekedy sa mi stáva, že cez Most Lafranconi idem sám len s vodičom). A čo sa týka tej obkľuky, odporúčam pozrieť sa na mapu a premerať vzdialenosti. Ak nemáš mapu a pravítko, pomôžem. 83: 6 km, 92: 7 km (podľa www.cp.sk). Tá istá kilometráž je udávaná aj na trasu Patrónka - Einsteinova (samozrejme namiesto 83 uvažujem 83+81). To, že kilometráže sú totožné, je spôsobené zaokrúhlením.
Reakcia na: Peter #29567:
Yo, Frodo, eyes up here:

Tieto stránky NIE SÚ stránkami Dopravného podniku Bratislava, a.s., preto pripomienky ku kvalite MHD v Bratislave adresuj na adresu DPB, a.s., prípadne na bratislavský magistrát.
Reakcia na: BM #29562:
Ozaj a nezda sa Ti za vozitko z 1989 cena 120000 Cz - 170000 Cz privela ? Ja osobne povazujem za 1989 cenu okolo 90000 Sk-110000 Sk za adekvatnu....
Neuvažovali ste na tom, že z Petržalky z Eiensteinovej ide iba 92 smerom na Patrónku? Prečo nechodí aspoň jeden normálny autobus, povedzme cez Lamač do DNV k VW pri železničnej stanici cez starú starú vrátnicu na novú a opačne? K čomu je zbytočný autobus č. 24? Prečo č.92 nechodí po starej trase okolo železničnej stanice a starej vrátnice, kde je zdravotná ambulabcia? Prečo ignorujete obyvateľov sídliska Jána Jonáša? Prečo ste zrušili ideálne spojenie DNV Lmač č. 92 a nahradili ho nepochopiteľnou okľukou? Jedným z riešení je i autobus, čo chodí do lesoparku z Patrónky - predĺžiť ho cez most do Petržalky a hneď by bolo vyriešené ideálne spojenie Einsteinova Patrónka a nechodiť okľukou cez mesto. Uvažujte pre cestujúcich, nie kúskovaním tratí. Zrušili ste všetky ideálne trasy, spojujúce sídliská.(101,105, 106, 112 a alibisticky ste vytvorili nezmyselné trate vyhovujúce Vám a nie cestujúcej verejnosti. Iba Vy máte monopol na MHD, ak by ste mali konkurenciu iste by ste sa snažili inak. Zamyslite sa nad tým, pre koho plníte poslanie MHD, zbavte sa skostnatelo mysliacich ľudí.
Reakcia na: BM #29562:
Podla mna BusMechanik znie viac na cloveka ktory rad opravuje autobusy a ma ich doma pri opravovni par... Kolko ich mas ty ?

Ja osobne som zacal opravovat ine vozitka...
re martin fundarek: aj k sucasnym automatom mikroelektronika vysoke myto existuje pokladnicka na bankovky, citacka na predplatne cipove karty a taktiez aj point of sale terminal na platobne karty spolu v jednej skrini. to bolo o cene a kvalite a nie o sposobe platby a stale to nic nemeni na fakte, ze cena predplatneho cl je priaznivejsia ako cena jednorazovych. a taktiez nemusis hladat stale automat.
Reakcia na: Martin Fundárek #29551:

Malá poznámka k 20 a 50 Kč minciam. Tie boli vyrazené myslím v Nemecku a mali slúžiť ako dočasná náhrada, kým Státní tiskárna cenin nevytlačí dostatok bankoviek vyššej nominálnej hodnoty a až ako posledné tlačila aj bankovky v hodnote 20 a 50 Kč. Kým mince 20 Kč sú ešte v obehu s bankovkami, 50 Kč boli cielene sťahované a dnes ich nájdeš skôr ako unikát.
re j: neplet si pojmy s dojmami. vyhybka a vyhybna nie je to iste. ziadnych 80km/h neocakavam, ale taktiez odmietam nazyvat pesiu zonu s povolenou vmax.=20km/h rychlodrahou. jedine tak drahou, ale ekonomicky drahou tratou...
este ten kto by chcel kupit lacno autobus

http://www.dpmhk.cz/DPMHKnew/getPDF.asp?ID=2&IDCat=19

PS: etienko nekupis?? 🙂
Reakcia na: J #29556:
Viem, že mali. Ale asi boli kvôli tomu vypadávaniu stiahnuté z obehu. Aspoň som sa s nimi už roky nestretol. (Preto som sa o nich nezmienil.)
Reakcia na: Andy #29552:
Ako na ktorých. Na niektorých bola iba D, Fr a Eng.
Reakcia na: Martin Fundárek #29551:
Ešte som zabudol. Keď prejdeme v roku 2009 na Euro, tak sa nám o minciach ešte aj snívať bude. Zahodíme paňaženky, vrátime sa k mešcom 😃 ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.