Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: pista #28074:

Nevsimol som si ze by sa na kolajniciach nieco zmenilo.
Reakcia na: Papyr #28071:
Nie, zle som sa vyjadril. Raz ale spravíš si zbytočnú okľuku.
Ake boli tie avizovane kolajove prace vcera vecer na Mostovej? ?
All: Neviete dokedy tu má byť ten SOR?
Nemate niekto cest. poriadok linky c. 63, resp. odchody 63-ky od SAV ktore zachadzaju k Tescu Lamac.
Reakcia na: S499.1023 #28057:
Nemyslel som konkretne prazske metro so svojimi maratonskymi prestupmi, ale samotny fakt, ze tri linky sa maju krizit v troch miestach a nie v jednom. Okrem toho, kde musis chodboeskalatorovy maraton absolvovat dvakrat? To myslis akoze nastup a prestup, alebo co?
fobust:To nie je zla myslienka,lenze by sme prisli v sedle o novoziskane spojenie NM-smer ZP.A to nechcem,hlavne ked to stoji 500 vozometrov a 3 minuty. Vladimir:Vidis,na to som uz aj zabudol.Ale kedze je to uplne zhodne s tym,co som splodil teraz,tak opat s Tebou suhlasim:-).Myslim,ze kvoli priem.zone netreba tahat vsetky spoje v sedle na ZP,priem.zony maju narazove naroky na dopravnu obsluhu.
Reakcia na: d3k0 #28067:

no comment
Reakcia na: hroch #28030:
Ako som napísal, pod tou bombou rozumej aj výkoľaj, poruchu vozňa a iné viac pravdepodobné problémy. Porovnanie s diaľnicou alebo nejakou žel. traťou podľa mňa nie je na mieste, pretože v celej sieti železníc a v celej cestnej sieti SR neexistuje bod, kde by sa strtávali všetky spoje.

Prestupové body po celom meste zmysel veru majú. Cestujúci potrebuje mať garanciu, že z každej električkovej zastávky sa dostane na inú električkovú zastávku s max. jedným prestupom. Za týmto účelom môžem z Dúbravky prestupovať smerom na Hlavnú stanicu na Poštovej, smerom na Raču na Kamennom nám. a smerom na Zlaté piesky povedzme na Vazovovej. Potreba centrálneho prestupového uzla neexistuje.

Re #28037 tr3mp: Ja si myslím, že vajnorská radiála ako jediná potrebuje všetky spoje až na koniec. Máš tam priemyselnú zónu. V sedle by ale podľa mňa časť kapacity na ŽST Nové Mesto končiť mohla.

Re #28043 Kami: Ja viem, že prestávka na odpočink a jedenie sa do pracovného času nepočíta. Po schválení ZP v roku 2002 bola o tom dosť dlhá polemika, ale skončilo to tak, že sa nepočítať nemusí. Aspoň v Prešove sa nepočíta.

Re #28064 S499.1023: Neviem čo odo mňa teraz chceš počuť (čítať). Keď som tu asi pred pol rokom navrhol celkom seriózny návrh, kde som mal asi 8 električkových liniek, bol som s ním celkom spokojný. Oproti úplne pôvodnému sa ho pripomienkovali aj viacerí účastníci diskusie vrátane Teba. Vtedy sme sa "dohodli" na jednej celodennej linke na Piesky a druhej s konečnou pri ŽST Nové Mesto s tým, že v čase špičky by zachádzala až k vozovni Jurajov dvor. Tamten návrh sa mi celkom páčil a zatiaľ som názor nezmenil.
Reakcia na: fobust #28063:
Yo yo yo, tam ma pristup len ten, kto neskodi iMHD...
Reakcia na: fobust #28055:
Úplne súhlasím. Ináč to v Lamači, tie choré cesťáky 30ny, to je dobrá "sranda." Zajtra sa to pokúsim nahlásiť. ?
Reakcia na: S499.1023 #28064:

Naco by mali obidve linky zachadzat, nestacila by jedna? 4 priamo cely den a 2 by v spicke obojsmerne zachadzala a v sedle tam rovno koncila.
Ale tak ma napada,ze na obsluhu JD mimo spicky by mohla stacit ta 1 celodenna linka,takze napr. 4 celodenne na ZP cez NM (obojsmerne),2 mimo spicku NM,v spicke na JD cez NM.O vyjadrenie by som prosil najma Vladimira.
Hmm, myslim ze d3k0ve hrozby boli vazne, nemozem sa dostat na *****... ?
Reakcia na: tr3mp #28061:

Ano, vezmes Volgu combi a do kufra si vlozis Matiza. ?
Reakcia na: S499.1023 #28060:
Auto sa dá ísť kupovať autom, aj ja som sa už zúčastnil takej akcie, keď som pracoval v jednej firme 🙂
tr3mp:Je tam Mierova kolonia,po xxx autosalonov-kupovat auto nemozem ist autom:-),budu aj akesi obchody,je tam v pesej dostupnosti to sidlisko v dimitrovke...A naco budovat otocku,ked je tam triangel?
Reakcia na: S499.1023 #28056:
No, nikdy sa mi nezdalo, že by bol úsek Zátišie - JD taký vyťažený, ale to by samozrejme chcelo seriózny prieskum, nie len moje pozorovanie. Čo sa týka otáčania na JD, v územnom pláne (alebo to bol iba nejaký jeho návrh?) je za križovatkou Bojnická - Vajnorská, vľavo v smere z mesta rezervovaný pľac na otočku ... takže triangle by neboli ?
Reakcia na: fobust #28055:
Keby som to nahlasil, tak kym sa tam niekto dotrepe, tak ubehne aj tyzden, ale ked to vytlacim, tak to tam je hned. A druhy dovod, preco nevolam som tu uz nie raz vysvetloval.
Reakcia na: Papyr #28044:
A má to nevýhodu v tom, že pri blbej relácii musíš chodboeskalátorový maratón absolvovať dvakrát. Ten trojuholník pražského metra buď nemal byť (križovanie všetkých trás na Wils. nádr.) alebo mal byť vačší. Toto je taký nepodarený hybrid.
I.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement