Reakcia na: Nuro #29444:
Ale na konečnej S. údolie by mal byť automat. Nie priamo na zastávke, ale pri nejakej lampe ako je hlavný vchod na cintorín. Myslím ten vrchný, tam ako stávajú babky s kvetinami. Možno ho však ukradli.Inak nedávno (asi dva týždne) som jedného pána čo robí údržbu automatov upozornil na rozpadajúcu sa betónovú pätku na zastávke Dvory a dnes už je tam nová čerstvo zašalovaná pätka aj s čerstvým betónom.
Zrejme ho presvedčilo to, že im ho môžu ukradnúť. Ale aj tak nezostal lahostajný. Hovoril som mu to pri Tescu a vyzeral, že na to bude srať, ale potom som videl ako si niečo zapisuje
S499.1023: Áno rozkopať začiatok aby prechádzajúce plne naložené Tatrovky spôsobili otrasmi zosuv Jasné, tak by to bolo ideálne.
d3k0: A nezostane tá L12 tak? Možno by tam mohol K.K. spraviť rýchlo nejaký prieskum ako to bude využívané a či stačí kapacita pod most,... Veď vieš čo myslím a ak áno nechať tú 12 tak. Aj prestup by bol (11+12+14) aj spoj na Kapucínsku večer.
J
čo sa automatov týka kecáš. Automaty sú snáď jediné čo tu funguje bezchybne. Áno stane sa, že niekedy nefunguje, ale je to zriedkavé a osobne som sa presvedčil, že keď som zavolal ráno, že automat nefunguje, tak do 1 hodiny prišli s vozom a opravili ho. Problémy majú akurát keď je extrémne teplo a človek má spotené ruky. Niekedy mincu automat nezaregistruje. No po zavolaní, že mi zožralo prachy, mi poslali lístok. Zožralo mi 10Sk, poslali mi 14Sk lístok.
Automatmi je vybavených množstvo zastávok a nie len 10% Automaty nie sú akurát na zastávkach v poli a podobne. Neviem to vyčísliť, ale takmer vždy na jednej strane nájdeš automat.
S499.1023: Nestihlo sa to spraviť hlavne kvôli predĺženiu času výstavby podjazdu aj kvôli archeologickým nálezom, ale aj iným veciam.