Platny alebo neplatny, kazdopadne v tomto ma vyhodu riesenie typu "prazske metro" pred riesenim typu "budapestianske metro" prave kvoli tomu, ze je viac prestupnych bodov a mensia zranitelnost siete.
Okrem toho v BA nemate taky bod, kadial by sa nutne muselo ist zovsadial vsade. (Napr. v Presove taky bod, resp. usecka je.) Lepsie je dat na kazdu radialu tak 2 linky a urobit viac prestupnych bodov.
konkretne je to zakon 121/2004 Zb. (§15 a §17)
Obed sa nezapocitava do pracovneho casu, ale musi byt plateny. Aspon si myslim, ja mam pevny plat takze neviem ako to v praxi funguje. Donedavna sa totiz obed pocital (do noveho zakonnika prace).
Inak do BP sa nepocita manipulacna jazda na obratisku. To si niektore podniky neuvedomuju.
Re S499.1023 #28026: "Lenže je nezmysel ťahať celú kapacitu v špičke až do Rače, Dúbravky či na Zlaté Piesky. A Újvárosi pályaudvar treba ako konečnú definitívne vyhubiť - to musí byť nácestná zastávka..." A kde chceš spraviť konečnú špičkových liniek, keď nie na Novom Meste? V JD?
Suhlasim ze je to o technike jazdy, pripadne nastaveni prevodovky. Tie tri sedadla medzi 2. a 3. dverami su podla mna tiez pitome, ako aj vysoko umiestnene okna, ale tymto trpia vsetky SORy. Okna by mali byt nizsie, njama v nizpodlaznej casti vozu, lebo rozdiel spodnych hran je dost mensi ako rozdiel vo vyske podlahy v NP a VP casti. Nestazoval by som sa ani nad tebou navrhovanou strechou s CNG flasami. A osobne by som privital, keby odstranili zdroj toho hluku, ktory tam vznika pri urcitych otackach motora - neviem presne, ale mozno odtlmit stresne panely alebo co. ?
Samozrejme je to na zakaznikovi, jakou prevodovku si vybere...
Zajimave do sci-fi by bylo si predstavit v ramci masove plynofikace v Bratislave dat na predni nizsi cast strechy lahve a zakapotovat. To by ten hrb zmizel...
nie, ten bombovy argument nemozem uznat, lebo nadalej to je to iste aj s inymi systemami dopravy. vykolaji sa ti vlak alebo na dialnici havaruje BUS a mas tiez pruser... a podla mna je sanca na nieco taketo nizsia na nekrytom mieste nez napriklad v stanici metra. ale to je vec na dlhu diskusiu, taketo hrozby samozrejme treba premysliet a zahrnut do rieseni. takze dik za to.
galiyosha: prestupove uzly nosneho systemu rozlezene po celom meste stracaju zmysel ako prestupove uzly. cielom je umoznit prestup aspon ciastocne odvsadial vsade.
co sa ale preplneneho centra tyka, ano uznavam. to som nedomyslel. pri intervale 3 minuty na kazdej radiale by sa v centre urobil iny bordel. ked budem mat volnu hlavu, tak to domyslim ?
Autobus má prevodovku Allison, svetovo uznávanú, keď som sa s ním viezol a šoféroval šéfkonštruktér a spolumajiteľ SOR-u, tak žiadne problémy s neustálym preraďovnaím neboli, nie je to skor o technike jazdy?
Interiér je hlúpy ale dal by sa vypilovať, napr. tie tri pozdĺžne sedačky vpravo by podľa mňa mohli byť NP. Hrb má význam z hľadiska pevnosti ale dalo by sa to dorovnať nejakým laminátom a prázdny priestor vpredu by mohol ukrývať CNG fľaše.
EuroTel dnes spustil bezplatnú službu lokálne info (Cellular Broadcast). Kto má záujem o bližšie info, prípadne zapnutie služby (v menu telefónu), nech si prečíta článok http://www.mobilmania.sk/art.ltc/3742
Je to mozne, ale ked pri jazde do kopca prevodovka stale hadze kvalty hore-dole, tak to moc dobrym dojmom nevyznieva ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr
Okrem toho v BA nemate taky bod, kadial by sa nutne muselo ist zovsadial vsade. (Napr. v Presove taky bod, resp. usecka je.) Lepsie je dat na kazdu radialu tak 2 linky a urobit viac prestupnych bodov.