je skutocne nechutne akym sposobom vykonava revizor svoju pracu.Viete v KE vsetci revizory maju taky serifovsky odznak (odkukane z nejakej westernovky) chodia po buse/elektricke/trolejbuse a robia okolo seba velke halo.V KE vam nastupi revizor,ukaze odznak a povie "Daj sem listok"potom zacne cirkus,totiz v KE su take KSC stikace a tie nikdy nestikaju presne a tak by mal stiknut napr.9 a stikne 6.A to sa revizorom nepaci a marne budete vysvetlovat ze ten listok ste si stikli len pred 10s.O hrubom spravani revizorov radsej pomlcim.Ozaj klobuk dole pred systemom oznacovania v BA.Vazne je to tam na vyssej urovni.
Minuly tyzden sa v Blave udiala jedna nepekna udalost. REVIZOR, IDENTIFIKACNE CISLO 23, sa pri kontrole mimoriadne brutalne spraval k cestujucemu, zrejme Americanovi. Potom sa cudujeme, ze mame malo turistov...
Inac ten spoj ku hranici - robi to niektora konciaca 50-tka - zdrhne zo Safka po dokonceni sluzby, zalezie ku hranici a vrati sa do garaze. Neviem ktora, ale viem ze este v casoch, ked to ako 38-cka chodilo na Holicsku, 38/6 koncila dakedy vecer pod mostom a pokracovala ako spoj na hranicu, tak asi ten spoj nechali tej istej linke (az na to ze 50/6 urcite nie, ta robi o 22:04 sluzobak od Grafie pod most, a tiez nie 50/2 lebo ta pokracuje ako nocak 503)
Andy #2852): Ja mam v umysle spravit si inu srandu, ked budem jazdit - za kabinu si vycapit letak s textom v style: "Ak nahodou bezdovodne dlho stojim na zastavke, alebo sa vleciem ako slimak, je to preto, lebo idem skoro. Ak sa vam to nepaci, stazujte sa na Olejkarskej pracovnickam, ktore maju na starosti chronometraze." ;-)) A ked si to tam aj nevycapim, urcite budem podla toho jazdit :))
Doktor #2855): Ano, to som napisal, ze Ikarusy 280/283 a Karosy SM 16.5 mali hnanu 2.napravu, teda koncepcia motorak+naves
Ferro #2853): Okrem Ikarusov 280/283 (a ich dalsich odrod, ktore u nas nejazdili) a Karos SM 16.5, ktore maju pohananu 2. napravu (a samozrejme Klbovy RTO-Jelcz tiez), maju uz vsetky klbove vozy hnanu 3.napravu - tzv. tlacna koncepcia. Jej nutnost vysla z umiestnenia motora vzadu u kratkych vozov a naslednej snahe o unifikaciu klbovych vozov s nimi. Funkcnost tejto koncepcie bola overovana niekedy koncom 70-tych a zaciatkom 80-tych rokov, a zistilo sa, ze to (kupodivu) nema (pri spravnom rozlozeni hmotnosti a umiestneni tazisk a naprav) o nic horsie vlastnosti ako koncepcia motorak+naves, takze sa zacala pouzivat hromadne, a myslimze umiestnenie motora vzadu je tak vyhodne, ze uz vozy s inou ako tlacnou koncepciou takmer nenajdes :))
xem sa opytat jednu malickost - ktore kolesa maju pohanane ikarusy 435?trapi ma to uz asi rok, aj ked pohon zadnych sa mi pri klbovom buse nezda,ja sa do toho velmi nevyznam, ale keby to aj tak bolo, nic by na tom nebolo cudne, ved su to madari
Nevie niekto co je vlastne "Spoj na statnu hranicu rusovce" ? Pod mostom skoro vzdy stoji autobus ktory ma na transparente: 30 ST.HR.RUSOVCE zboku a
30 STATNA HRANICA RUSOVCE spredu
Kedy to chodi? Co je zac?
Pytal som sa vodica na tu 30ku a on mi povedal, ze to ma asi urcité vozidlo ine cislo a ine ine...
Ako vzdy vodic nevie o com toci...
Doktor #2838: Dik, myslel som Novoplan. Ale moc tam toho nemaju. Tak som aspon zlozil rebricek oblubenosti busov u mna (len tie, co pouziva DPB).
Vacsie:
1. Ik. 283 reko (+ takmer vsetko, - rozmiestnenie sedadiel)
2. Tambus (+ priestor, - vzhlad, sedadla)
3. Ik. 435 (- prevodovka)
4. Karosa reko (+ rozmiestnenie sedadiel, - vyska)
5. Ik. 280 (- zadna cast bez tyci, motor; predsa len maju svoj vek)
6. Karosa (+ rozmiestnenie sedadiel, - vyska, obcas aj stav)
7. Ik. 283 (- tych par, co vidavam, su fakt v hroznom stave)
Mensie:
1. Tambus (+ takmer vsetko, - tvrdsie sedadla)
2. Ikarus (dtto. Ik. 435)
3. SOR (- troska nizke)
4. Karosa B732 (dtto. B741, ale o dost horsi stav (druhy stav - rozpadaju sa pocas cesty))
Myslim, ze som nieco vynechal (B731, voz ev.c. 1201 a dialkace), ale take nevidam uz dlhu dobu a ani neviem, ci este jazdia.
z vozidla 2148 zmizli elektronicke transparenty, o tom, ze naozaj zmizli a nie je to iny voz som sa presvedcil tak, ze som don nastupil aj ked mi bol od veci (dnes robil 70/2) a nasiel som v nom este prislusnu kabelaz. Podla vodica ze ten voz uz nerobi zalozak a tak ze to dali do ineho voza.. rad by som ale aj tak vediet do ktoreho a preco ? :-))
sci-fi 07 uz je oficialne na stranke. (aj ked tomu malo byt uz dnes o 0:00 :))))
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kockac
Vacsie:
1. Ik. 283 reko (+ takmer vsetko, - rozmiestnenie sedadiel)
2. Tambus (+ priestor, - vzhlad, sedadla)
3. Ik. 435 (- prevodovka)
4. Karosa reko (+ rozmiestnenie sedadiel, - vyska)
5. Ik. 280 (- zadna cast bez tyci, motor; predsa len maju svoj vek)
6. Karosa (+ rozmiestnenie sedadiel, - vyska, obcas aj stav)
7. Ik. 283 (- tych par, co vidavam, su fakt v hroznom stave)
Mensie:
1. Tambus (+ takmer vsetko, - tvrdsie sedadla)
2. Ikarus (dtto. Ik. 435)
3. SOR (- troska nizke)
4. Karosa B732 (dtto. B741, ale o dost horsi stav (druhy stav - rozpadaju sa pocas cesty))
Myslim, ze som nieco vynechal (B731, voz ev.c. 1201 a dialkace), ale take nevidam uz dlhu dobu a ani neviem, ci este jazdia.